Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Ryglice: Budowa sali sportowej w Zalasowej
Numer ogłoszenia: 205968 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic , ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 014 6541035, fax. 014 6541054.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.ryglice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej w Zalasowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego jest budowa sali sportowej w Zalasowej wg posiadanej przez Inwestora dokumentacji technicznej Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót określonych szczegółowo w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: ?Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej musi posiadać minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, liczone od daty uzyskania uprawnień oraz posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy musi być fizycznie cały czas na terenie budowy w trakcie realizacji zadania. Kierownik budowy winien być zatrudniony w firmie oferenta, np. na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie. ?Kierownik robót sanitarnych bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji: wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych oraz instalacji cieplnych musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie liczone od daty uzyskania uprawnień. Musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. ?Kierownikiem robót elektrycznych bez ograniczeń w przedmiocie zamówienia, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie liczone od daty uzyskania uprawnień. Musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ?W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną budynków użyteczności publicznej - potwierdzone referencjami. Pod uwagę brane będą wyłącznie roboty o wartości równej lub wyższej niż 1 mln PLN brutto. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia: ?posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 3 mln PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 mln PLN. ?posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3 mln PLN. ?Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży (liczony jako średnia arytmetyczna) w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, co najmniej w wysokości 1 mln PLN. Sposób oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia w.w warunki. Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - zgodnie z Zał. Nr 1 do SIWZ, b)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt ustawy Prawa zamówień publicznych - zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające do reprezentowania pozostałych, e)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - tj. kierownika budowy i kierowników robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z Zał. Nr 3 oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają stosowne uprawnienia budowlane, i są członkami Izy Inżynierów Budownictwa. Treść dokumentów musi spełniać wymagania określone w ppkt 8.1.2), f)w celu potwierdzenia spełniania warunku o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości 3 mln PLN - polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 3 mln PLN - rachunek zysków i strat stanowiący część sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, g) wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym (min.1 000 000. zł brutto ) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ, a także załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), h) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie SIWZ i dokumentacji technicznej niniejszego zamówienia - kosztorys ma charakter poglądowy i nie rodzi skutków prawno - finansowych dla stron, a jedyną ceną wiążącą oferenta jest kwota wpisana w formularzu ofertowym (zał.1), sporządzona na podstawie całości dokumentacji przetargowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ryglice.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Ryglice, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski Ryglice, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, Sekretariat pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RYGLICE
więcej: przetargi RYGLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- Przebudowa naturalnej płyty głównej Stadionu Miejskiego w Białymstoku
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Lipnie"
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Opaleniskach w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej położonej na terenie Gminy Płoskinia"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.