Ogłoszenie z dnia 2007-10-24
Warszawa: Zakup sprzętu komputerowego w 2007r. Znak sprawy EAD/246/3/07
Numer ogłoszenia: 204234 - 2007; data zamieszczenia: 24.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m. st. Warszawie, ul. Kochanowskiego 21, 01-864 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 310-79-00, fax 0-22 31079-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pssewawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inspekcja Sanitarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego w 2007r. Znak sprawy EAD/246/3/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 12 zestawów komputerowych z monitorem i oprogramowaniem operacyjnym, 3 serwery sieciowe, 2 drukarki sieciowe,28 zasilaczy awaryjnych UPS, 15 zestawów głośnikowych, 7 pamięci przenośnych USB, 20 patchkordów nieekranowanych, i 70 licencji klijenckich Windows 2003 serwer CAL
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wpłacania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki zawarte w Art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych tj.: 1 Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, 2 Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek: W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy zamówienia odpowiadające swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za zamówienie podobnej wartości zostanie uznane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50000 zł brutto obejmujące swym zakresem sprzedaż i dostawę zestawów komputerowych z oprogramowaniem serwerów, drukarek itp. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Opis wymagań przedmiotowych 1 Jednostka centralna powinna posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE 2 Głośność pracującej jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą PN ISO 9296, nie przekracza 35 dB Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 i 24) Załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wykaz dostaw i usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie Za zamówienia o podobnej wartości zostanie uznane zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50000 zł brutto za dostawę zestawów komputerowych z oprogramowaniem, monitorów komputerowych, drukarek laserowych i serwerów. 4. Podpisane oświadczenie Wykonawcy że zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ i wzorze umowy i że je akceptuje. Wzór oświadczenia przedstawia Załącznik Nr 4 do SIWZ 5. Dokument potwierdzający posiadanie znaku CE przez jednostkę centralną 6. Dokument (oświadczenie producenta komputerów lub wyniki testów niezależnego ośrodka badawczego) potwierdzający, że maksymalna głośność pracującej jednostki centralnej, mierzona zgodnie z normą PN ISO 9296, nie przekracza 35 dB. Wskazane w punkcie 9.9.1,3,5 i 6 dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssewawa.pl/zamowienia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m.st. Warszawie, 01-864 Warszawa, ul. J. Kochanowskiego 21, pokój 125.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: zamawiający nie przewiduje
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w m.st. Warszawie, 01-864 Warszawa, ul. J. Kochanowskiego 21- pokój nr 2 (Kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup z dostawą macierzy dyskowej na potrzeby Centralnego Repozytorium Kopii Bezpieczeństwa oraz zakup z dostawą Mini Security Operations Center (Centrum Operacji Bezpieczeństwa)"
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- DOSTAWA SERWERA PAMIĘCI MASOWEJ
- Dostawa serwera backupowego wraz z oprogr. oraz serwera do arch. bazy danych (...) dwóch UPS-ów oraz dwóch switch-ów w ramach projektu pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
- "Dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja)".
- "Zapewnienie cyberbezpieczeństwa w urzędzie i jednostkach organizacyjnych gminy Mirosławiec".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.