eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Bieżące utrzymanie - remont nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz remonty i konserwacja oznakowania pionowego w ulic w 2008r. będących w zarządzie Gminy Miejskiej na terenie miasta Iławy. Postępowanie znakOO-341/5/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Iława: Bieżące utrzymanie - remont nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz remonty i konserwacja oznakowania pionowego w ulic w 2008r. będących w zarządzie Gminy Miejskiej na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/5/08
Numer ogłoszenia: 20638 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, fax (089) 649 26 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ilawa-um.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie - remont nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz remonty i konserwacja oznakowania pionowego w ulic w 2008r. będących w zarządzie Gminy Miejskiej na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak: OO-341/5/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Przedmiotem przetargu są remonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników oraz wykonywanie usług polegających na konserwacji utrzymaniu oraz wymianie i montażu nowego oznakowania pionowego ulic będących w zarządzie Urzędu Miasta Iławy na terenie miasta Iławy według podanego zasięgu i wyszczególnionego zakresu zadań oraz załączonymi kosztorysami ofertowymi - szczegółowy wykaz dróg wg załącznika nr 1 do projektu umowy. 2). Remonty nawierzchni utwardzonych dróg i chodników obejmują m.in: 1) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej(polbruk) w tym: a) rozebranie nawierzchni z kostki bet.( polbruk), b) rozebranie podbudowy z betonu, c) wykonanie podbudowy z mieszanki betonowej, d) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem. -piaskowej, 2) Remont krawężników drogowych a) rozebranie krawężników, b) rozebranie ław pod krawężniki c) wykonanie rowków pod krawężniki, d) wykonanie ław pod krawężnik, e) ustawianie krawężników betonowych nowych, f) przestawianie krawężników bet. 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych na zimno mieszankami mineralno asfaltowymi gr. do 10 cm 4) Remont cząstkowy masa asfaltowa gr. 5cm , podbudowa z tłucznia gr. 15 cm w tym: a) rem. cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi podbudowa z tłucznia mechanicznie zagęszczona, 5) Remont cząstkowy grysami bez obcięcia krawędzi przy użyciu grysów i asfaltu drogowego. 6) Naprawy nawierzchni betonowych: a) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych, b) remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych bet. sześciokątnych. 7) Rozebranie chodników z płyt bet. 35x35 cm. 8) Rozebranie chodników z płyt bet. 35x50 cm. 9) Rozebranie nawierzchni z kostki bet. gr. 6cm. 10) Rozebranie ław pod krawężnik z betonu, 11) Rozebranie obrzeży 6x20 i 8x30, 12) Rozebrania podbudowy betonowej gr. 12cm. 13) Przestawienie obrzeży bet. 30x8, 14) Remont cząstkowy chodników 35x35x5 cm i 50x450x7 cm, 15) Wykonanie koryta na poszerzeniach chodników w gruncie gł. 10 cm. 16) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 17) Wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem, 18) Wykonanie podbudowy betonowej gr.12 cm. 19) Wykonanie nawierzchni z kostki bet. gr. 6 cm. 20) Wykonanie chodników z płytek bet. 35x35x5 cm i 50x450x7 cm. 21) Wjazdy do bram z mieszanki betonowej - warstwa górna grub. 5 cm, 22) Wykonanie rowóków pod krawężniki i ławy, 23) Ustawienie obrzeży bet. 30x8, 24) Przestawienie krawężników bet. 15x30, 25) Przestawienie obrzeży bet. 20x6 i 30x08, 26) Wywóz samochodami samowyładowczymi gruzu i rozebranych konstrukcji zwirobet. i żelbet 3). Konserwacja i utrzymanie istniejącego oznakowania pionowego obejmuje m.in.: 1) czyszczenie tarcz znaków drogowych, 2) prostowanie, pomalowaniu i ponownym montażu słupków rurowych do znaków, 3) przekręcanie obróconych tarcz znaków drogowych 4) montaż nowych uchwytów do istniejących tarcz znaków drogowych 5) demontaż słupków do znaków oraz demontażu kompletnych znaków drogowych 6) przestawienie kompletnych znaków drogowych oraz tabliczek informacyjnych, 7) prostowanie barier, 8) przymocowanie drogowskazów jednoramiennych do krawężników o powierzchni do 0,32 i powyżej 0,3m2 9) bieżącą kontrolę stanu technicznego znaków 10) wymianę i montaż nowego oznakowania pionowego polegającą na: a) wymianie elementów oznakowania, które uległo zniszczeniu poprzez uszkodzenia mechaniczne, b) przymocowaniu tablic znaków o powierzchni do 0,3m2 oraz przymocowanie tablic znaków o powierzchni ponad 0,3m2. c) Wykonaniu zamiennej i tymczasowej organizacji ruchu w okresie Święta Zmarłych 4). Tarcze znaków drogowych odblaskowe muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220. poz.2181) 5). Demontowane tarcze znaków, słupki, rozebrane fundamenty itd. Wykonawca przetransportuje na składowisko materiałów rozbiórkowych przy ul. Komunalnej w Iławie (Zamawiający nie posiada miejsca na składanie zniszczonego i wyeksploatowanego oznakowania). Ww. transport uwzględnia załadunek i rozładunek elementów oznakowania w miejscu docelowym i musi być ujęty w cenie oferty. 6). Gwarancja na znaki nie może być krótsza niż 60 miesięcy a na wykonane prace 24 miesiące. 7). Wspólny Słownik Zamówień: a) Zadanie główne Kod CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233222-1 - Roboty w zakresie chodników. b) Zadania dodatkowe - 50.23.00.00-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych, 28527420-2 - znaki drogowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wymogi art. 22 ust.1 a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy na potwierdzenie ww. warunków wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty, o których mowa w ppkt.6 lit. a), b), c), d), e), f), g), h) i), j),k,),l),m), n) niniejszego ogłoszenia 2). W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3). W zakresie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację, co najmniej 1 zadania, odpowiadającego swoim rodzajem robotom (w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni utwardzonych asfaltowych i brukowych) gdzie był głównym wykonawcą stanowiącym przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.8) SIWZ. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd.), Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: kierownik robót - minimalne wymagania: 5 lat stażu pracy zawodowej, wykształcenie wyższe lub średnie w zakresie drogownictwa lub budownictwa o specjalności konstrukcyjno-budowlanej umożliwiające kierowanie robotami w specjalności drogowej, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w pełnieniu roli kierownika robót Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.9) SIWZ c) Wykonawca przedstawi wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji zadania zgodnie z wzorem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w § VII. pkt.10) SIWZ 4). W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania wykonawca musi wykazać, że przedstawi kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 150.000 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 5).Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia-nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6).Wykonawca musi załączyć: a) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), b) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru 2), c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. d) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, e) Kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. f) Kserokopię zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. g) Kserokopię zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę h) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie wystawione przez podmiot zlecający wykonanie zamówienia )- zgodnie z wzorem Nr 3. i) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , (wg wzoru nr 4), a także zakres wykonywanych przez nich czynności). j) Wykaz potencjału technicznego zgodnie z wzorem nr 5 k) Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l) Zaakceptowany wzór umowy (każda strona umowy powinna być parafowana) m) Kosztorys ofertowy szczegółowy, na podstawie którego wyliczono wartość robót. Kosztorys winien wynikać ze sporządzonego (wycenionego) przedmiaru szczegółowego opracowanego na podstawie dokumentacji kosztorysowej, SIWZ i Specyfikacji Technicznych oraz dokonanej wizji lokalnej. Wraz z kosztorysem szczegółowym wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Elementy cenotwórcze przyjęte do kosztorysowania, tj: stawka lub stawki za roboczogodzinę /netto/, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w % liczony od /R+S/, wskaźnik narzutu zysku w % liczony od /R+S+Kp/, wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów w % liczony od wartości materiałów /M/. n) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ilawa-um.bip-wm.pl/public/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.