Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Cieszyn: Inżynier kontraktu Cieszyn, Ładna Boczna
Numer ogłoszenia: 204160 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777213, 4777214, faks 033 4777333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier kontraktu Cieszyn, Ładna Boczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu zadania pn. Poprawa spójności układu komunikacyjnego Cieszyna - I etap cz. 2 (Połączenie ulicy Frysztackiej z ul. Graniczną - ul. Ładna-Boczna) w ramach projektu Wzmocnienie dostępności komunikacyjnej Cieszyna i Czeskiego Cieszyna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 7.000zł (słownie: siedem tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust. 1 uPzp tj: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie (rozpoczęcie i zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nadzorował minimum jedną inwestycję o wartości usługi nadzoru minimum 490.000 zł, której łączna wartość brutto robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie drogi wyniosła minimum 10.000.000 oraz załączyć dokumenty, że usługa została wykonana należycie; c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami: I.Inżynier Kontraktu-Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń-Wyższe techniczne min. 8 lat, II. Inspektor nadzoru robót drogowych -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń średnie min.8 lat wyższe min.6 lat; III. Inspektor robót inżynieryjnych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń średnie min.8 lat lub wyższe min.6 lat; IV. Inspektor nadzoru robót instalacyjnych Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - wyższe min.8 lat lub średnie min.6 lat; V. Inspektor nadzoru robót elektrycznych i elektroenergetycznych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- wyższe - min.8 lat lub średnie min.6 lat; VI. Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych -Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej - wyższe min.8 lat lub średnie min.6 lat; VII. Weryfikator dokumentacji projektowej - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wyższe min. 5 lat Uwaga: - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi zadania przez wskazane w ofercie osoby. - Zmiany personalne w stosunku do stanowisk wskazanych w ofercie są możliwe po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego. - Wykonawca dla każdej z osób wymienionych w tabeli powyższej przedstawi skrócone CV dla udokumentowania doświadczenia zawodowego; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: - Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) w wysokości min. 500.000 tys. zł, - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 500.000 tys. zł, e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz uPzp. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp; 3) potwierdzenie wniesienia wadium; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) imienny wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączonymi CV; 7) kserokopie: uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia; Jeżeli po otrzymaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia budowlane, osoba zmieniła imię lub nazwisko do oferty należy załączyć poświadczoną za zgodność kopię dokumentu potwierdzającego tę zmianę; 8) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 9) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wymienionych w ww. wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem; 10) informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę; 13) wstępny harmonogram płatności miesięcznych. 6.2.2. Postanowienia dotyczące wnoszenia ofert wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów, winno być dołączone do oferty; 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt 1. ppkt 2), 4), 5) dla każdego z partnera osobno, pozostałe składane są wspólnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1. ppkt. 4), 5) SIWZ Wykonawca składa dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.4. Nie złożenie jakiegokolwiek dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn pok. 213.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr PL.3.22 - 1.1.00 -08.00020 Wzmocnienie dostępności komunikacyjnej Cieszyna i Czeskiego Cieszyna,Posilování komunikační dostupnosti Cieszyna a Českého Těšína współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Poprawa efektywności energetycznej ZSPT w Międzyświeciu
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna
- Dostawa samochodu typu minibus dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Cieszynie
- Świadczenie usług związanych z utrzymaniem zieleni przy drogach powiatowych na terenie powiatu cieszyńskiego w 2025 roku.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
- Doposażenie stacji transformatorowej
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej robót budowlanych na trybunie GOSIR oraz trybunie Olimpijska na Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Modernizacja remizy w OSP w Dąbiu".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1620W Wilków - Popowice przez msc. Gołosze.
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu" realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.