eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego modernizacji gospodarki osadowej w Oczyszczalni Ścieków w Płońsku.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Płońsk: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego modernizacji gospodarki osadowej w Oczyszczalni Ścieków w Płońsku.
Numer ogłoszenia: 20521 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 4, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6624278 w, 35, fax 023 6624278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego modernizacji gospodarki osadowej w Oczyszczalni Ścieków w Płońsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zamierza wybudować Zakład Zagospodarowania Odpadów na terenie czynnej Oczyszczalni Ścieków, która jest jego własnością. Na tym terenie przewiduje się budowę trzech instalacji: v Sortowni odpadów komunalnych wraz z instalacją przygotowania paliwa alternatywnego, v Kompostowni dla frakcji biodegradowalnej pochodzącej z odpadów komunalnych i osadów ściekowych, v Modernizacji gospodarki osadowej. Dla tych instalacji zostały wykonane koncepcje budowy oraz został opracowany raport wpływu na środowisko uwzględniający pracę oczyszczalni ścieków i budowę nowych instalacji. Projektowanie sortowni odpadów komunalnych wraz z instalacją paliwa alternatywnego oraz projektowanie kompostowni dla frakcji biodegradowalnej pochodzącej z odpadów komunalnych i osadów ściekowych - nie jest przedmiotem tego zamówienia. 2. Przedmiotem zamówienia są prace projektowe dotyczące modernizacji gospodarki osadowej. Prace projektowe należy wykonać na podstawie koncepcji techniczno - finansowej modernizacji gospodarki osadowej. Opracowanie będzie obejmowało projektowanie modernizacji gospodarki osadowej, infrastruktury, adaptacji części istniejącego budynku warsztatowego i kotłowni na potrzeby technologiczne - uwzględniając istnienie raportu wpływu na środowisko. Koncepcja techniczno - finansowa modernizacji gospodarki osadowej w oczyszczalni ścieków w Płońsku została wykonana we wrześniu 2007 roku przez PP - EKO Sp. z o.o. z Warszawy, którą zamawiający dołącza do dokumentacji przetargowej. Raport wpływu na środowisku został opracowany w 2007 roku przez biuro projektowe HEKO - mgr inż. Halina Karmolińska - Słotkowska z Poznania. Zamawiający dołącza do dokumentacji przetargowej raport wpływu na środowisko. Zamówienie obejmuje pełen zakres prac projektowych umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę i rzeczowe wykonanie zamierzenia inwestycyjnego wypełniającego wszystkie prawa obowiązujące w Polsce i UE w zakresie ochrony przyrody, środowiska naturalnego i wykonywania inwestycji. 3. Opracowanie projektowe modernizacji gospodarki osadowej w szczególności powinno zawierać: 1. Projekt zagospodarowania terenu, 2. Projekty budowlane nowych i adaptowanych obiektów w zakresie modernizacji gospodarki osadowej, która obejmuje: a) budowę komory fermentacji mezofilowej z wykorzystaniem jednego z basenów fermentacyjnych, b) budowę nowych instalacji i urządzeń niezbędnych do realizacji zmian technologicznych, c) odzysk biogazu i jego wykorzystanie do produkcji energii elektrycznej i cieplnej, d) zagospodarowanie ciepła powstałego przy produkcji energii elektrycznej, e) wykorzystanie odwodnionego osadu do kompostowania, f) przebudowę istniejących obiektów w zakresie niezbędnym do wykonania modernizacji gospodarki osadowej, g) budowę dróg dojazdowych do projektowanych obiektów z wykorzystaniem istniejącej komunikacji wewnętrznej oczyszczalni ścieków. 3. Projekty technologiczne w zakresie modernizacji gospodarki osadowej. 4. Projekty zewnętrznych sieci instalacyjnych w zakresie modernizacji gospodarki osadowej. 5. Projekty wszystkich instalacji niezbędnych do funkcjonowania zmodernizowanej gospodarki osadowej: a) elektrycznej, b) gazowej, c) co, d) ciepłej wody, e) wod - kan, f) sterowania i automatyki, g) informatycznej, h) alarmowej, i) zasilenia energetycznego, j) odbioru energii elektrycznej, k) odgromowej. 6. Kosztorysy ofertowe (ślepe) i inwestorskie wraz z przedmiarami robót, 7. Zbiorcze zestawienie kosztów budowy, 8. Wykaz maszyn i urządzeń, 9. Specyfikację wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych i instalacyjnych, 10. Wytyczne planu BIOZ, 11. Instrukcję rozruchu, 12. Instrukcję BHP, 13. Instrukcję eksploatacji. 4. Zamawiający uzyska we własnym zakresie decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji. Jeżeli w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach inwestycji będą zapisy, które spowodują konieczność wprowadzenia zmian w projekcie budowlanym, to wykonanie tych zmian zostanie zlecone w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, o których mowa w § 4 ust. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Uzgodnienie ZUD Uzgodnienie dokumentacji przez ZUD dokona zamawiający po otrzymaniu dokumentacji od wykonawcy w terminie 21 dni. Jeżeli termin uzgodnienia dokumentacji zostanie wydłużony poza zakres 21 dni, to termin realizacji umowy w zakresie projektu budowlanego zostanie przedłużony o ilość dni tego opóźnienia. 6. Przyłącze energetyczne Na terenie Oczyszczalni Ścieków znajduje się stacja transformatorowa nr S155, której właścicielem jest PGK w Płońsku Sp. z o.o. W obecnym stanie linia SN koliduje z budową hali sortowni. Kolizja ta zostanie usunięta w ramach współpracy zamawiającego z Zakładem Energetycznym Płock Dystrybucja Wschód Sp. z o.o. Przydział wymaganej mocy dla zakładu zostanie zwiększony na podstawie umowy Nr 18/7/2004 zawartej pomiędzy Zakładem Energetycznym Płock S.A. a zamawiającym. 7. Teren inwestycji Inwestycja będzie realizowana na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w Poświętnem - działka o nr ewidencyjnym 20/3 o powierzchni 6,9600 ha, której właścicielem jest zamawiający. Zamawiający wystąpił z wnioskiem o przejęcie części terenu przyległego do oczyszczalni i w najbliższym czasie pozyska dodatkowe grunty o powierzchni ~0,99 ha do realizacji zamierzenia inwestycyjnego. Nie są one konieczne dla modernizacji gospodarki osadowej, ale jest to teren, który może być wykorzystany w planie zagospodarowania. Wstępny podział nieruchomości znajduje się w załączeniu do specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda złożenia wadium w wysokości 3000 PLN w formach określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) prowadzili działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) wykazali, że nie zalegają z opłacaniem podatków, b) wykazali, że nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, c) wykazali, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania poprzez złożenie na załączniku nr 1 oświadczenia zgodnego z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jeden projekt dotyczący oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 4,5 tys. m3/dobę oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że projekt ten został wykonany należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez wykonawcę dokumenty potwierdzające w/w warunek), b) uczestniczyli w rozruchu co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości jak w pkt a) oraz załączyli dokumenty potwierdzające uczestnictwo w rozruchu oczyszczalni, potwierdzone przez użytkownika lub właściciela oczyszczalni ścieków, c) wskazali ,że dysponują kadrą inżynieryjną (tzn. projektantami w branży konstrukcji budowlanych, projektantami dróg, instalacji sanitarnych, elektrycznych i technologiem) niezbędną do wykonania zamówienia, d) dołączyli do oferty dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (np. stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego w w/w specjalnościach) oraz przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej. 1.4. Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych złoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do siwz). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Informacje należy przygotować na załączniku nr 2a do siwz, zgodnie z opisem zawartym w § 8, ust. 1, pkt 1.3., ppkt a) specyfikacji, b) wykaz instalacji, w rozruchu których wykonawca uczestniczył, potwierdzonych przez użytkownika lub właściciela oczyszczalni. Informacje należy przygotować na załączniku nr 2b, zgodnie z opisem zawartym w § 8, ust. 1, pkt 1.3., ppkt b) specyfikacji, c) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacje należy przygotować na załączniku nr 3, zgodnie z opisem zawartym w § 8 ust. 1, pkt 1.3.,ppkt c) specyfikacji, d) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty, zgodne z opisem w § 8 ust. 1 pkt 1.3. ppkt d) należy złożyć w postaci kserokopii jako załączniki do wykazu opisanego w § 9 ust. 2 pkt. b) specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. Cena za nadzór autorski - 10
  • 3. Czas realizacji zamówienia - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.