Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Łódź: Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu stropu nad parterem budynku głównego od strony ulicy Więckowskiego i Gdańskiej posesji przy uliby Gdańskiej 38 w Łodzi, siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.
Numer ogłoszenia: 205609 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Łodzi , ul. Gdańska 38, 90-730 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6360357, fax. 0-42 636 85 50.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.wiih.lodz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu stropu nad parterem budynku głównego od strony ulicy Więckowskiego i Gdańskiej posesji przy uliby Gdańskiej 38 w Łodzi, siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem prac remontowych jest fragment stropu nad parterem budynku głównego od strony ulicy Więckowskiego i Gdańskiej posesji przy ulicy Gdańskiej 38 w Łodzi. Prace swoim zakresem obejmują kompleksowy remont fragmentów stropu i znajdujących się nad nimi pomieszczeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postępowaniu są: ? prowadzenie działalności gospodarczej określonej wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ? posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego do wykonania zamówienia, ? znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno - finansowej zapewniającej wykonanie robót, ? niewystępowanie po stronie oferenta przesłanek powodujących wykluczenie z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oryginalnych dokumentów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania oferenta oraz oświadczeń pisemnych osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferenci powinni przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia w formie pisemnej: ? Dokumenty: 1. Aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ, wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do prowadzenie robót budowlanych przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których realizację zakończono i odebrano. Wykaz musi zawierać co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości netto nie mniejszej niż 50 000 zł, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonane należycie. ?Oświadczenia, iż oferent: 1. Zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacją projektową oraz przyjmuje bez zastrzeżeń ustalone wymagania stawiane wykonawcom. 2. Znajduje się w sytuacji ekonomiczno - finansowej umożliwiającej wykonanie robót. 3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Oświadczenia, o których mowa wyżej, mogą być składane w sposób zbiorczy, w formie jednego dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiih.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-730 Łódź, ul. Gdańska 38, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: 90-730 Łódź, ul. Gdańska 38, pok. nr 7 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Remont pokrycia dachowego nad częścią administracyjną budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
- Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.