Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-27
Olsztyn: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 204054 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 18.33.00.00-1, 30.19.20.00-1, 18.93.00.00-7, 18.00.00.00-9, 30.19.36.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w formie oryginału lub poświadczone notarialnie za zgodność z oryginałem, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz w celu dokonania oceny jakościowej oferowanych materiałów promocyjnych Wykonawca winien załączyć do oferty po co najmniej 1 nieodpłatnej próbce materiałów promocyjnych wskazanych w części nr 1 - 2, 4 oraz 6 - 8 Formularza cenowego. Próbki nie muszą zawierać logotypów, projekt graficzny. Projekty powinny być wykonane zgodnie z zapisami szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wskazanymi w Formularzu cenowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE
DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, pok. 310
ul. Oczapowskiego 2, 10 - 719 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2013 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARMIŃSKO - MAZURSKI W OLSZTYNIE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, pok. 311 ul. Oczapowskiego 2, 10 - 719 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie części nr 5-8 zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Długopisy i torby ekologiczne z nadrukiem na potrzeby XXI Sympozjum Technika i Technologia w Przemyśle Mleczarskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopisy i torby ekologiczne z nadrukiem na potrzeby XXI Sympozjum Technika i Technologia w Przemyśle Mleczarskim - 250 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 22.46.20.00-6, 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszulki z nadrukiem na potrzeby XXI Sympozjum Technika i Technologia w Przemyśle Mleczarskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki z nadrukiem na potrzeby XXI Sympozjum Technika i Technologia w Przemyśle Mleczarskim - 250 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.00.00-1, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wydruk folderu i plakatu na Olsztyńskie Dni Nauki i Sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydruk folderu i plakatu na Olsztyńskie Dni Nauki i Sztuki - 5000 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.20.00-7, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszulki z nadrukiem na Olsztyńskie Dni Nauki i Sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki z nadrukiem na Olsztyńskie Dni Nauki i Sztuki - 600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.00.00-1, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Banery, siatki reklamowe, roll-up, na Olsztyńskie Dni Nauki i Sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Banery, siatki reklamowe, roll-up, na Olsztyńskie Dni Nauki i Sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.20.00-7, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kalendarze trójdzielne z nadrukiem reklamowym na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarze trójdzielne z nadrukiem reklamowym na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.36.00-4, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kalendarze listwowe na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalendarze listwowe na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.36.00-4, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Torby papierowe z nadrukiem reklamowym na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby papierowe z nadrukiem reklamowym na potrzeby realizacji projektu pt. Kierunek zamawiany receptą na najlepszych ekspertów ochrony środowiska (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, nr projektu: POKL.04.01.02-00-114/10), współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 100 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 13 w Olsztynie
- Sukcesywna dostawa żywności do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 02.01.2025 do 19.12.2025r
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 17 w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 38 w Olsztynie na rok 2025.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby SGMK.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków czystości i akcesoriów higienicznych dla jednostek obsługiwanych przez PCUW w Rawiczu w 2025 roku.
- SUKCESYWNE DOSTAWY WORKÓW DO SEGREGACJI ODPADÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.