Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Łódź: Przeprowadzenie obligatoryjnego audytu zewnętrznego projektu MODERNIZACJA UKŁADU DROGOWO - TOROWEGO ULIC POMORSKIEJ i KILIŃSKIEGO W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 204187 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie obligatoryjnego audytu zewnętrznego projektu MODERNIZACJA UKŁADU DROGOWO - TOROWEGO ULIC POMORSKIEJ i KILIŃSKIEGO W ŁODZI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie obligatoryjnego audytu zewnętrznego projektu MODERNIZACJA UKŁADU DROGOWO - TOROWEGO ULIC POMORSKIEJ i KILIŃSKIEGO W ŁODZI - w zakresie zgodnym z punktem 2 Wytycznych Instytucji Zarządzającej ZPORR na temat audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach ZPORR
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne Udział w postępowaniu mogą wziąć Wykonawcy, którzy, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na: przeprowadzeniu, co najmniej trzech audytów projektów współfinansowanych z EFRR, w tym, jednego audytu projektu współfinansowanego ze środków EFRR o charakterze inwestycji drogowej lub torowej lub innej inwestycji z zakresu infrastruktury transportowej (budowa, rozbudowa, remont). 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, zdolne do wykonania zamówienia: - Jedna osoba wyznaczona do realizacji zadania posiada uprawnienia do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10, ust. 1 Ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (T.J. Dz. U. z 2001 r., Nr 31, poz. 359, z późn. zm.), - Jedna osoba wyznaczona do realizacji zadania posiada międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego np. CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFA lub posiada zaświadczenie o zdaniu egzaminu na audytora wewnętrznego, zgodnie z art. 58 Ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104, z późn. zm.). 2.3. Wiarygodność ekonomiczna Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: W roku obrotowym poprzedzającym rok, w którym realizowany jest audyt zewnętrzny osiągnął obrót w wysokości co najmniej trzykrotności ceny oferowanej za usługę przeprowadzenia audytu projektu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w punktach 2.1., 2.2. i 2.3. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (określone w pkt 1. i 2.): 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. Oświadczenie to musi złożyć każdy Wykonawca lub Wykonawca - Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. Oświadczenie to musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie: 1) 1.3. - składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia w/w - winny być wystawione w terminach analogicznych jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 1.3. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków formalnych, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punktach 1.2. - 1.4. musi złożyć każdy wykonawca, natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. musi złożyć każdy wykonawca lub pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w imieniu wszystkich wykonawców. 2. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki ekonomiczne i techniczne ubiegania się o zamówienie (określone w rozdziale 2.): Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.1. Doświadczenie wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w punkcie 2.1.: - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z Formularzem Nr 4. 2.2. Potencjał kadrowy - Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 2.2.). · Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 7. · Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie. 2.3. Wiarygodność ekonomiczna - Informacje i dokumenty potwierdzające fakt znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zgodnie z warunkiem określonym w pkt 2.3.). Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż rok obrotowy poprzedzający rok, w którym realizowany jest audyt zewnętrzny.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pokój 417.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój 420.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- 18/2025 Wykonywanie usługi ochrony obiektów i obsługi portierni, prowadzenie monitoringu wizyjnego oraz nadzór i obsługę parkingów płatnych Miejskiego Centrum Med. im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Usługi szkoleń indywidualnych w zakresie biznesowym" (ZP-10/25-USL/09)
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie audytów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Nur
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez aktualizację dokumentacji, szkolenia pracowników i audyty w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap II
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W URZĘDZIE GMINY W LIPOWCU KOŚCIELNYM I GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W LIPOWCU KOŚCIELNYM
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, agregatu prądotwórczego oraz usługi szkolenia i wdrożenia w ramach konkursu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd realizowanego przez Gminę Nekla - etap II
- Przeprowadzenie usługi audytu certyfikującego oraz audytów nadzoru Zintegrowanego Systemu Zarządzania
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.