eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaObsługa prawna wybranych Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Ruda Śląska: Obsługa prawna wybranych Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 206534 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna wybranych Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności: - udzielanie porad prawnych oraz informacji w zakresie stosowania prawa, - sporządzanie opinii prawnych na piśmie, - informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie dotyczącym działalności poszczególnych Wydziałów, - informowanie o uchybieniach w działalności Wydziałów w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, - uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach (negocjacjach), których celem jest zawarcie, zmiana lub rozwiązanie umów, - uzgadnianie i opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, porozumień, ewentualnie upoważnień i pełnomocnictw, - opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów decyzji administracyjnych, aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń i poleceń Prezydenta i innych regulacji wewnętrznych, związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji publicznej, - udział w pracach zespołów powołanych przez Prezydenta Miasta, - prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw z zastrzeżeniem, że dokumentacja źródłowa winna znajdować się w siedzibie Zamawiającego, - prowadzenie spraw przed sądami powszechnymi, zastępstwo sądowe w sprawach prowadzonych przez ww. Wydziały, przy czym prowadzenie zleconych spraw sądowych będzie kontynuowane po zakończeniu umowy bez dodatkowego wynagrodzenia, z wyjątkiem zasądzonych i ściągniętych kosztów zastępstwa procesowego, - pomoc prawna w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w tym udział w rozprawach administracyjnych w przypadku skomplikowanych spraw, - prowadzenie spraw przed sądami administracyjnymi, reprezentacja w postępowaniach administracyjnych, opracowywanie skarg i odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, opracowywanie skarg kasacyjnych i odpowiedzi na skargi kasacyjne, - nadzór prawny nad egzekucją należności ww. Wydziałów Urzędu Miasta, - udział w posiedzeniach komisji lub sesji Rady Miasta, na życzenie Zamawiającego w zakresie spraw dotyczących ww. Wydziałów. - w zakresie części 1 zamówienia m.in. regulacje stanów prawnych nieruchomości na podstawie ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz.U. Nr 191, poz. 1365, z późn.zm.). Zamawiający informuje, iż spraw z zakresu regulacji jest nie mniej niż 45. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.99-5, 79.11.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje: Część 1 zamówienia; - usługę lub usługi polegającą/e na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług prawnych (każda usługa musi obejmować min. 12 miesięczny okres) na rzecz miasta na prawach powiatu, na łączną kwotę co najmniej 140 000 zł brutto lub - co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług prawnych (każda usługa musi obejmować 12 miesięczny okres), świadczoną na rzecz gminy oraz co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług prawnych (każda usługa musi obejmować min. 12 miesięczny okres) na rzecz powiatu, na łączną kwotę co najmniej 140 000 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby usługa bądź usługi prawne, o których wyżej mowa, obejmowały łącznie następujący zakres: - bieżącą obsługę prawną w zakresie postępowań administracyjnych i sądowo-administracyjnych, - sprawy zasiedzenia, - sprawy o wydanie nieruchomości, - sprawy o służebności (w tym służebność drogi koniecznej i służebność przesyłu), - sprawy z zakresu ustawy z dnia 7 września 2007 r. o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2007r. Nr 191, poz. 1365 ze zm.), - sprawy o uzgodnienie stanu prawnego ujawnionego w księdze wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym (ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t. jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 124, poz. 1361 ze zm.), - sprawy o aktualizację opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, - sprawy o waloryzację kaucji mieszkaniowych, - sprawy o wstąpienie w stosunek najmu lokalu mieszkaniowego, - sprawy o zwrot bonifikat wraz z ich waloryzacją udzielonych od ceny wykupu lokalu mieszkalnego, - sprawy o odszkodowanie z tytułu niedostarczenia przez gminę lokalu socjalnego osobie uprawnionej na mocy wyroku sądu, - sprawy z zakresu renty planistycznej, - sprawy z zakresu ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Część 2 zamówienia: - usługę lub usługi polegającą/e na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług prawnych (każda usługa musi obejmować min. 12 miesięczny okres) na rzecz miasta na prawach powiatu, na łączną kwotę co najmniej 80 000 zł brutto lub - co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług prawnych (każda usługa musi obejmować 12 miesięczny okres), świadczoną na rzecz gminy oraz co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu przez okres co najmniej 12 miesięcy usług prawnych (każda usługa musi obejmować min. 12 miesięczny okres) na rzecz powiatu, na łączną kwotę co najmniej 80 000 zł brutto. Zamawiający wymaga, aby usługa bądź usługi prawne, o których wyżej mowa, obejmowały łącznie następujący zakres: - prowadzenie bieżącej obsługi związanej ze szkodami górniczymi, w tym występowanie przed sądami oraz w postępowaniu ugodowym z przedsiębiorcami górniczymi, - prowadzenie bieżącej obsługi w zakresie postępowań podatkowych oraz wynikających z nich postępowań egzekucyjnych obejmujących opodatkowanie podatkiem od nieruchomości budowli zlokalizowanych w podziemnych wyrobiskach górniczych. Uwaga: w przypadku usługi wykonywanej i jeszcze niezakończonej, Zamawiający wymaga, aby w jej ramach do upływu terminu składania ofert obsługa prawna była wykonywana przez co najmniej 12 miesięczny okres.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Część 1 zamówienia: - przynajmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata z minimum 3 letnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu. Część 2 zamówienia: - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata z minimum 3 letnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu. Zamawiający dodatkowo wymaga, aby każdy ze wskazanych wyżej radców prawnych/adwokatów w ramach doświadczenia zawodowego wykazał nieprzerwany okres minimum 12 miesięcznego doświadczenia w obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy przedstawić w formie pisemnej tj. w oryginale, nie dopuszcza się złożenia kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i złożonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 30.00
  • 3 - Kadra - 20.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorach umów, stanowiących załączniki nr 7a i 7b do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Ślaska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych (pokój 309) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji zamówienia podany w sekcji II.2 jest następujący: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zastrzega się, iż ofertę można złożyć tylko na jedną, wybraną część zmówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa prawna następujących Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska: - Wydział Spraw Lokalowych, - Wydział Gospodarki Nieruchomościami, - Wydział Urbanistyki i Architektury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna następujących Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska: - Wydział Spraw Lokalowych, - Wydział Gospodarki Nieruchomościami, - Wydział Urbanistyki i Architektury.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 30.00
    • 3. Kadra - 20.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa prawna następujących Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska: - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, - Wydział Podatków i Opłat Lokalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna następujących Wydziałów Urzędu Miasta Ruda Śląska: - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, - Wydział Podatków i Opłat Lokalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.00.00-8, 79.11.10.00-5, 79.11.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50.00
    • 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 30.00
    • 3. Kadra - 20.00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.