Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Skaryszew: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wymysłów
Numer ogłoszenia: 205202 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Skaryszew , ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie, tel. 048 6103095, faks 048 6103089.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wymysłów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Wymysłów. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze 1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; 2) roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznej grub. śr. 4cm na jezdni z wbudowaniem materiału w obrębie budowy; 2. Roboty ziemne 3) wykonane wykopów mechanicznie związanych z podczyszczenie i odtworzeniem rowów z wbudowaniem ziemi w pobocze lub z transportem urobku poza teren budowy; 4) formowanie i zagęszczenie poboczy gruntowych z ziemi uzyskanej z podczyszczenia rowów lub z dokopu; 5) wykonanie koryta na wjazdach głęb. 10cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 3. Podbudowa 6) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie; 7) wyrównanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka optymalna), grub. warstwy po zagęszczeniu 12cm; 8) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka optymalna), grub. warstwy po zagęszczeniu 20cm; 4. Nawierzchnia 9) skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; 10) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych 0/12,8 dla ruchu KR-2 o grub. 4cm; 5. pobocza i rowy 11) wykonanie poboczy i zjazdów kruszywa niesortowanego0/16mm, grub. warstwy po zagęszczeniu 8cm; 12) wyprofilowanie i odrobienie na czysto dna i skarp rowów z nadaniem właściwych spadków; 6. Odwodnienie 13) wykonanie wykopu pod przepusty; 14) wykonanie przepustu rurowego o średnicy 60cm z wykonaniem ławy fundamentowej tłuczniowej oraz zasypki piaskowej; 15) zakończenia kołnierzowe dla przepustów z rur o średnicy 60cm; 16) przepusty rurowe pod zjazdami o średnicy 40cm - ławy fundamentowe żwirowe; 17) przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe lub PEHD o średnicy 40cm; 18) oczyszczenie rowów z namułu o głęb. 30cm wraz z wyprofilowaniem skarp rowu z wywiezieniem urobku poza teren budowy 7. Zjazdy 19) warstwy odsączające zagęszczane mechaniczne, grub. 15cm; 20) nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego 0/31,5mm (mieszanka optymalna), grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: WADIUM: 2.500,00 PLN. Wadium należy wnieść do dnia 17.07.2009r. do godz. 11.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). 2. Warunki szczegółowe: 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowali min. 3 roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym co najmniej: - jednej budowy drogi polegającej na ułożeniu warstw bitumicznych o zakresie robót nie mniejszym niż określonym w kosztorysie ofertowym, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także przy wykonaniu zamówienia będzie zatrudniony kierownik budowy o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, 4) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5) udzielą 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy (o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał , że takimi osobami nie dysponuje, 9) Wykaz narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał , że zostaną udostępnione przez inny podmiot, 11) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących wykonanie budowy dróg - z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. skaryszew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie, ul. Słowackiego 6, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie, ul. Słowackiego 6, pok. nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.