Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-06
Ostrołęka: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: NISKOPRĄDOWEJ, WOD. - KAN. I ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU C SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU.
Numer ogłoszenia: 20488 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce I Wydział Cywilny , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7650137, 7650134, faks 029 7650187.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA WYKONANIU INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH: NISKOPRĄDOWEJ, WOD. - KAN. I ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU C SĄDU REJONOWEGO W PUŁTUSKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - Opis Przedmiotu Zamówienia I. OPIS 1. Opis przedmiotu zamówienia sporządzono poprzez dołączenie przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektów wykonawczych: 1) instalacji wewnętrznej elektrycznej; 2) instalacji wewnętrznych niskoprądowych: a) systemu sygnalizacji włamania; b) systemu sygnalizacji pożaru; c) instalacji okablowania strukturalnego; 3) instalacji wewnętrznej wodno - kanalizacyjnej, stanowiących podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - wykonanie instalacji wewnętrznych: elektrycznej, niskoprądowej i wodno - kanalizacyjnej w adaptowanym dla potrzeb Sądu Rejonowy w Pułtusku budynku C. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) wewnętrzna instalacja elektryczna: a) instalacja zasilająca z istniejącej rozdzielnicy RG zlokalizowanej w budynku B do projektowanej tablicy głównej TG2 - roboty ziemne, ułożenie rur osłonowych, ułożenie kabli. Wewnętrzne linie zasilające z przewodów YDY5x6 prowadzone pod tynkiem; b) instalacja oświetlenia ogólnego - oświetlenie z wykorzystaniem żarowych i fluorescencyjnych źródeł światła; c) instalacja gniazd wtykowych - gniazda wtykowe ogólnego stosowania dla zasilania drobnego sprzętu oświetleniowego, elektromechanicznego, czajników elektrycznych oraz ogrzewaczy pojemnościowych wody oraz gniazda wtykowe dla zasilania sprzętu komputerowego; d) instalacja odgromowa - w postaci zwodów poziomych połączonych z uziomem instalacji odgromowej zwodami pionowymi. Uziom instalacji odgromowej budynku połączyć z uziomem instalacji odgromowej całego obiektu; e) instalacja połączeń ekwipotencjalnych; f) instalacja ochrony przeciwprzepięciowej; g) instalacja ochrony od porażeń prądem eklektycznym, W całym budynku instalację należy wykonać pod tynkiem oraz należy instalować osprzęt bakelitowy n/t - w/t. 2) wewnętrzna instalacja niskoprądowa: a) instalacja systemu sygnalizacji włamania - rozszerzenie linii alarmowych z zasilaczami buforowymi dedykowanymi do systemu sygnalizacji włamania i napadu. Połączenie rozszerzeń w budynku C z centralą alarmową zlokalizowaną w serwerowni sadu w piwnicy budynku B za pośrednictwem przewodu magistralnego; b) instalacja systemu sygnalizacji pożaru - pętle p. poż z budynku C doprowadzić do istniejącego budynku B i połączyć z wcześniej rozciętą pętlą sygnalizatorów. Analogowy adresowalny system p. poż wraz z czujkami wielosensorowymi, ręcznymi przyciskami ostrzegawczymi, sygnalizatorami akustycznymi; c) instalacja okablowania strukturalnego - przewody UTP z budynku C doprowadzić do pośredniego punktu dystrybucyjnego PPD w istniejącym budynku B. 3) wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna a) wewnętrzna instalacja wodociągowa - zakłada się wykorzystanie istniejących rur rozprowadzających, natomiast wszystkie podejścia należy wykonać od nowa. Do pozyskania ciepłej wody przewidziano elektryczne, pojemnościowe podgrzewacze wody. Wykonanie wewnętrznej instalacji wody zimnej i ciepłej z rur i złączek w systemie fusiotherm z polipropylenu. Istniejące piony wodociągowe prowadzić w szachtach montażowych obudowanych płytami gipsowo - kartonowymi. b) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej - odbiornikiem ścieków sanitarnych z budynku C jest istniejąca miejska sieć kanalizacji sanitarnej. W budynku C istniejąca kanalizacja sanitarna zachowuje istniejące poziome rury, natomiast następuje wymiana pionów oraz wykonanie nowych podejść pod przybory sanitarne. Całą instalację wykonać z rur i kształtek z PCV w systemie rur kielichowych kanalizacji wewnętrznej. Łączenie rur na wcisk. Każdy pion wyposażony w czyszczak i zakończony rurą wywiewną z PCV wyprowadzoną ponad dach. Przy przejściach wszystkich pionów kanalizacyjnych przez stropy stosować przepusty ogniochronne. 4. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak: 1) transport, składowanie materiałów; 2) zorganizowanie zaplecza wykonywanych robót; 3) udział w czynnościach poprzedzających odbiór robót; 4) zapewnienie stosownych dokumentów na wyroby budowlane; 5) wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej geodezyjnej i poszczególnych branż - elektrycznej i sanitarnej; 6) ochrona materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót; 7) pozostałe prace towarzyszące i tymczasowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia nie stanowią odrębnych pozycji kosztorysowych i powinny być przez wykonawcę uwzględnione w kosztach robót podstawowych. 5. Przy sporządzaniu wyceny w oparciu o projekty wykonawcze i przedmiary robót, wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania danych podanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ma obowiązek wyceny wszystkich prac z zachowaniem procesów technologicznych objętych opisem przedmiotu zamówienia, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w celu uwzględnienia całości robót oraz samodzielnej weryfikacji załączonych projektów wykonawczych, przedmiarów robót oraz prac wynikających z opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca upewni się na miejscu, że zachowanie wszystkich danych o realizacji zamówienia jest możliwe. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ramach zagregowanych pozycji przedmiarowych zawartych w załączonym przedmiarze robót. 7. Kosztorysy ofertowe należy sporządzić w oparciu o przedmiary robót z podziałem na poszczególne przedmiary wyszczególnione w zestawieniu przedmiarów robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca sporządzając kosztorys ofertowy w treści tego kosztorysu przy wycenie pozycji przedmiarowych poda typ, producenta materiału, urządzenia, jakiego zamierza użyć przy wykonywaniu zamówienia. 9. Wykonawca przed złożeniem oferty dokładnie sprawdzi zgodność wszystkich danych i wymiarów związanych z opisem przedmiotu zamówienia, projektami wykonawczymi i przedmiarami robót stanowiącymi element dokumentacji projektowej i upewni się, że nie ma rozbieżności między stanem faktycznym a dostarczonymi do wyceny danymi i opracowaniami. 10. Wszelkie korekty przedmiarów dotyczące braku zgodności ze stanem faktycznym mogą być zgłoszone przez wykonawcę na etapie zapytań do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Złożenie oferty stanowi akceptację zakresu przedmiotu zamówienia a tym samym przedmiarów robót. 12. Wszystkie proponowane materiały muszą być oferowane w I gatunku, fabrycznie nowe, nieużywane a roboty wykonane w powszechnie przyjętym standardzie. 13. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i wyroby muszą posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności w zakresie wymaganymi odrębnymi przepisami szczególnymi, w tym ustawy Prawo Budowlane, tj. ogólnie - dokumentu zezwalającego na wprowadzenie do obrotu i stosowania w budownictwie. 14. Ujęte w projektach wykonawczych nazwy handlowe i znaki towarowe zastosowanych urządzeń, aparatury i innych materiałów należy traktować jako rozwiązanie przykładowe określające parametry i standard jakościowy. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń, aparatury i materiałów innych producentów pod warunkiem, że posiadają one dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz posiadają parametry techniczne nie gorsze niż określone w projektach wykonawczych. 15. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3, 45314310-7, 45312200-9, 45312100-8, 45330000-9 16. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wprowadzenie na budowę w ciągu siedmiu dni od dnia podpisania umowy. Rozpoczęcie robót w ciągu siedmiu od dnia wprowadzenia na budowę. Zakończenie robót: do 30.04.2009 r. Powyższy zakres robót będzie wykonywany w obiekcie, w którym głównym wykonawcą robót adaptacyjnych (wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz roboty ogólnobudowlane - wewnętrzne roboty rozbiórkowe, wykonanie ścian i okładzin ściennych, malowanie, wykonanie posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, renowacja stropodachu, wykonanie elewacji) jest Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowego ZAMBET S.A., 06-100 Pułtusk, ul. Aleja Wojska Polskiego 52A. W związku z powyższym wykonywanie robót związanych z realizację zamówienia Wykonawca winien prowadzić w uzgodnieniu i za wiedzą głównego wykonawcy robót adaptacyjnych dostosowując zakres i czasokres poszczególnych prac do harmonogramu rzeczowego głównego wykonawcy. 17. Wykonawca w terminie czternastu dni od daty podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo - finansowy robót uzgodniony i zaakceptowany przez głównego wykonawcę robót adaptacyjnych. 18. Nadzór inwestorski prowadzony będzie przez Zamawiającego. III. INFORMACJE O TERENIE BUDOWY 1. Organizacja robót 1) przy robotach remontowych należy stosować się do unormowań zawartych w ustawie Prawo budowlane; 2) czynności stanowiące przedmiot zamówienia wykonawca podejmie po komisyjnym wprowadzeniu na budowę udokumentowanym protokółem podpisanym przez upoważnione osoby reprezentujące Wykonawcę i Zamawiającego (Inwestora); 3) Wykonawca zobowiązany jest poprzez sposób prowadzenia robót zachować termin wykonania zamówienia. 2. Zabezpieczenie interesów osób trzecich 1) właścicielem terenu, na którym znajduje się budynek jest Skarb Państwa natomiast Sąd Rejony w Pułtusku omawiany teren posiada w trwałym zarządzie; 2) ocenia się, że interesy osób trzecich po przeprowadzeniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia będą chronione w należyty sposób stosownie do postanowień ustawy Prawo budowlane; 3) obiekt budynek C jest w pełni neutralny dla środowiska naturalnego i obiektów zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie. 3. Ochrona środowiska i zdrowia ludzi 1) osoby trzecie oraz osoby wykonujące roboty budowlane nie mogą być narażone na działanie czynników szkodliwych dla zdrowia lub niebezpiecznych, a w szczególności takich jak hałas, wibracje, promieniowanie elektromagnetyczne, pyły i gazy o natężeniach i stężeniach przekraczających wartości dopuszczalne. 2) zamówienie będące przedmiotem niniejszego opracowania nie zalicza się do robót budowlanych mogących oddziaływać na środowisko w rozumieniu przepisów dotyczących ochrony środowiska; 3) w trakcie prac budowlanych Wykonawca jest obowiązany uwzględnić ochronę środowiska na obszarze prac. Zastosuje rozwiązania ograniczające poziom hałasu do wartości dopuszczalnych; 4. Warunki bezpieczeństwa pracy 1) przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania ogólnych przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; 2) kwalifikacje personelu Wykonawcy robót powinny być stwierdzone przez właściwą komisję egzaminacyjną i udokumentowane aktualnie ważnymi zaświadczeniami kwalifikacyjnymi; 3) przed przystąpieniem do robót szczególnie niebezpiecznych należy: a) sprawdzić tożsamość i zaświadczenia kwalifikacyjne osób; b) wskazać brygadzie wykonawczej miejsce pracy; c) sprawdzić razem z kierownikiem robót czy w miejscu pracy zostały zachowane właściwe zabezpieczenia i inne warunki BHP. 5. Warunki dotyczące organizacji ruchu Remont realizowany będzie wewnątrz budynku usytuowanego na terenie wewnętrznym Sądu Rejonowego w Pułtusku. Teren ma bezpośredni dostęp do drogi publicznej tj: ul. Szkolna. 6. Ogrodzenie Teren nie wymaga wykonywania ogrodzenia. 7. Zabezpieczenie chodników i jezdni Roboty budowlane nie mają wpływu na chodniki i jezdnie. VI.WYMAGANIA, DZIAŁANIA KONTROLNE, ODBIÓR ROBÓT, OPIS SPOSOBU ROZLICZENIA 1. Wykonawca robót zobowiązany jest do: 1) zabezpieczenia obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów - koszt należy uwzględnić w ofercie; 2) zabezpieczenia wszystkich niezbędnych urządzeń i materiałów do wykonania zamówienia; 3) prowadzenia robót budowlanych objętych zamówieniem zgodnie z przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Co najmniej dwóch pracowników musi posiadać uprawnienia do obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV wydane przez właściwe instytucje; 4) prowadzenia dziennika budowy; 5) stosowania do wykonania zamówienia materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności; 6) wykonywania prac w budynku w uzgodnieniu i za wiedzą generalnego wykonawcy rozbudowy i modernizacja budynku Sądu Rejonowego w Pułtusku - tj., Przedsiębiorstwa Produkcyjno - Usługowego ZAMBET S.A., 06-100 Pułtusk, ul. Aleja Wojska Polskiego 52A; 7) powiadomienia użytkownika obiektu tj. Sąd Rejonowy w Pułtusku o terminie i zakresie prac wykraczających poza bryłę budynku C tj. roboty na zewnątrz budynku i prace dostosowawcze w budynku B; 8) wykonania trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót na czas budowy z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ; 9) do uzgodnienia wszelkich zmian dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, każda zmiana musi być uzgadniana z Zamawiającym i projektantem; 10) niezależnie od rękojmi ustawowej Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty w branżach: a) elektrycznej - na okres 60 miesięcy; b) sanitarnej - na okres 60 miesięcy; c) urządzenia - zgodnie z gwarancjami producentów. Termin gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca wystawi w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy kartę gwarancyjną. 2. Podwykonawcy Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców na roboty elektryczne - instalacje wewnętrzne elektryczne, instalacje wewnętrzne niskoprądowe. 3. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych 1) wyroby budowlane muszą być zgodne z postanowieniami ustawy o wyrobach budowlanych; 2) materiały używane do realizacji zamówienia muszą odpowiadać postanowieniom zawartym w dokumentach kontraktowych (umowa, SIWZ, wymogi technologiczne); 3) Wykonawca powinien zagwarantować, że urządzenia, materiały dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą fabrycznie nowe, nieużywane i posiadać będą wymagane prawem atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty. 4. Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót budowlanych 1) maszyny, urządzenia i sprzęt zmechanizowany używane na budowie powinny być ustawione i użytkowane zgodnie z wymaganiami producenta i ich przeznaczeniem; 2) maszyny i inne urządzenia techniczne powinny być: a) utrzymywane w stanie zapewniającym ich sprawność; b) stosowane wyłącznie do prac do jakich zostały przeznaczone; c) obsługiwane przez uprawnione osoby. 3) eksploatowane na budowie urządzenia i sprzęt zmechanizowany podlegające przepisom o dozorze technicznym powinny posiadać ważne dokumenty uprawniające do ich eksploatacji. Dokumenty te powinny być dostępne dla organów kontroli w miejscu eksploatacji maszyn i urządzeń. 5. Wymagania dotyczące środków transportu 1) środki i urządzenia transportowe powinny być odpowiednio przystosowane do transportu materiałów itp. niezbędnych do wykonywania danego rodzaju robót; 2) muszą one zapewniać prowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej i niniejszym opracowaniu oraz wskazaniami zamawiającego wynikającymi z harmonogramu robót; 3) przy ruchu po drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego, szczególnie w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń na osie i innych parametrów technicznych. Środki transportu nie odpowiadające przedstawionym warunkom, będą usunięte z terenu budowy na polecenie Zamawiającego; 4) Wykonawca jest zobowiązany usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie uszkodzenia i zanieczyszczenia spowodowane przez jego pojazdy na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu realizacji niniejszego zamówienia. 6. Opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem robót budowlanych 1) Zamawiający będzie miał nieograniczony dostęp do remontowanych pomieszczeń w celu przeprowadzenia ich inspekcji; 2) z odbioru końcowego sporządzony zostanie protokół podpisany przez członków komisji, w składzie której znajdą się przedstawiciele Wykonawcy, Zamawiającego, inspektorów nadzoru i użytkownika obiektu; 7. Opis sposobu rozliczenia 1) Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT za wykonane części robót wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego. Wartość ostatniej faktury nie może być niższa niż 35 % ceny oferty. Termin zapłaty faktury 30 dni od doręczenia Zamawiającemu. Zapłata ostatniej faktury będzie uwarunkowana bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. 2) Roboty tymczasowe i prace towarzyszące Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wykonaniem prac tymczasowych i towarzyszących nie podlegają odrębnej zapłacie i będą uwzględnione przez Wykonawcę w cenach jednostkowych robót podstawowych. VII.ZAŁĄCZNIKI DO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Załącznik nr 1 - Zestawienie przedmiarów robót; 2. Załącznik nr 2 - Projekty wykonawcze; 3. Załącznik nr 3 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót na płycie CD - R lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego ostroleka.so.gov.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.31.43.10-7, 45.31.22.00-9, 45.31.21.00-8, 45.33.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - udokumentują, że wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującą roboty: instalacji wewnętrznej elektrycznej lub instalacji wewnętrznej niskoprądowej lub instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej, o wartości min. 100 000 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez Zamawiającego. - udokumentują, że Wykonawca dysponuje podstawowym personelem kierowniczym (kierownicy robót) i technicznym, który będzie uczestniczył w realizacji robót wraz z informacją o jego kwalifikacjach i doświadczeniu. Do informacji załączyć kserokopie: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. - obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV - min. 2 osoby - aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę min. 200 000 zł); 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oferta (załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys - sporządzony w oparciu o przedmiary robót z podziałem na poszczególne przedmiary wyszczególnione w zestawieniu przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (część B), w treści tego kosztorysu przy wycenie pozycji przedmiarowych należy podać typ, producenta materiału, urządzenia, jakiego zamierza użyć przy wykonywaniu zamówienia. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt1-3 oraz że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 2 do SIWZ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) podpisany wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), f) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, g) wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmującą roboty: instalacji wewnętrznej elektrycznej lub instalacji wewnętrznej niskoprądowej lub instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej, o wartości min. 100 000 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez Zamawiającego - (załącznik nr 3 do SIWZ), h) wykaz podstawowego personelu kierowniczego (kierownicy robót) i technicznego, który będzie uczestniczył w realizacji robót wraz z informacją o jego kwalifikacjach i doświadczeniu. Do informacji załączyć kserokopie: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. - obsługi i eksploatacji urządzeń i instalacji do 1kV - min. 2 osoby - aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; (załącznik nr 4 do SIWZ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; j) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; k) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości min. 200 000 zł. l) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, uczestnicy konsorcjum). 3. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. c), d), i), j), k), dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. a) , b) e), g), h) dokumenty muszą zostać złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. określającą sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum)). 5. W razie przedstawienia zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) okres obowiązywania umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia musi być określony w tej umowie i obejmować okres wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość złożenia przedwstępnej umowy konsorcjum albo przedwstępnej umowy spółki cywilnej, b) z umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać prawo do podpisania oferty, zaciągania zobowiązań, dokonywania rozliczeń, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. Umowa musi być podpisana przez wszystkich umocowanych uczestników konsorcjum, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, pok. C36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, pok. C36.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa mięsa i świeżego drobiu.
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.