Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-11
Warszawa: Wykonywanie w okresie od 2013-01-02 do 2013-12-31 na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych
Numer ogłoszenia: 502720 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , ul. Ząbkowska 41, 03-736 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4921134, 4921135, faks 022 4921149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie w okresie od 2013-01-02 do 2013-12-31 na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie na rzecz Zamawiającego usług w zakresie merytorycznej obsługi działań Departamentu Badań Klinicznych Produktów Leczniczych, Departamentu Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestru i Importu Równoległego Produktów Leczniczych, Departamentu Rejestracji Produktów Leczniczych; łącznie 16 części zamówienia. Ww. usługi podlegają wykonaniu w okresie 12 miesięcy w ilości zleconej przez Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie ci Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki ustalone na podstawie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (PZP). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, tzn. umowy odpłatnej zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą. W przypadku wystąpienia grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum albo spółka cywilna), żaden Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania oraz konsorcjum albo spółka cywilna, a także każdy inny Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z nw. informacjami szczegółowymi. INFORMACJE NA TEMAT KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG), NIEZBĘDNYCH DLA WYKONANIA PRZEZ TE OSOBY CZYNNOŚCI W RAMACH CZĘŚCI (POZYCJI) ZAMÓWIENIA: poz. 1 (1 osoba) - wykształcenie wyższe farmaceutyczne, chemiczne, biologiczne lub pokrewne; przeszkolenie w zakresie Dobrej Praktyki Klinicznej; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 2, 3 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe farmaceutyczne, biologiczne lub pokrewne; przeszkolenie w zakresie Dobrej Praktyki Klinicznej; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 4 (1 osoba) - wykształcenie wyższe medyczne lub farmaceutyczne; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 5 (1 osoba) - wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne, dobra znajomość języka angielskiego, znajomość zasad kodowania działań niepożądanych wg słownika terminologii medycznej; poz. 6 (1 osoba) - wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość kodowania wg zasad słownika terminologii medycznej; poz. 7 (1 osoba) - wykształcenie medyczne - lekarz z doświadczeniem klinicznym; poz. 8 (1 osoba) - wykształcenie medyczne - lekarz z doświadczeniem klinicznym; poz. 9 (1 osoba) - wykształcenie medyczne - lekarz z doświadczeniem klinicznym i znajomością języka angielskiego; poz. 10÷13 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe: farmaceutyczne, medyczne, biotechnologiczne; 12-miesięczne doświadczenie w zawodzie związanym z wykształceniem; znajomość terminologii farmaceutycznej; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych; poz. 14 (1 osoba) - wykształcenie wyższe; 12-miesięczne doświadczenie w administracji państwowej; znajomość zasad dotyczących dokumentacji rejestracyjnej; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych; poz. 15 (1 osoba) - wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym; znajomość przepisów prawa w zakresie dopuszczania do obrotu produktów leczniczych; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych); poz. 16 (1 osoba) - wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość wytycznych UE w zakresie dokumentacji składanej w formie elektronicznej eCTD/NeeS; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
INFORMACJE NA TEMAT KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH, DOŚWIADCZENIA I WYKSZTAŁCENIA OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA (ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŚWIADCZENIE USŁUG), NIEZBĘDNYCH DLA WYKONANIA PRZEZ TE OSOBY CZYNNOŚCI W RAMACH CZĘŚCI (POZYCJI) ZAMÓWIENIA: poz. 1 (1 osoba) - wykształcenie wyższe farmaceutyczne, chemiczne, biologiczne lub pokrewne; przeszkolenie w zakresie Dobrej Praktyki Klinicznej; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 2, 3 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe farmaceutyczne, biologiczne lub pokrewne; przeszkolenie w zakresie Dobrej Praktyki Klinicznej; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 4 (1 osoba) - wykształcenie wyższe medyczne lub farmaceutyczne; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office); poz. 5 (1 osoba) - wykształcenie wyższe medyczne lub pokrewne, dobra znajomość języka angielskiego, znajomość zasad kodowania działań niepożądanych wg słownika terminologii medycznej; poz. 6 (1 osoba) - wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość kodowania wg zasad słownika terminologii medycznej; poz. 7 (1 osoba) - wykształcenie medyczne - lekarz z doświadczeniem klinicznym; poz. 8 (1 osoba) - wykształcenie medyczne - lekarz z doświadczeniem klinicznym; poz. 9 (1 osoba) - wykształcenie medyczne - lekarz z doświadczeniem klinicznym i znajomością języka angielskiego; poz. 10÷13 (po 1 osobie) - wykształcenie wyższe: farmaceutyczne, medyczne, biotechnologiczne; 12-miesięczne doświadczenie w zawodzie związanym z wykształceniem; znajomość terminologii farmaceutycznej; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych; poz. 14 (1 osoba) - wykształcenie wyższe; 12-miesięczne doświadczenie w administracji państwowej; znajomość zasad dotyczących dokumentacji rejestracyjnej; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych; poz. 15 (1 osoba) - wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym; znajomość przepisów prawa w zakresie dopuszczania do obrotu produktów leczniczych; znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office) oraz innych urządzeń biurowych); poz. 16 (1 osoba) - wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość wytycznych UE w zakresie dokumentacji składanej w formie elektronicznej eCTD/NeeS; umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41a / 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, 03-736 Warszawa, ul. Ząbkowska 41, Kancelaria Główna (pok. 020).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w Warszawie.
- Przebudowa systemu CCTV (telewizji przemysłowej) w Areszcie Śledczym w Warszawie - Służewcu.
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 540 od km 1+027 do km 3+024 polegająca na rozbiórce dwóch istniejących przepustów w km 1+123 oraz 2+972 w m. Cekanowo i budowie dwóch nowych obiektów mostowych"
- DZP.261.47.2024 świadczenie usług cateringowych na potrzeby VI Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE
- Remont nawierzchni chodników w ulicy Modzelewskiego w ramach zadania pn.: "Utrzymanie i remonty dróg gminnych" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem uli pszczelich do przeprowadzenia badań naukowych przez naukowców ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej - trzy części postępowania
- Świetlna dekoracja świąteczna Gminy Polkowice
- DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH WRAZ Z MONTAŻEM
- Obsługa Punktu Informacyjnego w SP ZOZ w Słupcy
- Inwentaryzacja, ekspertyza oraz dokumentacja techniczna instalacji PPOŻ w budynku Wysoka Łąka w Kowarach
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.