eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiUsługa hotelarsko - gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej MINI EURO 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-18

Suwałki: Usługa hotelarsko - gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej MINI EURO 2011
Numer ogłoszenia: 204926 - 2011; data zamieszczenia: 18.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach , ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarsko - gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej MINI EURO 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarsko - gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia w ramach projektu pn. . Projekt jest współfinansowany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części: Część 1 - usługa hotelarsko - gastronomiczna. - Zakwaterowanie: Zamawiający wymaga zakwaterowania 255 osób w terminie 7-11 września 2011 r. w ośrodku, hotelu, obiekcie noclegowym położonym w granicach administracyjnych miasta Suwałk. Obiekt powinien posiadać bezpłatny strzeżony parking na terenie hotelu dla minimum 8 autokarów. Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, łóżka jednoosobowe, szafę i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego uczestnika, zestaw ręczników, mydło, zimna i ciepła woda dostępne całą dobę. Liczba uczestników: 255 osób ( z dopuszczalną rezerwa 10%) w tym: dzieci 192, osoby dorosłe 63 osób. Obiekt winien posiadać: salę konferencyjną na minimum 50 osób, pokoje 1 osobowe, pokoje 2 osobowe, pokoje 3 osobowe lub 4 osobowe. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w maksimum trzech obiektach położonych w niewielkiej odległości od siebie. - Wyżywienie: Liczba uczestników - 255 osób (z dopuszczalną rezerwą 10%). Usługa obejmuje wyżywienie uczestników w siedzibie obiektu noclegowego, w następującym zakresie: 7 września 2011 r. - obiad, kolacja: 8, 9 i 10 września 2011 r. - śniadanie, obiad, kolacja; 11 września 2011 r. - śniadanie (4 zestawy obejmujące śniadanie, obiad, kolację przypadające na jednego uczestnika). Śniadanie: pieczywo różnorodne, wędlina różnorodna (min 3 rodzaje), sery różnorodne (min 2 rodzaje), dżem, świeże warzywa (pomidor, ogórek), masło, sok owocowy, kawa, herbata, cytryna, mleko oraz ciepły posiłek (jajecznica, kiełbaski na gorąco). Obiad dwudaniowy składający się z zupy i drugiego dania (mięso, ziemniaki lub ryż i zestaw surówek), napoje: herbata, soki owocowe, woda mineralna, dodatki: cytryna, cukier, mleko. Składniki na obiady powinny być każdego dnia różne. Kolacja: jeden ciepły posiłek, przystawki, ciasto, soki, herbata. Wykonawca załączy do oferty propozycję menu. Zamawiający zastrzega prawo zamiany liczby osób do 10% na dwa dni przed w/w terminem. W takim przypadku koszty związane z przedmiotem umowy zostaną pomniejszone proporcjonalnie do ilości uczestników. Menu będzie przedstawione Zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem umowy. Przyjazd uczestników własnym transportem od godz.12: 00 pierwszego dnia i wyjazd do godz.14: 00 piątego dnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania 10% zarezerwowanych miejsc nie później niż 2 dni przed terminem przyjazdu, w takim przypadku Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. - Dostawa wody mineralnej uczestnikom turnieju. Woda mineralna niegazowana o pojemności 1 litra w ilości 720 sztuk. Termin wykonania zamówienia w ramach Części 1: Usługi wchodzące w zakres zamówienia należy wykonać w terminie 07-11 września 2011 r. Natomiast dostawy wody mineralnej w terminie do 07 września 2011 r. Część 2 - Usługa cateringowa wraz z obsługą kelnerską (co najmniej 2 osoby obsługi kelnerskiej) dla 100 uczestników konferencji pn.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, w tym szacowania wielkości zamówienia. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają ww. warunek udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez wykonawców ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w załączonych dokumentach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/Przetargi.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suwałkach Wydział Oświaty, Wychowania i Sportu ul. Mickiewicza 1 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Suwałkach ul. Mickiewicza 1, pok. nr 5 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. dofinansowany w ramach programu realizowanego w ramach priorytetu 2.9. Polityka regionalna i działania transgraniczne, Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.