eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płockutrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-11

Płock: utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6
Numer ogłoszenia: 302908 - 2014; data zamieszczenia: 11.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa , pl. Dąbrowskiego 2a, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w budynku Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku krytej Pływalni Miejskiej Podolanka znajdującej się w Płocku przy ul. Czwartaków 6. Informacje ogólne: Pływalnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do soboty, w godzinach 6:00 - 22:00 i w niedziele od 10:00 do 22:00 oraz w wyznaczone święta każdorazowo w odrębnie ustalanych godzinach. Sprzątaniu podlegają następujące pomieszczenia: A. HOL I PRZYLEGŁOŚCI (parter) 1) hol wraz wiatrołapem, 2) szatnia ubrań wierzchnich, 3) korytarze komunikacyjne, 4) pomieszczenia biurowe plus 2 sanitariaty, 5) sanitariaty - 4 pomieszczenia B. SZATNIE DAMSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty 1.szatnia nr 1 2.szatnia nr 2 C. SZATNIE MĘSKIE (parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty 1. szatnia nr 1 2. szatnia nr 2 D. SZATNIA RODZINNA(parter) - przebieralnie, natryski, sanitariaty E. HALA BASENOWA (parter) F. ZAPLECZE HALI BASENOWEJ (parter), w tym pomieszczenia ratowników wraz z sanitariatem, G. HOL I PRZEJŚCIE PRZY TRYBUNACH (I piętro), H. TRYBUNY (I piętro), I. SAUNY (I piętro), 1. sauna damska i męska, 2. sanitariaty, 3. natryski, 4. pokoje wypoczynkowe, 5. ciągi komunikacyjne przy pomieszczeniach saun. J. SALKA GIMNASTYCZNA (II piętro), K. HOL i PRZYLEGŁOŚCI (II piętro), sanitariaty - 2 pomieszczenia L. PODBASENIE 1. Pomieszczenie socjalne konserwatorów wraz z sanitariatem, 2. hol przy pomieszczeniu socjalnym, 3. schody, 4. winda. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokół niecek oraz dozowniki do mydła, papieru toaletowego i ręczników typu ZZ 1) natryski - 250 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2) szatnie/przebieralnie -300 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3) korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4) sanitariaty -160 m2 - w tym ściany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5) trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6) parkiet -133 m2, 7) powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ściany, 8) niecki basenowe - 850 m2, 9) okna - 400 m2 (praca na wysokości), 10) lustra 40m2, 11) przelewy basenowe - 200 mb, 12) sauny z przyległymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13) podłogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14) dozowniki do mydła: na mydło w płynie - 34 szt., na mydło w pianie - 2 szt. 15) pojemnik do papieru toaletowego - 26 szt. 16) pojemnik do ręczników typu ZZ - 19 szt. 17) śmietniczki: na odpady segregowane - 5 szt., na odpady niesegregowane - 41 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dziale II SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. b) W tym zakresie wykonawca musi wykazać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, usługi w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 1 usługa odpowiadająca swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (sprzątanie pomieszczeń) o wartości brutto minimum 25.000,00 zł w skali jednego miesiąca, lub 2 usługi o wartości łącznej brutto minimum 25.000,00 zł w skali jednego miesiąca (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i dokumentów wskazanych w sekcji III.4.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego jak: ataki terroryzmu, rewolucje, przewroty wojskowe lub cywilne, wojna domowa, skażenia radioaktywne klęski żywiołowe (np. huragany, powodzie, trzęsienie ziemi) lub inne zdarzenia (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje obiektu), w trakcie których umowa jest realizowana przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawcy, 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach opisanych w § 7 ust. 3 i w § 8.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=m4z4nfgI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZOS J. B., 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 12:00, miejsce: MZOS J. B., 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2a, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.