To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Puławy: Roboty dodatkowe niezbędna do realizacji projektu Innowacyjno- Naukowego Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach.
Numer ogłoszenia: 20656 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412900 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe niezbędna do realizacji projektu Innowacyjno- Naukowego Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe niezbędna do realizacji projektu Innowacyjno- Naukowego Centrum Badań Rolniczych - INCBR w Puławach takie jak : 1) Modernizacja instalacji sprężonego powietrza, wykonanie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku w ilości 7 szt., wykonanie kontroli dostępu do drzwi wejściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EBUD" - PRZEMYSŁÓWKA SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EBUD- Przemysłówka Sp. z o.o, ul. Biskupińska 11, 85-375 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158011,84
Oferta z najniższą ceną: 158011,84 / Oferta z najwyższą ceną: 158011,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych udzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagało by poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Zamawiający informuje, iż w obecnej chwili trwają końcowe prace budowlane dotyczące budowy nowego laboratorium dla IUNG - PIB i wpuszczenie nowego wykonawcy na teren budowy wiązało by się z nie współmiernymi kosztami i nie dotrzymaniem terminu wykonania zamówienia podstawowego co w konsekwencji zagrażało by realizacji całego projektu. Konieczność Modernizacja instalacji sprężonego powietrza wynikła z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w trakcie realizacji inwestycji, po dokonaniu analizy zaprojektowanych rozwiązań i wyliczeniu przewidywanych rozbiorów, wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian związanych z dostosowaniem instalacji sprężonego powietrza do potrzeb użytkowników.Zmiana ta jest niezbędna do zapewnienia właściwego funkcjonowania aparatury naukowo-badawczej, a tym samym ma znaczący wpływ na jakość wykonywanych badań i analiz. Do zakresu robót należy: - zwiększenie magistrali sprężonego powietrza - dostawa sprężarki o większej wydajności - wykonanie połączeń instalacyjnych pomiędzy urządzeniami w instalacji - wykonanie modernizacji zasilania elektrycznego dla nowej sprężarki - wykonanie instalacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniu ze sprężarką Wykonanie wycieraczek zewnętrznych przy wejściach do budynku w ilości 7 szt. Wycieraczki zewnętrzne trwale zmocowane do podłoża, nie zostały zaprojektowane. Ułożenie standardowych wycieraczek nieprzytwierdzonych do podłoża mogłoby skutkować wypadkami szczególnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy w wyniku opadów atmosferycznych nawierzchnia staje się śliska. Zainstalowanie wycieraczek ograniczy przedostawanie się do budynku nieczystości. Wykonanie ich w obecnej sytuacji jest możliwe, gdyż nadal trwają prace drogowe. Koszty związane z wykonaniem wycieraczek po zakończeniu prac budowlanych byłyby znacznie wyższe, gdyż wiązałoby się to z pracami rozbiórkowymi. Wykonanie kontroli dostępu do drzwi wejściowych Projekt budowlany i wykonawczy nie przewidywał wykonania instalacji przy drzwiach wejściowych do budynku umożliwiającej poinformowanie portiera o zamiarze wejścia do budynku osób nie będących pracownikami Instytutu. Nie zaprojektowano także instalacji pozwalającej portierowi na zwolnienie elektrozaczepu w drzwiach wiatrołapu. Dodatkowo konieczne jest wykonanie instalacji dla systemu identyfikacji pracowników związanego z rozliczaniem czasu pracy (instalacja dla czytnika kart). Wykonanie wyżej wymienionych instalacji jest w obecnej sytuacji możliwe, gdyż nadal trwają prace związane montażem drzwi wejściowych. Koszty związane z wykonaniem instalacji po zakończeniu prac budowlanych byłyby znacznie wyższe, gdyż wiązałoby się to z pracami powodującymi uszkodzenie elewacji .
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "Remont kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Budowlanych w Puławach"
- usługa odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 18 02 02 w okresie 24 m-cy, znak sprawy DZ-23/329/24
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Wykonanie badań QAL3 przez okres 12 miesięcy"
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD w Żelisławkach, w podziale na 4 części zamówienia
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.