To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Suwałki: Usługa hotelarsko - gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej MINI EURO 2011
Numer ogłoszenia: 248150 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204926 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628102, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarsko - gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej MINI EURO 2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelarsko - gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia Międzynarodowego Turnieju Piłki Nożnej MINI EURO 2011. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części: Część 1 - usługa hotelarsko - gastronomiczna. - Zakwaterowanie: Zamawiający wymaga zakwaterowania 255 osób w terminie 7-11 września 2011 r. w ośrodku, hotelu, obiekcie noclegowym położonym w granicach administracyjnych miasta Suwałk. Obiekt powinien posiadać bezpłatny strzeżony parking na terenie hotelu dla minimum 8 autokarów. Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, łóżka jednoosobowe, szafę i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każdego uczestnika, zestaw ręczników, mydło, zimna i ciepła woda dostępne całą dobę. Liczba uczestników: 255 osób ( z dopuszczalną rezerwa 10%) w tym: dzieci 192, osoby dorosłe 63 osób. Obiekt winien posiadać: salę konferencyjną na minimum 50 osób, pokoje 1 osobowe, pokoje 2 osobowe, pokoje 3 osobowe lub 4 osobowe. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w maksimum trzech obiektach położonych w niewielkiej odległości od siebie. - Wyżywienie: Liczba uczestników - 255 osób (z dopuszczalną rezerwą 10%). Usługa obejmuje wyżywienie uczestników w siedzibie obiektu noclegowego, w następującym zakresie: 7 września 2011 r. - obiad, kolacja: 8, 9 i 10 września 2011 r. - śniadanie, obiad, kolacja; 11 września 2011 r. - śniadanie (4 zestawy obejmujące śniadanie, obiad, kolację przypadające na jednego uczestnika). Śniadanie: pieczywo różnorodne, wędlina różnorodna (min 3 rodzaje), sery różnorodne (min 2 rodzaje), dżem, świeże warzywa (pomidor, ogórek), masło, sok owocowy, kawa, herbata, cytryna, mleko oraz ciepły posiłek (jajecznica, kiełbaski na gorąco). Obiad dwudaniowy składający się z zupy i drugiego dania (mięso, ziemniaki lub ryż i zestaw surówek), napoje: herbata, soki owocowe, woda mineralna, dodatki: cytryna, cukier, mleko. Składniki na obiady powinny być każdego dnia różne. Kolacja: jeden ciepły posiłek, przystawki, ciasto, soki, herbata. Wykonawca załączy do oferty propozycję menu. Zamawiający zastrzega prawo zamiany liczby osób do 10% na dwa dni przed w/w terminem. W takim przypadku koszty związane z przedmiotem umowy zostaną pomniejszone proporcjonalnie do ilości uczestników. Menu będzie przedstawione Zamawiającemu do akceptacji przed podpisaniem umowy. Przyjazd uczestników własnym transportem od godz.12: 00 pierwszego dnia i wyjazd do godz.14: 00 piątego dnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania 10% zarezerwowanych miejsc nie później niż 2 dni przed terminem przyjazdu, w takim przypadku Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń. - Dostawa wody mineralnej uczestnikom turnieju. Woda mineralna niegazowana o pojemności 1 litra w ilości 720 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach programu realizowanego w ramach priorytetu 2.9. Polityka regionalna i działania transgraniczne, Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gastronomia Michał Syryca, ul. Ogrodowa 51, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
- HAŃCZA s.c. & J. Nowak, ul. W. Polskiego 2, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117992,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104436,00
Oferta z najniższą ceną: 104436,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104436,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Dostawa obłożeń specjalistycznych chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Remont północnej i zachodniej elewacji budynku Muzeum Okręgowego w Suwałkach, przy ul. T. Kościuszki 81
- DOSTAWA LEKÓW DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier w elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań, szkoleń, seminariów i eventów organizowanych przez Departament Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego na terenie województwa łódzkiego
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- Organizacja szkolnych wycieczek językowych do Warszawy i do Krakowa
- Świadczenie usług hotelarskich i usług żywienia zbiorowego na potrzeby zakwaterowania i wyżywienia delegacji zagranicznych Partnera projektu, uczestniczących w projektach
- Teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Mechanicznych w Rzeszowie wraz z wyżywieniem i zakwaterowaniem
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.