eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Posadzkarz - glazurnik

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Sieradz: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Posadzkarz - glazurnik
Numer ogłoszenia: 243796 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204438 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, ul. Orzechowa 5, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8270600, faks 043 8270621.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Posadzkarz - glazurnik.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Posadzkarz - glazurnik w wymiarze 120 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, dla grupy 10 osób pozbawionych wolności. Kurs będzie odbywał się na terenie Zakładu Karnego w Sieradzu ul. Orzechowa 5. Celem kursu jest nabycie przez uczestników podstawowych umiejętności z zakresu wykonywania prac wykończeniowych związanych z układaniem glazury i terakoty. Zakres kursu będzie obejmował: 1. BHP - szkolenie wstępne i stanowiskowe, 2. Rodzaje podstawowego sprzętu i narzędzi, 3. Dobieranie, sortowanie i obróbka wstępna materiałów podłogowych, ściennych i posadzkowych itp., 4. Organizacja stanowiska pracy, czytanie rysunku technicznego, 5. Przygotowanie podłoża pod ułożenie glazury, 6. Obróbka płytek (przycinanie, szlifowanie, wykonanie otworów), 7. Przyklejanie płytek na zaprawie cementowej i klejowej, 8. Wykończenie i konserwacja nawierzchni podłogi itp. 9. Konserwacja narzędzi. Zakres zamówienia: 1) liczba osób objętych szkoleniem - 10; 2) liczba godzin dydaktycznych - 120 godz., w tym 20 godzin zajęć teoretycznych; 3) 1 godzina lekcyjna = 45 minut; 4) szkolenie odbywać się będzie w dni powszednie w godz. 8:30 - 15:00 z przerwą na obiad, nie więcej niż 7 godzin lekcyjnych w ciągu dnia; 5) Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wymagania stawiane wykonawcy: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do przeprowadzenia, będącego przedmiotem zamówienia, kursu pn. Posadzkarz - glazurnik. Kurs musi być prowadzony przez osobę (osoby) posiadającą, odpowiadające przedmiotowi zamówienia wiedzę i kwalifikacje. Przed rozpoczęciem kursu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: 1) zorganizowanie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia 10 uczestników kursu i dodatkowo 2 osób z listy rezerwowej, 2) ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (OC, NNW) uczestników kursu (na kwotę min. 5000,00 zł/osobę), a przed rozpoczęciem zajęć kopię polisy przekaże Zamawiającemu, 3) w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń, 4) w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp (rękawice, kombinezon, obuwie itp.) dostosowaną do pory roku oraz warunków atmosferycznych, środki ochrony indywidualnej, materiały budowlane niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości nieprzekraczającej 40% kosztu ogólnego usługi szkoleniowej, a także niezbędny sprzęt do zrealizowania zajęć, 5) jednego egzemplarza podręcznika lub skryptu szkoleniowego dla Zamawiającego na własność. Wykonawca zapewnia na bieżąco odpowiednią ilość sprzętu, materiałów budowlanych i innych niezbędnych materiałów do zabezpieczenia zajęć praktycznych, a także odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej na cały okres trwania kursu. Środki, materiały zużywalne zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. Koszty transportu sprzętu i narzędzi własnych Wykonawcy, wykorzystywanych podczas zajęć praktycznych, leżą po jego stronie. Wykonawca będzie prowadził dokumentację przebiegu szkolenia, którą stanowi: 1) program nauczania, 2) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, 3) protokół z egzaminu, jeżeli został przeprowadzony, 4) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - INSTALACYJNO - SZKOLENIOWE BUDHYDREM POLSKA Szymon Piechocki, ul. Osterwy 5/13, 26-110 Skarżysko - Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73594,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11976,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.