To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Wrocław: ZP-I/27/2010 - Modernizacja dwóch dźwigów towarowo-osobowych w budynku Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej we Wrocławiu przy ul. Rudolfa Weigla 12.
Numer ogłoszenia: 20653 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374387 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda Polska Akademia Nauk, ul. Rudolfa Weigla 12, 53-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3709997, faks 071 3709997.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-I/27/2010 - Modernizacja dwóch dźwigów towarowo-osobowych w budynku Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej we Wrocławiu przy ul. Rudolfa Weigla 12..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja dwóch dźwigów towarowo-osobowych w budynku Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej we Wrocławiu przy ul. Rudolfa Weigla 12. Celem zamówienia jest I etap modernizacji dwóch dźwigów towarowo osobowych w takim zakresie, aby spełniały wymagania jw . Wymagania Zamawiającego wynikają z potrzeby zwiększenia bezpieczeństwa niezawodności pracy dźwigów oraz dostosowania dźwigów eksploatowanych przez 36 lat do obecnych wymagań a także podniesienia standardów użytkowych jazdą dźwigami. Zakres koniecznych do wykonania prac wynika z konieczności dostosowania dźwigów do minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy a także zaleceń Rejonowego Urzędu Dozoru Technicznego . Ogólne właściwości funkcjonalne nie ulegają zmianie. Dźwigi obsługiwać będą transport urządzeń i materiałów w budynku w dotychczasowym zakresie. Nie przewiduje się wykonywania dodatkowych przystanków. Ulegają wymianie elementy wyeksploatowane , elementy zagrażający bezpieczeństwu eksploatacji a także nie spełniające obecnych wymagań. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem należytej staranności Wykonawcy. Dźwigi po wymianie muszą zostać dopuszczone do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego oraz powinny spełniać wymagania Zamawiającego określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a także ewentualne wymagania dodatkowe przekazane przez Zamawiającego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Modernizacja dźwigów nie może skutkować zmianą układu pomieszczeń w budynku ani zmianą przeznaczenia pomieszczeń wymagającą uzyskania decyzji administracyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - dostarczenie dokumentacji projektowo - montażowej modernizacji dźwigów - uzyskanie uzgodnienia dokumentacji dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego na koszt Wykonawcy, - demontaż istniejących elementów dźwigów, - wywiezienie zdemontowanych elementów dźwigów i ich utylizacja, za wyjątkiem elementów istniejących dźwigów, nadających się do dalszego wykorzystania montażu, - wykonanie niezbędnych robót budowlanych w szybie i maszynowni, - dostawa (transport elementów na miejsce modernizacji dźwigów), w tym dostawa niektórych elementów handlowych, np. kabel zwisowy, przewody elektryczne itp. - modernizacja dźwigów w przygotowanym szybie, - rozruch dźwigów, - wykonanie pomiarów elektrycznych i instalacji ochronnej przeciwporażeniowej, - przygotowanie dokumentacji dźwigu do Urząd Dozoru Technicznego, przeprowadzenie badań odbiorczych dźwigów przez Urząd Dozoru Technicznego, udział przy odbiorze dźwigu przez UDT oraz realizacja uwag i zaleceń UDT wymienionych w protokołach z tych badań i rejestracja dźwigu w UDT na koszt Wykonawcy (uzyskanie stosownej decyzji UDT), - przekazanie Zamawiającemu, po odbiorze UDT, dokumentacji technicznej dźwigów (DTR) oraz książki rewizyjnej dźwigów, - przekazanie instrukcji eksploatacji (w tym konserwacji), - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli okaże się to konieczne z uwagi na przyjęty zakres prac, - opracowania dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów odbiorowych, - opracowania stanowiskowej instrukcji obsługi na podstawie instrukcji eksploatacji i konserwacji dźwigów, - przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, - wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowej, zgodnej z obowiązującymi przepisami i nomami realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM SZOSTAK ZAKŁAD NAPRAWY DŹWIGNIC
jakie przetargi wygrała firma
ADAM SZOSTAK ZAKŁAD NAPRAWY DŹWIGNIC
- Zakład Naprawy Dźwignic Adam Szostak, ul. Gazowa 3, 50-513 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201870,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 267494,53
Oferta z najniższą ceną: 199557,66 / Oferta z najwyższą ceną: 267494,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- "Zakup i montaż podnośnika pionowego w ramach projektu "Kompleksowa poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie powiatu tucholskiego"
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.