Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Bierutów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn.:
Budowa sali sportowej przy ul. Krasińskiego 3 w Bierutowie
Numer ogłoszenia: 204038 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Bierutów , ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3146251 w. 31, faks 071 3146232.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn.: Budowa sali sportowej przy ul. Krasińskiego 3 w Bierutowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa sali sportowej przy ul. Krasińskiego 3 w Bierutowie. Przedmiot zamówienia obejmuje również nadzór nad wykonaniem: zagospodarowania terenu szkoły (trawnik) wraz z wewnętrznym układem komunikacyjnym (obejmującym drogę wewnętrzną, zatokę autobusową, parking oraz chodniki). 2.Nadzór obejmuje m.in. obowiązek sprawowania w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego dla robót branży budowlanej , sanitarnej i elektrycznej oraz prowadzenie koordynacji prac branżowych inspektorów nadzoru przez inspektora branży budowlanej przy realizacji inwestycji pn: Budowa sali sportowej przy ul. Krasińskiego 3 w Bierutowie. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa: 1)kompletna dokumentacja budowlano-wykonawcza opracowana przez MODULO Wojciech Wawrzyniak, ul. Przyjaźni 66/12, 53-030 Wrocław; 2)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie zamówienia publicznego pn: Budowa sali sportowej przy ul. Krasińskiego 3 w Bierutowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, dysponujący osobami do wykonania przedmiotu zamówienia, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze tzn. zamówienie to ma obejmować pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową: obiektu sportowego typu hala sportowa, basen, budynek użyteczności publicznej lub budynek mieszkalny o kubaturze min. 18.000 m3. Wskazane osoby powinny przedstawić doświadczenie w prowadzeniu nadzoru przy wykonywaniu jednego z w/w obiektów na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego wg wymaganych branż , tj. budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Ponadto wartość zamówienia, nad którym był prowadzony nadzór musi wynosić co najmniej 7.500.000,00 zł brutto, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie polegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 5 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w zakresie wszystkich branż, tj. budowlanej, elektrycznej, sanitarnej) - Załącznik Nr 4 do SIWZ, wraz z dokumentami upoważniającymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - decyzje o nadaniu uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, o ile przepisy odrębne tak stanowią; 2)wykazu doświadczenia poszczególnych osób przewidzianych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie: referencje lub protokoły odbioru końcowego podpisane przez inspektorów nadzoru i Zamawiającego. Zamawiający wymaga od osób przewidzianych do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, aby wykazały realizację co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze tzn. zamówienie to ma obejmować pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową: obiektu sportowego typu hala sportowa, basen, budynek użyteczności publicznej lub budynek mieszkalny o kubaturze min. 18.000 m3. Wskazane osoby powinny przedstawić doświadczenie w prowadzeniu nadzoru przy wykonywaniu jednego z w/w obiektów na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego wg wymaganych branż , tj. budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Ponadto wartość zamówienia, nad którym był prowadzony nadzór musi wynosić co najmniej 7.500.000,00 zł brutto - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Oświadczenie Wykonawcy o przedłożeniu przed podpisaniem umowy polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że osoba wyznaczona do sprawowania funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót budowlanych posiada ubezpieczenie z zakresu prowadzonej działalności gospodarczej, w kwocie nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN. 4.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, z poświadczeniem przez tłumacza przysięgłego. 5.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 6.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 7.Zamawiający w razie wątpliwości wezwie wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierutow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, pok. nr 3, parter.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów, sekretariat, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci do szkół na terenie Miasta i Gminy Bierutów na podstawie zakupionych biletów miesięcznych
- Naprawy pojazdów służbowych będących w zasobie Gminnej Spółki Komunalnej Bierkom Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.