eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszŚwiadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Olkusz: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz
Numer ogłoszenia: 240126 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204538 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz, ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz Część I. Świadczenie usługi bieżącego utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego na sieciach kablowych na terenie Miasta i Gminy będących własnością Gminy Olkusz. Konserwacja objętych ma być 903 punktów świetlnych wraz z sieciami i liniami zasilającymi kablowymi wg zestawienia jak poniżej: a. oprawy parkowe i stylowe (wysokość do 6m) - 225 szt. b. oprawy na słupach wysokich (wysokość od 6 do 12 m) - 678 szt. Szczegółowe ilości lamp określono w załączniku nr 3 do SIWZ. W zakres zlecanych prac podstawowych dla konserwacji jednej lampy wchodzi. - wymiana źródeł światła wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych elementów oświetleniowych (wkładka topikowa lampy, dławik, układ zapłonowy, oprawka źródła światłą, zaciski w oprawie) wraz z materiałem Wykonawcy, - wymiana uszkodzonych kloszy, szyb z użyciem materiałów Wykonawcy, - oględziny lini oświetleniowych, - konserwacja i regulacja sterowników zegarów astronomicznych, - przeglądy techniczne urządzeń oświetleniowych, - kontrola stanu oświetlenia w nocy (potwierdzone protokołem), - prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, - bieżąca informacja o stanie urządzeń oświetleniowych, - usuwanie skutków kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia (wykonanie dokumentacji zdjęciowej). - lokalizacja uszkodzonych odcinków lini kablowych. - założenie osłon wnękowych przy słupie. - zagospodarowanie i utylizacja odpadów niebezpiecznych. Część II. Roboty nietypowe wymienione poniżej zlecone Wykonawcy każdorazowo na podstawie protokołu typowania robót i kosztorysu wykonawczego: a. Wymiana sterowników astronomicznych CPA 4.0 szt. 3 b. Montaż muf kablowych do kabli YAKY 4x35 (materiał wraz z robotami ziemnymi) szt. 5 c. Wymiana słupów oświetleniowych stalowych (ocynkowane proszkowo malowane do 12 m droga DK-94) kpl. 4 d. Wymiana słupów ozdobnych do 10 m (ul. Kościuszki, Mickiewicza, Szpitalna, Kr. K. Wielkiego, itd.) kpl. 2 e. Wymiana słupów parkowych do 6 m kpl. 3 f. Wymiana przewodów w słupach kpl. 9 g. Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku kpl. 5 h. Wymiana wysięgników do 15 kg kpl. 5 i. Wymiana bezpieczników słupowych izolowanych IZK szt. 20 j. Wymiana ziemnych kabli oświetleniowych YAKY4x35mm2- m. 300 k. Wymiana styczników w obwodach oświetleniowych szt. 5 l. Montaż szaf oświetleniowych kpl. 2 m. Malowanie ozdobnej bazy słupa kpl. 30 n. Pielęgnacyjne przycinanie drzew w okolicy oprawy oświetleniowej (cena/oprawa) szt. 10 o. Przed rozpoczęciem ww robót, w uzasadnionym przypadku należy wykonać projekt zmiany organizacji ruchu z uzyskaniem wszystkich wymaganych uzgodnień i zgłoszeń. szt. 3 1. Prace wymienione w Rozdział III Część II należy wycenić do oferty jako kosztorys szczegółowy wg podstaw wyceny przyjętych przez Wykonawcę takich jak np. KNR, KNNR, itd. z uwidocznieniem stawki r-g; M, S, Kp, Kz,; Z. 2. Wykonawca robót konserwacyjnych musi posiadać w pełni dyspozycyjną grupę roboczą w celu usuwania występujących awarii oświetlenia oraz mieć możliwość całodobowego zgłaszania informacji o występujących awariach. 3. Wykonawca robót musi posiadać uprawnienia: - do wykonywania prac pod napięciem. - budowlane branży elektrycznej. - eksploatacje E i dozór D - do kierowania ruchem. 4. Wykonawca dokona wymiany uszkodzonych źródeł światła w terminie 2 dni od momentu zgłoszenia niesprawności. 5. Wykonawca udzieli min. 2- letniej gwarancji na wykonany zakres usług liczonej od dnia dokonania odbioru, dotyczy robót Części I i II. 6. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym. 7. Wykonawca usunie skutki kolizji drogowych w trybie awaryjnym- jeśli dotyczą bezpośrednio oświetlenia ulicznego- demontaż słupów, opraw, zabezpieczenie kabli, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zgłoszenia (wykonanie dokumentacji zdjęciowej). 8. Na terenie pomiędzy Drogą Krajową 94, ulicą Kruszcową a torami prace należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od 20 do 5 rano.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETEC Sp. z o.o., ul. Kluczewska 2, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129209,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81515,39

  • Oferta z najniższą ceną: 81515,39 / Oferta z najwyższą ceną: 144838,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.