Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Rudziniec: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków w Gminie Rudziniec
Numer ogłoszenia: 20519 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec , ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0324000 700, faks 032 4000 703.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków w Gminie Rudziniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków w Gminie Rudziniec, do punktów poboru podanych w załączniku nr 1 i 2 do niniejszego SIWZ. Opis potrzeb Zamawiającego: 1. Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2012r. poz. 1059), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. - Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16 poz. 93, z poźn. zm.). 2. Wykaz punktów odbioru energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego w dotychczas stosowanej taryfie C12b został określony w załączniku nr 1 do niniejszego SIWZ. Aktualna moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej wynosi 193,2 kW, przewidywane zużycie energii elektrycznej wynosi 831 565 kWh w tym: w dzień 282 732 kWh i w nocy 548 833 kWh. Godziny pracy oświetlenia ulicznego są zgodne z ustawieniami zegara astronomicznego. Zamawiający zaliczany jest do V grupy przyłączeniowej. 3. Wykaz punktów odbioru energii elektrycznej dla potrzeb budynków w dotychczas stosowanej taryfie C11 został określony w załączniku nr 2 do niniejszego SIWZ. Aktualna moc umowna punktów odbioru energii elektrycznej wynosi 169,40 kW, przewidywane zużycie energii elektrycznej wynosi 104 953,00 kWh, całodobowa. 4. Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej winna mieć miejsce do punktów pomiarowych określonych w załączniku nr 1 i 2 do niniejszego zamówienia. 5. Świadczenie usługi dystrybucyjnej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do OSD na obszarze, którego znajdują się miejsca do dostarczania energii elektrycznej tj. Tauron Dystrybucja S.A, 30 - 390 Kraków ul. Zawiła 65l. 6. Wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe u Zamawiającego są dostosowane do usługi TPA. 7. Termin zakończenia obowiązywania umowy na sprzedaż energii elektrycznej dla punktów odbioru stanowiących załącznik nr 1 i 2 do SIWZ z dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej następuje w dniu 30.04.2013r. 8. Zamawiający informuje, że dla wszystkich punktów odbioru wyszczególnionych w załączniku nr 1 i 2 posiada oddzielnie zawartą umowę na dystrybucję energii i oddzielną umowę na zakup energii. 9. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do reprezentowania przed OSD w kwestiach związanych ze zgłoszenie umów sprzedaży..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: a) Kopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki-potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz opatrzone podpisem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, jeśli Pełnomocnik zostanie ustalony przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej 2 Formularz ofertowy - zgodnie z formularzem ofertowy przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Uwaga: Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w przypadku uruchomienia w trakcie obowiązywania umowy nowych punktów poboru energii elektrycznej do celów oświetlenia zewnętrznego bądź w przypadku likwidacji istniejącego punktu poboru. Sprzedaż energii elektrycznej dla nowych punktów poboru odbywać się będzie wg cen i stawek opłat przedstawionych w ofercie. 2. Zmiana wynagrodzenia przysługującemu Wykonawcy może nastąpić w przypadku: a) urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług, b) urzędowej zmiany wysokości podatku akcyzowego. 3. Strony postanawiają, że na wniosek Zamawiającego strony rozwiążą umowę dla jednego lub wybranych punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w Załączniku nr 1 i 2 nie stanowi to rozwiązania całej Umowy, chyba że przedmiotem wypowiedzenia są wszystkie punkty poboru określone w Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl - BIP - Zamówienia Publiczne powyżej 14 tyś. euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzińcu:
ul. Gliwicka 26
44-160 Rudziniec
Pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzińcu: ul. Gliwicka 26 44-160 Rudziniec Biuro podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych na kąpielisku "Słoneczna Plaża".
- Rozbudowa kan. san. w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec z podziałem na zadania Zad. nr 4 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Opolskiej
więcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- ZAOPATRZENIE GMINY BABORÓW I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla obiektów posiadających mikroinstalacje na terenie Miasta i Gminy Świątniki Górne.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.