eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płockutrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Płock: utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6
Numer ogłoszenia: 205505 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302908 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa, pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku krytej Pływalni Miejskiej Podolanka znajdującej się w Płocku przy ul. Czwartaków 6. Informacje ogólne: Pływalnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do soboty, w godzinach 6:00 - 22:00 i w niedziele od 10:00 do 22:00 oraz w wyznaczone święta każdorazowo w odrębnie ustalanych godzinach. Sprzątaniu podlegają następujące pomieszczenia: A. HOL I PRZYLEGŁOŚCI (parter) 1) hol wraz wiatrołapem, 2) szatnia ubrań wierzchnich, 3) korytarze komunikacyjne, 4) pomieszczenia biurowe plus 2 sanitariaty, 5) sanitariaty - 4 pomieszczenia B. SZATNIE DAMSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty 1.szatnia nr 1 2.szatnia nr 2 C. SZATNIE MĘSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty 1. szatnia nr 1 2. szatnia nr 2 D. SZATNIA RODZINNA(parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty E. HALA BASENOWA (parter) F. ZAPLECZE HALI BASENOWEJ (parter), w tym pomieszczenia ratowników wraz z sanitariatem, G. HOL I PRZEJŚCIE PRZY TRYBUNACH (I piętro), H. TRYBUNY (I piętro), I. SAUNY (I piętro), 1. sauna damska i męska, 2. sanitariaty, 3. natryski, 4. pokoje wypoczynkowe, 5. ciągi komunikacyjne przy pomieszczeniach saun. J. SALKA GIMNASTYCZNA (II piętro), K. HOL i PRZYLEGŁOŚCI (II piętro), sanitariaty - 2 pomieszczenia L. PODBASENIE 1. Pomieszczenie socjalne konserwatorów wraz z sanitariatem, 2. hol przy pomieszczeniu socjalnym, 3. schody, 4. winda. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokół niecek oraz dozowniki do mydła, papieru toaletowego i ręczników typu ZZ 1) natryski - 250 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2) szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3) korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4) sanitariaty -160 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5) trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6) parkiet -133 m2, 7) powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ściany, 8) niecki basenowe - 850 m2, 9) okna - 400 m2 (praca na wysokości), 10) lustra 40m2, 11) przelewy basenowe - 200 mb, 12) sauny z przyległymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13) podłogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14) dozowniki do mydła: na mydło w płynie - 34 szt., na mydło w pianie - 2 szt. 15) pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16) pojemnik do ręczników typu ZZ - 19 szt. 17) śmietniczki: na odpady segregowane - 5 szt., na odpady niesegregowane - 41 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II SIWZ 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBI Administracja Sp. z o.o., ul. Gen. Kutrzeby 16/18, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24354,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24354,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29151,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.