eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaPRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PLATFORMY RUCHOMEJ ZINTEGROWANEJ Z SYSTEMEM ŚNIEŻNIK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Zielonka: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PLATFORMY RUCHOMEJ ZINTEGROWANEJ Z SYSTEMEM ŚNIEŻNIK
Numer ogłoszenia: 206582 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PLATFORMY RUCHOMEJ ZINTEGROWANEJ Z SYSTEMEM ŚNIEŻNIK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie nowej, (platformy ruchomej) zintegrowanej z systemem ŚNIEŻNIK w wersji PUCHACZ, nie gorszej jak model eMove eM6-ROT-1000 motion System wraz z osprzętem i oprogramowaniami (ściśle wg załączonej Specyfikacji Technicznej) wraz z doku-mentacją techniczną zawierającą instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 3.2 Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Technicznej - załącznik Nr 2.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zama-wiającego. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 3.3 Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi wstępnemu (ilościowy), b)odbiorowi końcowemu (jakościowy) z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po montażu i uruchomieniu na stanowisku pracy oraz przeprowadzeniu szkolenia personelu zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia - potwier-dzony (Protokołem odbioru końcowego). 3.4 Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać znaki firmowe producenta, ozna-kowanie zgodności (CE) oraz świadectwa jakości, certyfikaty i atesty wystawione przez podmiot prawny lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przed-miotowego zakresu zamówienia a oprogramowania muszą posiadać licencje..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.50.00.00 - 29.50.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 27.06.2012 r. godz. 10.00 w wysokości: 7.000,00 PLN. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na ra-chunku zamawiającego. Zasady wnoszenia wadium: 1.pieniądzu - na konto: PKO BP S.A. Zielonka Nr 10 1020 1042 0000 8302 0014 7793 z zaznaczeniem: Nr sprawy ZP.18.12.D-42.13140.02 poręczeniach banko-wych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.gwarancjach bankowych; 3.gwarancjach ubezpieczeniowych; 4.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Jako potwierdzenia wadium w formach określonych w punktach 11 2.;3; 4 i 5 oryginały należy złożyć w wymaganym terminie w kasie WITU lub dołączyć do oferty. Potwierdze-nie (dokument przelewu) wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy występujący wspól-nie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabez-pieczenia należytego wykonania umowy. 2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, je-żeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -posiadają wiedzę i doświadczenie; -dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wy-konania zamówienia; -są w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ponadto wykonawcy powinni: -udzielić gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia minimum 12 m-cy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia; -zapewnić usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji; -wraz z ofertą dostarczyć opis i folder urządzenia; -akceptować warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy; 6.1 Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań okre-ślonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    -Oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy świadectwo jakości, certyfikaty wystawione przez producenta, licencje na opro-gramowania oraz udzieli gwarancji na powyższy przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy. -Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych po-stanowieniach umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, 05-220 Zielonka, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, kancelaria ogólna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.