eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Posadzkarz - glazurnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Sieradz: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Posadzkarz - glazurnik
Numer ogłoszenia: 204438 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zk_sieradz@sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Posadzkarz - glazurnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Posadzkarz - glazurnik w wymiarze 120 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, dla grupy 10 osób pozbawionych wolności. Kurs będzie odbywał się na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu ul. Orzechowa 5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu wykonywania prac wykończeniowych związanych z układaniem glazury i terakoty. Zakres kursu będzie obejmował: 1. BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, 2. Rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, 3. Dobieranie, sortowanie i obróbka wstępna materiałów podłogowych, ściennych i posadzkowych itp., 4. Organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, 5. Przygotowanie podłoża pod ułożenie glazury, 6. Obróbka płytek (przycinanie, szlifowanie, wykonanie otworów), 7. Przyklejanie płytek na zaprawie cementowej i klejowej, 8. Wykończenie i konserwacja nawierzchni podłogi itp. 9. Konserwacja narzędzi. Zakres zamówienia: 1) liczba osób objętych szkoleniem - 10; 2) liczba godzin dydaktycznych - 120 godz., w tym 20 godzin zajęć teoretycznych; 3) 1 godzina lekcyjna = 45 minut; 4) szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 8:30 - 15:00 z przerwą na obiad, nie więcej niż 7 godzin lekcyjnych w ciągu dnia; 5) Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do przeprowadzenia, będącego przedmiotem zamówienia, kursu pn. Posadzkarz - glazurnik. Kurs musi być prowadzony przez osobę (osoby) posiadającą, odpowiadające przedmiotowi zamówienia wiedzę i kwalifikacje. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: 1) zorganizowanie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 10 uczestników kursu i dodatkowo 2 osób z listy rezerwowej, 2) ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu, 3) w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, 4) w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.) dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, środki ochrony indywidualnej, materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości nieprzekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, a także niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć, 5) jednego egzemplarza podręcznika lub skryptu szkoleniowego dla Zamawiającego na własność. Wykonawca zapewnia na bieżąco odpowiednią ilość sprzętu, materiałów budowlanych i innych niezbędnych materiałów do zabezpieczenia zajęć praktycznych, a także odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej na cały okres trwania kursu. Środki, materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. Koszty transportu sprzętu i narzędzi własnych Wykonawcy, wykorzystywanych podczas zajęć praktycznych, leżą po jego stronie. Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu szkolenia, którą stanowi: 1) program nauczania, 2) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, 3) protokół z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony, 4) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. Nr 0 poz. 186). Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia. Warunek posiadania aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy zostanie dodatkowo zweryfikowany przez Zamawiającego poprzez sprawdzenie w elektronicznym rejestrze instytucji szkoleniowych, znajdującym się na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl, faktu występowania wpisu na dzień składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi spełnienie warunku składając oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Zakład Karny w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Orzechowa 5 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.