eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZorganizowanie dwóch turnusów rehabilitacyjnych z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskieg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Radom: Zorganizowanie dwóch turnusów rehabilitacyjnych z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 204308 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 3655806, faks 0-48 3655806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprradom.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch turnusów rehabilitacyjnych z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie dwóch 14 dniowych turnusów rehabilitacyjnych z programem rekreacyjno-wypoczynkowym nad morzem dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS dla osób ze schorzeniami: narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, narządu wzroku, narządu słuchu, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, epilepsją, mózgowym porażeniem dziecięcym, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z chorobami układu wydzielania wewnętrznego i przemiany materii, z innymi schorzeniami niż wymienione, np. cukrzycą. Zamówienie obejmuje: 1. Pobyt na dwóch turnusach rehabilitacyjnych po 66 osób, w tym: po 30 osób niepełnosprawnych i 30 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 6 osób kadry (łącznie 132 osoby). Ostateczna ilość osób może ulec zmianie nie więcej niż o 4 osoby. 2. Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w pokojach 2 lub 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, 1 litr wody mineralnej gazowanej/niegazowanej na 1 uczestnika dziennie. 3. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w klimatyzowanej stołówce położonej na terenie ośrodka. 4. Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska) oraz ratowniczą na basenach ośrodka. 5. Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną). Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: -kinezyterapię, - masaże, - hydroterapię, - fizykoterapie, - ciepłolecznictwo, - światłolecznictwo, - krioterapię, - inhalacje ultradźwiękowe, - terapię zajęciową, - muzykoterapię. 6. Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo- rekreacyjnej, w tym: - basen rekreacyjny, - basen wielofunkcyjny (obejmujący możliwość stosowania masaży wodnych), - infrastruktura sportowa (boiska, kort tenisowy) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego znajdującą się na terenie ośrodka. 7. Zapewnienie bezpłatnie 4 sal do prowadzenia zajęć warsztatowych z psychologiem i doradcą zawodowym, przeznaczonych dla jednorazowego użytkowania przez minimum 15 osób, wyposażonych w stoły, krzesła, tablicę, z możliwością bezpiecznego podłączenia sprzętu audio-video wraz z poczęstunkiem w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. Sale muszą być udostępnione przez 10 dni roboczych w godzinach dopołudniowych i popołudniowych. 8. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno-oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno-rozrywkowym (ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 9. Zapewnienie uczestnikom pobytu: - identyfikacji uczestników turnusu poprzez indywidualny system identyfikacji paskowej, - możliwość bezpłatnego skorzystania z pralni 1 raz w trakcie trwania turnusu dla każdego uczestnika. 10. Odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). 12. Wykonawca zapewni możliwość korzystania i dostęp do urządzeń i sal dla osób na wózkach inwalidzkich. 13. Wykonawca zapewni również: - bezpłatny parking dla dwóch autokarów i nocleg nieodpłatny dla kierowców na początku i na końcu turnusów, - bezpłatny nocleg ( 1 doba ) dla dwóch pracowników PCPR wizytujących ośrodek podczas I i II tury turnusu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności: a) posiadają aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych; b) posiadają aktualny wpis do rejestru ośrodków w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania określonych w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych; c) nie zalegają z opłatami do Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi podobne, polegające na organizacji turnusu rehabilitacyjnego z programem rekreacyjno- wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych dla grupy nie mniejszej niż 30 osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami i kadrą merytoryczną, a także załączyli dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujące przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i udokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 3. 5. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, warunki, o których mowa w ust. 1 pkt 4 każdy z Wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów lub oświadczeń oraz pełnomocnictw przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dostarczenia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert winno ono posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów, dokonanej w terminie jak wyżej, Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 1 SIWZ. 2. wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy wraz z określeniem sposobu reprezentacji podmiotu, o ile nie wynika to z właściwego rejestru lub umowy. Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 1 SIWZ. 3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 1 SIWZ. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo, udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. aktualny wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 9-11 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych(Dz.U. Nr 230, poz 1694 z późn. zm.), Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 1 SIWZ. 6. aktualny wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych korzystających z dofinansowania, określony w § 14 -15 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. Nr 230, poz 1694 z późn. zm.), Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 1 SIWZ. 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz odbiorców, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ, Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 2 SIWZ. 8. polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 3 SIWZ. 9. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawcy przedstawią informacje zgodnie z wymogami określonymi w § 5 ust. 1 pkt 4 SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1 6.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymienione powyżej powinny być wystawione w terminach określonych w § 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25. ust. 1 ustawy pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo, którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania określa art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana przez Zamawiającego za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprradom.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. nr 019 (parter)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, pok. nr 019, sekretariat (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu Systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.