To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Wola Krzysztoporska: Wykonanie elementów kanalizacji deszczowej na terenie placowki oświatowej w Gomulinie.
Numer ogłoszenia: 206481 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191857 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elementów kanalizacji deszczowej na terenie placowki oświatowej w Gomulinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie kanalizacji deszczowej przed wejściem do sali gimnastycznej, w patio, przy budynku zerówki, przy budynku przedszkola oraz pomiędzy budynkiem szkoły podstawowej a zerówki wraz z podłączeniem do niej rur spustowych z dachów wraz z koniecznymi robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EIFFAGE POLSKA BUDOWNICTWO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
"EIFFAGE POLSKA BUDOWNICTWO" S.A.
- EIFFAGE BUDOWNICTWO MITEX S.A., ul. Postępu 5 A, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63494,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63000,00
Oferta z najniższą ceną: 63000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią Art. 67. ust 1 pkt. 5) ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 5) w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robot budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; Wszystkie przesłanki zastosowania ww. przepisu zostały spełnione tj. - robota budowlana stanowiąca przedmiot zamówienia będzie zlecona dotychczasowemu wykonawcy, - jest ona nieobjęta zamówieniem podstawowym, - wartość zamówienia nie przekracza łącznie z innymi robotami dodatkowymi 50% wartości realizowanego zamówienia, - zamówienie jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia tj. bez wykonania elementów kanalizacji deszczowej może dojść do zalania obiektów tj do wdarcia się wody do wnętrza i zniszczenia posadzek oraz ścian, woda zalegająca na powierzchni gruntu uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie obiektu podczas opadów atmosferycznych. - wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia tj. Projekt budowlany wykonania obiektu nie przewidywał, wykonania kanalizacji deszczowej. Projektant zaprojektował odprowadzenie wód opadowych bezpośrednio na teren. W projekcie oraz SIWZ przewidziano jedynie wykonanie drenażu opaskowego obiektu, którego zadaniem jest odprowadzenie wód gruntowych z bezpośredniej bliskości fundamentów budynku. Ponadto zgodnie z ustaleniami SIWZ projekt drenażu opaskowego miał być wykonany na etapie realizacji budowy. Podczas realizacji obiektu wykonano częściowo drenaż opaskowy jako tymczasowe odwodnienie placu budowy. Jednocześnie w lutym 2011 r. zlecono wykonanie projektu odwodnienia kompleksu oświatowego w Gomulinie. Projektant zaprojektował do wykonania drenaż wokół budynku. Jednak po ocenie warunków terenowych tj. wykonanego już obiektu oraz warunków terenowych wokół niego uznał, że ukształtowanie terenu umożliwia odprowadzenie wód opadowych bezpośrednio na teren jedynie w warunkach normalnych, przeciętnych opadów atmosferycznych. Natomiast przy wystąpieniu gwałtownych opadów tj. występujących coraz częściej w ostatnim czasie anomalii pogodowych, występują trudności w odprowadzeniu tych wód. Może to doprowadzić do zalania obiektu tj. wdarcia się wody do środka podczas gwałtownych deszczy lub roztopów. W związku z tym koniecznym do wykonania elementem odwodnienia terenu jest wykonanie elementów kanalizacji deszczowej, dzięki którym wody opadowe zostaną odprowadzone z terenu placówki do przydrożnego rowu Zweryfikowanie początkowych założeń projektanta stało się możliwe po wybudowaniu obiektu, kiedy możliwe było przeprowadzenie analizy warunków wodnych już wybudowanego obiektu. - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego tj. bez prawidłowego odprowadzenia wód deszczowych z terenu obiekt nie będzie mógł funkcjonować. Aby nie zniszczyć obiektu (w każdej chwili do czasu wykonania odwodnienia grozi zalanie posadzek w budynku podczas gwałtowniejszych deszczy) konieczne jest jak najszybsze uruchomienie kanalizacji deszczowej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z budową hydroforni i rozbudową sieci wodociągowej w Gminie Miączyn
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
- Utworzeniu Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.