To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-06
Zielonka: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
NA DOSTAWĘ PLATFORMY RUCHOMEJ
ZINTEGROWANEJ Z SYSTEMEM ŚNIEŻNIK
Numer ogłoszenia: 286590 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206582 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NA DOSTAWĘ PLATFORMY RUCHOMEJ ZINTEGROWANEJ Z SYSTEMEM ŚNIEŻNIK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego fabrycznie nowej, platformy ruchomej zintegrowanej z systemem ŚNIEŻNIK w wersji PUCHACZ, nie gorszej jak model eMove eM6-ROT-1000 motion System wraz z osprzętem i oprogramowaniami (ściśle wg załączonej Specyfikacji Technicznej) wraz z doku-mentacją techniczną zawierającą instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Technicznej - załącznik Nr 2.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby zama-wiającego.Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a)odbiorowi wstępnemu (ilościowy), b)odbiorowi końcowemu (jakościowy) z udziałem przedstawiciela wykonawcy, po montażu i uruchomieniu na stanowisku pracy oraz przeprowadzeniu szkolenia personelu zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia - potwier-dzony Protokołem odbioru końcowego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać znaki firmowe producenta, ozna-kowanie zgodności (CE) oraz świadectwa jakości, certyfikaty i atesty wystawione przez podmiot prawny lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przed-miotowego zakresu zamówienia a oprogramowania muszą posiadać licencje..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.50.00.00 - 29.50.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
- AUTOCOMP MANAGEMENT, Ul. Władysława IV nr 1., 70-651 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 361620,00
Oferta z najniższą ceną: 361320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 361320,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.