Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Warszawa: Wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych
Numer ogłoszenia: 204706 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku A znajdującego się na terenie Instytutu Lotnictwa w Warszawie, Al. Krakowska 110/114 na podstawie załączonych projektów wykonawczych:
1. Zakres wykonawczy robót budowlanych budynku A - zał. nr 5.
2. Projekt budowlano-wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania dla budynku A - zał. nr 6.
3. Projekt wykonawczy w zakresie wymiany instalacji elektrycznych dla potrzeb budynku A - zał. nr 7.
4. Projekt budowlano-wykonawczy aranżacji architektonicznej pomieszczenia bufetu w budynku A /dotyczy tylko łazienek/ - zał. nr 8
.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 20 000.00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. W przypadku gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w treści składanego dokumentu konieczny jest zapis: Kwota wadium zostanie wypłacona na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Instytutu Lotnictwa: Bank PKO S.A., nr konta 90124062471111000049772760, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania nr 15/DFF1/Z/09. Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, przed terminem składania ofert. Termin wpłacania wadium upływa z dniem 15.07.2009 roku o godz. 11:00
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust 1 i niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Warunkiem niezbędnym do udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, przynajmniej dwóch prac o podobnym zakresie i wartości do przedmiotu zamówienia z podaniem danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. listy referencyjne.
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej, posiadającej uprawnienia zgodne z wymaganiami Prawa budowlanego oraz osoby przewidywanej na kierownika budowy.
Zamawiający wymaga, aby na czas realizacji zamówienia Wykonawca posiadał polisę ubezpieczeniową, w szczególności ubezpieczającą:
a) roboty, obiekt remontowany, budowle, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót - od ognia, huraganu i innych zdarzeń losowych,
b) odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz cenowy (zał. nr 1),
2. wypełnioną kalkulację cenową (zał. nr 2),
3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
4. oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3),
5. upoważnienie dla osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w toczącym się postępowaniu, o ile nie wynika to z załączonych dokumentów (odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej),
6. wykaz, potwierdzający wykonanie przynajmniej dwóch prac w okresie ostatnich trzech lat o podobnym zakresie i wielkości z podaniem danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. listy referencyjne,
7. oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej, o której mowa w części Warunki udziału w postępowaniu, niniejszego SIWZ lub zobowiązanie do zawarcia stosownego ubezpieczenia przed podpisaniem umowy,
8. oryginały dokumentów potwierdzających wniesienie wadium,
9. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia w branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej wraz z kopią posiadanych uprawnień zgodnych z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz wskazanie osoby przewidywanej na kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
10. wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia, wraz z zakresem ich prac lub oświadczenie o nie zatrudnianiu podwykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl, zakładka: przetargi i ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114,
02-256 Warszawa, budynek B, pokój 32 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, budynek B, pokój 32 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Kijowskiej 3 w Białymstoku.
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.