eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszŚwiadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Olkusz: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz
Numer ogłoszenia: 204538 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz Część I. Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz. Konserwacja objętych ma być 903 punktów świetlnych wraz z sieciami i liniami zasilającymi kablowymi wg zestawienia jak poniżej: a. oprawy parkowe i stylowe (wysokość do 6m) - 225 szt. b. oprawy na słupach wysokich (wysokość od 6 do 12 m) - 678 szt. Szczegółowe ilości lamp określono w załączniku nr 3 do SIWZ. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji jednej lampy wchodzi. - wymiana źródeł światła wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych elementów oświetleniowych (wkładka topikowa lampy, dławik, układ zapłonowy, oprawka źródła światłą, zaciski w oprawie) wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych kloszy, szyb z użyciem materiałów Wykonawcy, - oględziny lini oświetleniowych, - konserwacja i regulacja sterowników zegarów astronomicznych, - przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, - kontrola stanu oświetlenia w nocy (potwierdzone protokołem), - prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bieżąca informacja o stanie urządzeń oświetleniowych, - usuwanie skutków kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia (wykonanie dokumentacji zdjęciowej). - lokalizacja uszkodzonych odcinków lini kablowych. - założenie osłon wnękowych przy słupie. - zagospodarowanie i utylizacja odpadów niebezpiecznych. Część II. Roboty nietypowe wymienione poniżej zlecone Wykonawcy każdorazowo na podstawie protokołu typowania robót i kosztorysu wykonawczego: a. Wymiana sterowników astronomicznych CPA 4.0 szt. 3 b. Montaż muf kablowych do kabli YAKY 4x35 (materiał wraz z robotami ziemnymi) szt. 5 c. Wymiana słupów oświetleniowych stalowych (ocynkowane proszkowo malowane do 12 m droga DK-94) kpl. 4 d. Wymiana słupów ozdobnych do 10 m (ul. Kościuszki, Mickiewicza, Szpitalna, Kr. K. Wielkiego, itd.) kpl. 2 e. Wymiana słupów parkowych do 6 m kpl. 3 f. Wymiana przewodów w słupach kpl. 9 g. Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku kpl. 5 h. Wymiana wysięgników do 15 kg kpl. 5 i. Wymiana bezpieczników słupowych izolowanych IZK szt. 20 j. Wymiana ziemnych kabli oświetleniowych YAKY4x35mm2- m. 300 k. Wymiana styczników w obwodach oświetleniowych szt. 5 l. Montaż szaf oświetleniowych kpl. 2 m. Malowanie ozdobnej bazy słupa kpl. 30 n. Pielęgnacyjne przycinanie drzew w okolicy oprawy oświetleniowej (cena/oprawa) szt. 10 o. Przed rozpoczęciem ww robót, w uzasadnionym przypadku należy wykonać projekt zmiany organizacji ruchu z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i zgłoszeń. szt. 3 1. Prace wymienione w Rozdział III Część II należy wycenić do oferty jako kosztorys szczegółowy wg podstaw wyceny przyjętych przez Wykonawcę takich jak np. KNR, KNNR, itd. z uwidocznieniem stawki r-g; M, S, Kp, Kz,; Z. 2. Wykonawca robót konserwacyjnych musi posiadać w pełni dyspozycyjną grupę roboczą w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz mieć możliwość całodobowego zgłaszania informacji o występujących awariach. 3. Wykonawca robót musi posiadać uprawnienia: - do wykonywania prac pod napięciem. - budowlane branży elektrycznej. - eksploatacje E i dozór D - do kierowania ruchem. 4. Wykonawca dokona wymiany uszkodzonych źródeł światła w terminie 2 dni od momentu zgłoszenia niesprawności. 5. Wykonawca udzieli min. 2- letniej gwarancji na wykonany zakres usług liczonej od dnia dokonania odbioru, dotyczy robót Części I i II. 6. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. 7. Wykonawca usunie skutki kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia (wykonanie dokumentacji zdjęciowej). 8. Na terenie pomiędzy Drogą Krajową 94, ulicą Kruszcową a torami prace należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od 20 do 5 rano.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu usług tego samego rodzaju

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykonawca musi posiadać uregulowany sposób gospodarowania wytworzonymi odpadami niebezpiecznymi. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności wykonania co najmniej jednej usługi w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o podobnym charakterze(za usługę o podobnym charakterze Zamawiający uzna wykonanie oświetlenia lub utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego) o wartości nie mniejszej niż 85.000,00 zł brutto. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: -zapewnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży elektrycznej, -zapewnienia osoby posiadającej świadectwa kwalifikacyjne eksploatacji i dozoru do prac przy urządzeniach elektroenergetycznych. - uprawnienia do pracy pod napięciem, - uprawnienia do kierowania ruchem drogowym. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.60
  • 2 - cena oferty dla robót nietypowych - 0.40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie: a) terminu usunięcia awarii - w przypadku wystąpienia siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 307 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w punkcie informacyjno - podawczym w siedzibie zamawiającego (UMiG Olkusz).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.