eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie w okresie od 2013-01-02 do 2013-12-31 na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-15

Warszawa: Wykonywanie w okresie od 2013-01-02 do 2013-12-31 na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych
Numer ogłoszenia: 20548 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 502720 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w okresie od 2013-01-02 do 2013-12-31 na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych; łącznie 16 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie 12 miesięcy w ilości zleconej przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: poz.1 Departament Badań Klinicznych Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrey Dudarevich, 00-712 Warszawa, 00-712 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: poz.2 Departament Badań Klinicznych Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Kozłowski, 02-892 Warszawa, 02-892 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: poz.3 Departament Badań Klinicznych Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wanda Zamojska, 05-420 Józefów, 05-420 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: poz.4 Departament Badań Klinicznych Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roshan Noor-Dębska, 05-077 Warszawa, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: poz.5 Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Hall-Słońska, 05-077 Warszawa, 05-077 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: poz.6 Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dominika Neumann, 02-390 Warszawa, 02-390 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: poz.7 Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Pawlak, 02- 691 Warszawa, 02-691 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: poz.8 Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Justyna Hall, 00-896 Warszawa, 00-896 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: poz.9 Departament Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Adam Przybyłowski Praktyka Lekarska, Plac Inwalidów 4/6/8 lok. 37, 01-553 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: poz.10 Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Lech, 03-922 Warszawa, 03-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: poz.11 Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Stańczyk, 26-600 Radom, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: poz.12 Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kinga Dudek, 05-270 Marki, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: poz.13 Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Kapowicka, 01-231 Warszawa, 01-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: poz.14 Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agata Staszewska, 03-134 Warszawa, 03-134 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 31200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: poz.15 Departament Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Wydział Importu Równoległego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maciej Kwieciński, 10-686 Olsztyn, 10-686 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22926,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: poz.16 Departament Rejestracji Produktów Leczniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łukasz Mey, 01-016 Warszawa, 01-016 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23414,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.