To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Radom: Zorganizowanie dwóch turnusów rehabilitacyjnych z programem rekreacyjno - wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 285428 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204308 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 3655806, faks 0-48 3655806.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie dwóch turnusów rehabilitacyjnych z programem rekreacyjno - wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie dwóch 14 dniowych turnusów rehabilitacyjnych z programem rekreacyjno-wypoczynkowym dla osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami w ramach projektu systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS dla osób ze schorzeniami: narządu ruchu, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, narządu wzroku, narządu słuchu, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, epilepsją, mózgowym porażeniem dziecięcym, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z chorobami układu wydzielania wewnętrznego i przemiany materii, z innymi schorzeniami niż wymienione, np.: cukrzycą. Zamówienie obejmuje: 1. Pobyt na dwóch turnusach rehabilitacyjnych po 66 osób w tym: po 30 osób niepełnosprawnych i 30 opiekunów osób niepełnosprawnych oraz 6 osób kadry ( łącznie 132 osoby). Ostateczna ilość osób może ulec zmianie nie więcej niż o 4 osoby. 2. Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach 2 lub 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki/inne naczynia, 1 litr wody mineralnej gazowanej/niegazowanej na 1 uczestnika dziennie. 3. Pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) w klimatyzowanej stołówce położonej na terenie ośrodka. 4. Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska) oraz ratowniczą na basenach ośrodka. 5. Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną). Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: - kinezyterapię, - masaże, - hydroterapię, - fizykoterapię, - ciepłolecznictwo, - światłolecznictwo, - krioterapię, - inhalacje ultradźwiękowe, - terapię zajęciową, - muzykoterapię. 6. Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo rekreacyjnej, w tym: - basen rekreacyjny, - basen wielofunkcyjny (obejmujący możliwość stosowania masaży wodnych), - infrastruktura sportowego ( boiska, kort tenisowy) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego znajdująca się na terenie ośrodka. 7. Zapewnienie bezpłatnie 4 sal do prowadzenia zajęć warsztatowych z psychologiem i doradcą zawodowym, przeznaczonych dla jednorazowego użytkowania przez minimum 15 osób, wyposażonych w stoły, krzesła, tablicę, z możliwością bezpiecznego podłączenia sprzętu audio-video wraz z poczęstunkiem w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty, wody mineralnej, soków owocowych. Sale muszą być udostępnione przez 10 dni roboczych w godzinach dopołudniowych i popołudniowych. 8. Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjno- rozrywkowym (ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). 9 . Zapewnienie uczestnikom pobytu: - identyfikacji uczestników turnusu poprzez indywidualny system identyfikacji paskowej, - możliwości bezpłatnego skorzystania z pralni 1 raz w trakcie trwania turnusu dla każdego uczestnika, 10. Odległość ośrodka od morza maksymalnie 400m. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). 12. Wykonawca zapewni możliwość korzystania i dostęp do urządzeń i sal dla osób na wózkach inwalidzkich. 13. Wykonawca zapewni również: - bezpłatny parking dla dwóch autokarów i nocleg nieodpłatny dla kierowców na początku i końcu turnusów, - bezpłatny nocleg (1 doba) dla dwóch pracowników PCPR wizytujących ośrodek podczas I i II tury turnusu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 264000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu Systemowego PCPR Radom Dajmy szansę, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usług Rehabilitacyjno - Wypoczynkowych PANORAMA MORSKA, UL. LEGNICKA 144/3, 54-206 WROCŁAW, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 264000
- Oferta z najniższą ceną: 264000 oferta z najwyższą ceną: 264000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Rozbudowa Hali Widowiskowo-Sportowej o salę gimnastyczną z łącznikiem w trybie realizacji "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej - procesor tkankowy, zatapiarka, nakrywarka, mikrotomy
- "Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i plotera oraz systemu kolejkowego, realizowanych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe"
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu przy ulicy Przytyckiej, Przemysłowej i Fołtyn
- Remont pomieszczeń łazienek z wymianą wszystkich instalacji w budynkach nr 1 i nr 3, znajdujących się na terenie K-7212 Borzęcin
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.