Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-17
Głogów: Organizacja i przeprowadzenie kursu - kadry, płace, rachunkowość, dla uczestników projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 204572 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie , ul. Słowiańska 13, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 834 10 03, faks 76 834 10 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu - kadry, płace, rachunkowość, dla uczestników projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie w formie warsztatów kursu - kadry, płace, rachunkowość, dla beneficjentów projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy społecznej, współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), które winny odbyć się w ciągu 150 godzin lekcyjnych i obejmować następujące zagadnienia: Podstawowe zasady prawa pracy. Regulamin Pracy Analiza wybranych zdarzeń Uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem Urlopy pracownicze Nieobecności w pracy, absencja chorobowa Czas pracy Rozwiązywanie umów o prace: Wynagradzanie za prace i inne świadczenia Wynagrodzenie za czas choroby Zasady wyliczania wynagrodzeń Roszczenia w sprawie wynagrodzeń, odszkodowania, wynagrodzenia po ustaniu stosunku pracy Potrącenia z wynagrodzenia i ich kolejność Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Świadczenia pozapłacowe Wypłaty wynagrodzeń a rozrachunki z instytucjami publiczno - prawnymi Korekty dokumentów płacowych i ich konsekwencje Księgowanie list płac 2. Zajęcia praktyczne należy przeprowadzić w formie warsztatów na samodzielnych stanowiskach i osobnych komputerach dla każdego uczestnika, z wykorzystaniem programów: Płatnik, R2płatnik i Gratyfikant. 3. Kurs przeznaczony jest dla 5 osób. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości beneficjentów projektu (zwiększenie/zmniejszenie) +/-1 osoba (bez zmiany ceny za jedną osobę) w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o zaistniałej sytuacji Zamawiający pisemnie zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę. W takim przypadku cena ogólna będzie mnożnikiem ilości osób i ceny za osobę przedstawionej w formularzu oferty. 4. Szczegółowe warunki: a) Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć zostały uzgodnione z Zamawiającym, b) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć po uprzednim uzgodnieniu ich z wybranym Wykonawcą zadania, c) Zamawiający wymaga, aby zajęcia teoretyczne były przeprowadzone na terenie miasta Głogowa, w godzinach między 09:00 - 18:00, przy czym maksymalna liczba godzin zajęć może wynosić 5 godzin w danym dniu w tym przerwy po 15 minut, po każdych 2 godzinach zajęć. d) Zajęcia winny być przeprowadzane w dostosowanych pomieszczeniach, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, e) Wykonawca zobowiązany jest ponadto: - do ubezpieczenia uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, oraz udokumentowania Zamawiającemu ubezpieczenia, a w razie zaistniałego wypadku poinformowania Zamawiającego o zdarzeniu i sporządzenia dokumentacji powypadkowej, - zapewnić badania lekarskie, stwierdzające zdolność do odbycia szkolenia oraz wydać książeczki zdrowia o ile przepisy odrębne tego wymagają, - zapewnić wykwalifikowanych wykładowców posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć, zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - wydać uczestnikowi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach, - zapewnić uczestnikowi szkolenia bezpłatne materiały szkoleniowe, - zapewnić uczestnikowi codziennie napoje (kawa, herbata, wodę mineralną, soki owocowe, ciasto), 5. Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, tj.: - dzienników zajęć zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę i tematy zajęć edukacyjnych dla poszczególnych grup, - list obecności; - rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, - przekazania Zamawiającemu listy obecności beneficjentów nie później niż do 3-go dnia po zakończeniu kursu, - protokołu z egzaminu końcowego, - sporządzenia sprawozdania z przebiegu szkolenia zgodnie z otrzymanym wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - przekazania zamawiającemu kopii materiałów szkoleniowych wydanych uczestnikom, 6. Wykonawca zobowiązuje się do: - oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu EFS plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). - dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższe zamówienie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszej SIWZ, d) oświadczenie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w projekty realizowane w ramach wszystkich programów NSRO stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust.1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, w szczególności: - możliwość zmiany ilości beneficjentów projektu (zwiększenie/zmniejszenie) o +/- 1 osobę w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. - możliwość zmniejszenia/zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji zmniejszenia/zwiększenia ilości osób, które będą brały udział w konkretnym kursie. - zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. - wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - wprowadzenia zmian korzystnych dla Zamawiającego. Zmiany postanowień treści zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie ul. Słowiańska 13; sekretariat,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie ul. Słowiańska 13; sekretariat,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy społecznej, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Budżet Obywatelski - "Dostawa noszy elektrycznych dla Pogotowia Ratunkowego w Głogowie wraz z platformą oraz montażem w karetce"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Głogów - postępowanie nr 2
- Zakup oraz sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie w 2025 r.
- Dostawy w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.