Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-18
Olkusz: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz
Numer ogłoszenia: 204538 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz Część I. Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz. Konserwacja objętych ma być 903 punktów świetlnych wraz z sieciami i liniami zasilającymi kablowymi wg zestawienia jak poniżej: a. oprawy parkowe i stylowe (wysokość do 6m) - 225 szt. b. oprawy na słupach wysokich (wysokość od 6 do 12 m) - 678 szt. Szczegółowe ilości lamp określono w załączniku nr 3 do SIWZ. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji jednej lampy wchodzi. - wymiana źródeł światła wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych elementów oświetleniowych (wkładka topikowa lampy, dławik, układ zapłonowy, oprawka źródła światłą, zaciski w oprawie) wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych kloszy, szyb z użyciem materiałów Wykonawcy, - oględziny lini oświetleniowych, - konserwacja i regulacja sterowników zegarów astronomicznych, - przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, - kontrola stanu oświetlenia w nocy (potwierdzone protokołem), - prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bieżąca informacja o stanie urządzeń oświetleniowych, - usuwanie skutków kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia (wykonanie dokumentacji zdjęciowej). - lokalizacja uszkodzonych odcinków lini kablowych. - założenie osłon wnękowych przy słupie. - zagospodarowanie i utylizacja odpadów niebezpiecznych. Część II. Roboty nietypowe wymienione poniżej zlecone Wykonawcy każdorazowo na podstawie protokołu typowania robót i kosztorysu wykonawczego: a. Wymiana sterowników astronomicznych CPA 4.0 szt. 3 b. Montaż muf kablowych do kabli YAKY 4x35 (materiał wraz z robotami ziemnymi) szt. 5 c. Wymiana słupów oświetleniowych stalowych (ocynkowane proszkowo malowane do 12 m droga DK-94) kpl. 4 d. Wymiana słupów ozdobnych do 10 m (ul. Kościuszki, Mickiewicza, Szpitalna, Kr. K. Wielkiego, itd.) kpl. 2 e. Wymiana słupów parkowych do 6 m kpl. 3 f. Wymiana przewodów w słupach kpl. 9 g. Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku kpl. 5 h. Wymiana wysięgników do 15 kg kpl. 5 i. Wymiana bezpieczników słupowych izolowanych IZK szt. 20 j. Wymiana ziemnych kabli oświetleniowych YAKY4x35mm2- m. 300 k. Wymiana styczników w obwodach oświetleniowych szt. 5 l. Montaż szaf oświetleniowych kpl. 2 m. Malowanie ozdobnej bazy słupa kpl. 30 n. Pielęgnacyjne przycinanie drzew w okolicy oprawy oświetleniowej (cena/oprawa) szt. 10 o. Przed rozpoczęciem ww robót, w uzasadnionym przypadku należy wykonać projekt zmiany organizacji ruchu z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i zgłoszeń. szt. 3 1. Prace wymienione w Rozdział III Część II należy wycenić do oferty jako kosztorys szczegółowy wg podstaw wyceny przyjętych przez Wykonawcę takich jak np. KNR, KNNR, itd. z uwidocznieniem stawki r-g; M, S, Kp, Kz,; Z. 2. Wykonawca robót konserwacyjnych musi posiadać w pełni dyspozycyjną grupę roboczą w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz mieć możliwość całodobowego zgłaszania informacji o występujących awariach. 3. Wykonawca robót musi posiadać uprawnienia: - do wykonywania prac pod napięciem. - budowlane branży elektrycznej. - eksploatacje E i dozór D - do kierowania ruchem. 4. Wykonawca dokona wymiany uszkodzonych źródeł światła w terminie 2 dni od momentu zgłoszenia niesprawności. 5. Wykonawca udzieli min. 2- letniej gwarancji na wykonany zakres usług liczonej od dnia dokonania odbioru, dotyczy robót Części I i II. 6. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. 7. Wykonawca usunie skutki kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia (wykonanie dokumentacji zdjęciowej). 8. Na terenie pomiędzy Drogą Krajową 94, ulicą Kruszcową a torami prace należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od 20 do 5 rano.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-wykonawca musi posiadać uregulowany sposób gospodarowania wytworzonymi odpadami niebezpiecznymi. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności wykonania co najmniej jednej usługi w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o podobnym charakterze(za usługę o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie oświetlenia lub utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego) o wartości nie mniejszej niż 85.000,00 zł brutto. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w szczególności: -zapewnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży elektrycznej, -zapewnienia osoby posiadającej świadectwa kwalifikacyjne eksploatacji i dozoru do prac przy urządzeniach elektroenergetycznych. - uprawnienia do pracy pod napięciem, - uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.60
- 2 - cena oferty dla robót nietypowych - 0.40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może ulec zmianie w zakresie: a) terminu usunięcia awarii - w przypadku wystąpienia siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 307 lub pobrać ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w punkcie informacyjno - podawczym w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przepompownią i zbiornikiem retencyjnym, remont i przebudowa drogi, budowa chodnika, budowa parkingu, budowa instalacji w ul. Kusocińskiego w Wojkowicach
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.