Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Mysłowice: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Szkolna euroindywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 20545 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice , ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Szkolna euroindywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu systemowego Szkolna euro-indywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych z podziałem na 64 części zamówienia: 1.1)część zamówienia nr 1: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 im. Heleny i Ignacego Fików, dla grupy I - 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.2)część zamówienia nr 2: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 1 im. Heleny i Ignacego Fików, dla grupy II - 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.3)część zamówienia nr 3: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 2 im. Bolesława Prusa, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.4)część zamówienia nr 4: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu dla grupy ilość - 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.5)część zamówienia nr 5: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu dla grupy II - 3 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.6)część zamówienia nr 6: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Zespole Szkół Sportowych im. Olimpijczyków Śląskich dla grupy I - 3 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.7)część zamówienia nr 7: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Zespole Szkół Sportowych im. Olimpijczyków Śląskich dla grupy II-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.8)część zamówienia nr 8: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka dla grupy I-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.9)część zamówienia nr 9: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego dla grupy I -4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.10)część zamówienia nr 10: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego dla grupy II-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.11)część zamówienia nr 11: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego dla grupy I-8 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.12)część zamówienia nr 12: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 9 im. Bernarda Świerczyny dla grupy I-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.13)część zamówienia nr 13: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 9 im. Bernarda Świerczyny dla grupy II-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.14)część zamówienia nr 14: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 11 im. św. Jadwigi Królowej Polski dla grupy I- 7 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.15)część zamówienia nr 15: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bronisława Pukowca, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.16)część zamówienia nr 16: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bronisława Pukowca, dla grupy II-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.17)część zamówienia nr 17: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Sienkiewicza, dla grupy I-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.18)część zamówienia nr 18: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Sienkiewicza, dla grupy II -4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.19)część zamówienia nr 19: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 14 w Mysłowicach, dla grupy I-5 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.20)część zamówienia nr 20: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 15 im. Alfreda Szklarskiego, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.21)część zamówienia nr 21: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 15 im. Alfreda Szklarskiego, dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.22)część zamówienia nr 22: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 16 im. Jerzego Chromika, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.23)część zamówienia nr 23: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 16 im. Jerzego Chromika, dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.24)część zamówienia nr 24: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 17 im. Jana Pawła II, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.25)część zamówienia nr 25: Realizacja zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji w Szkole Podstawowej nr 17 im. Jana Pawła II, dla grupy II - 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.26)część zamówienia nr 26: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 im. Heleny i Ignacego Fików, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.27)część zamówienia nr 27: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 im. Heleny i Ignacego Fików, dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.28)część zamówienia nr 28: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 im. Bolesława Prusa, dla grupy I- 3 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.29)część zamówienia nr 29: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiech, dla grupy I-4 osoby, (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.30)część zamówienia nr 30: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Zespole Szkół Sportowych im. Olimpijczyków Śląskich, dla grupy I-4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.31)część zamówienia nr 31: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.32)część zamówienia nr 32: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 9 im. Bernarda Świerczyny dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.33)część zamówienia nr 33: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 9 im. Bernarda Świerczyny dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.34)część zamówienia nr 34: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.35)część zamówienia nr 35: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki, dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.36)część zamówienia nr 36: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Sienkiewicza, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.37)część zamówienia nr 37: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Sienkiewicza, dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.38)część zamówienia nr 38: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 15 im. Alfreda Szklarskiego, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.39)część zamówienia nr 39: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 15 im. Alfreda Szklarskiego, dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.40)część zamówienia nr 40: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 17 im. Jana Pawła II, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.41)część zamówienia nr 41: Realizacja zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 17 im. Jana Pawła II, dla grupy II- 4 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.42)część zamówienia nr 42: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.43)część zamówienia nr 43: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Zespole Szkół Sportowych im. Olimpijczyków Śląskich, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.44)część zamówienia nr 44: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 5 im. Gustawa Morcinka, dla grupy I- 4 osoby 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.45)część zamówienia nr 45: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.46)część zamówienia nr 46: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.47)część zamówienia nr 47: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka, dla grupy I- 2 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.48)część zamówienia nr 48: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 11 im. św. Jadwigi Królowej Polski, dla grupy I-4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.49)część zamówienia nr 49: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Sienkiewicza, dla grupy I - 4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.50)część zamówienia nr 50: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 14 w Mysłowicach, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.51)część zamówienia nr 51: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 15 im. Alfreda Szklarskiego, dla grupy I- 4 osoby, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.52)część zamówienia nr 52: Zajęcia psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bronisława Pukowca, dla grupy I - 10 osób, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.53)część zamówienia nr 53: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 1 im. Heleny i Ignacego Fików, dla grupy I - 5 osób, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.54)część zamówienia nr 54: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Zespole Szkół Sportowych im. Olimpijczyków Śląskich, dla grupy I - 5 osób, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.55)część zamówienia nr 55: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 9 im. Bernarda Świerczyny, dla grupy I-5 osób, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.56)część zamówienia nr 56: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej nr 15 im. Alfreda Szklarskiego, dla grupy I-5 osób, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.57)część zamówienia nr 57: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych - hipoterapia w Zespole Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka, dla grupy I - 6 osób, 30 godzin (godzina zegarowa - 60 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia mogą odbywać ze względu na ich specyfikę wyłącznie na terenie, który umożliwia realizację tychże zajęć i położony jest w odległości nie większej niż 20 km od Zespołu Szkół Specjalnych w Mysłowicach, a ponadto wykonawca obowiązany jest do zabezpieczenia minimum jednego konia niezbędnego do realizacji przedmiotu zadania. 1.58)część zamówienia nr 58: Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiech, dla grupy I-8 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.59)część zamówienia nr 59: Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego, dla grupy I-8 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.60)część zamówienia nr 60: Zajęcia przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki, dla grupy I -8 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.61)część zamówienia nr 61: Zajęcia muzyczne rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 10 im. Karola Miarki, dla grupy II-8 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.62)część zamówienia nr 62: Zajęcia matematyczne rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 12 im. Bronisława Pukowca, dla grupy I-3 osoby, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.63)część zamówienia nr 63: Zajęcia matematyczno-przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 16 im. Jerzego Chromika, dla grupy I-7 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 1.64)część zamówienia nr 64: Zajęcia plastyczno- przyrodnicze rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 17 im. Jana Pawła II, dla grupy I-8 osób, 30 godzin (godzina lekcyjna - 45 min.), minimum 2 godziny/ tydzień, okres realizacji II semestr roku szkolnego 2011/2012. Zajęcia prowadzone będą na terenie szkoły. 2) W ramach prowadzonych zajęć (część nr 1-64) Wykonawca zobowiązany jest do: a) sporządzenia szczegółowego harmonogramu zajęć dostosowanego do planu lekcji obowiązującego w Szkole i zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły (przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego), b) zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki Projektu i jego uczestników, c) systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć, d) świadczenia usługi w terminach określonych w harmonogramie, e) sporządzenia sprawozdania na koniec realizacji zajęć i przekazania Zamawiającemu egzemplarza zaakceptowanego przez Dyrektora Szkoły, f) udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji na żądanie uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego lub organom kontrolującym, g) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), h) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowanie o współfinansowaniu Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, i) przestrzegania Wytycznych dotyczących oznaczenia Projektu w ramach POKL, j) sporządzenia oraz realizacji programów zajęć zaakceptowanych przez Dyrektorów Szkół pod kątem dostosowania do indywidualnych programów zajęć opracowanych przez zespół ds. Indywidualizacji w danej Szkole(przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego), k) opracowania, przeprowadzenia i analizy testów kompetencji (badań osiągnięć), sprawdzianów lub innej formy oceny dającej możliwości sprawdzenia przyrostu wiedzy i umiejętności uczniów objętych wsparciem - na początku realizacji zajęć oraz na zakończenie udziału uczestników w Projekcie, l) prowadzenia zajęć dydaktycznych rozwijających indywidualne kompetencje, umiejętności zgodnie z potrzebami edukacyjnymi uczniów, ł) dokumentowania przeprowadzenia każdych zajęć z uczniami poprzez wpisy do dziennika zajęć, m) informowania Dyrektora Szkoły i Zamawiającego o wszelkich odstępstwach od harmonogramu realizacji zajęć. 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: a) bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, b) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, c) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, d) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych, zapewnionych przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, e) należyte utrzymanie stanu nieodpłatnie udostępnionych przez Dyrektora Szkoły sali, w której będą prowadzone zajęcia. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub więcej części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 64.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) w przypadku złożenia oferty na części nr 1-56 i 58-64: Wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą: - co najmniej jeden semestr szkolny doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla dzieci oraz kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400); - co najmniej jeden semestr szkolny doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla dzieci niepełnosprawnych z zakresu hipoterapii wraz z kwalifikacjami zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400),.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany - a konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w ust. poprzedzającym, w odniesieniu do: a) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych oraz zmianą ilości godzin, b) osób wykazanych przez Wykonawcę w zał. nr 2 do siwz w okolicznościach wynikających z nieprzewidzianych zdarzeń, a w szczególności niemożności realizacji przedmiotu umowy wywołanej chorobą lub innym zdarzeniem losowym, c) terminu zakończenia umowy może ulec zmianie z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mysłowice,ul. Powstańców 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Udział środków UE w wartości zamówienia wynosi: 85 % w ramach projektu systemowego Szkolna euro-indywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Dostawa wędlin
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddziału KWK Mysłowice-Wesoła.
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - II ".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.