eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 13 szt. zestawów komputerowych typu PC wraz z monitorami, o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ - (CPV - 302)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 13 szt. zestawów komputerowych typu PC wraz z monitorami, o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ - (CPV - 302)
Numer ogłoszenia: 206591 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczenia Zamawiającemu 13 szt. zestawów komputerowych typu PC wraz z monitorami, o minimalnych parametrach technicznych określonych w SIWZ - (CPV - 302).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: jednostki centralne - 13 szt. Parametry minimalne System WINDOWS XP PROFESSIONAL Oprogramowanie biurowe Microsoft Office 2003 BASIC OEM Procesor typ gniazda SOCKET : 775 pamięć (cache) L2 : 1024 kb częstotliwość taktowania 1.6 GHz lub wyższa Płyta główna chipset INTEL 945 lub wyższy magistrala 800 MHz lub wyższa obsługa RAID NIE karta graficzna zintegrowana karta dźwiękowa zintegrowana karta sieciowa Zintegrowana kontrolery USB 2.0 dodatkowe informacje dwukanałowa obsługa pamięci Pamięć operacyjna Rodzaj pamięci DDR2 DIMM Standard PC2-4300 wielkość 512 MB lub większe częstotliwość 533 MHz lub wyższa Dysk twardy interfejs SATA wersja interfejsu Serial ATA pojemność 80 GB lub większy pamięć podręczna (Cache) 8 MB ilość obrotów 7200 obr.min. Napędy Napęd dyskietek FDD 1.44 MB 3.5 Napęd dysków optycznych DVD ROM Obudowa typ TOWER Zasilacz moc min. 350 W Porty komunikacyjne USB 6 portów USB 2.0 (co najmniej 2 w przedniej części obudowy) LPT Port równoległy LPT Mysz typ optyczna komunikacja przewodowa, PS2 liczba przycisków 3 rolka przewijania min. w 2 kierunkach Klawiatura standardowa PS2, ergonomiczny kształt Dokumentacja Dokumentacja płyty głównej + sterowniki, nośniki windows, office. Oprogramowanie dodatkowe również na osobnym nośniku. Gwarancja 36 miesięcy monitory - 13 szt. Parametry minimalne Rozmiar matrycy 17 LCD monitor kolorowy Typ matrycy Aktywna matryca TFT Jasność Nie mniejsza niż 300 cd m2 Kontrast Nie mniejszy niż 500:1 Czas reakcji Nie dłuższy niż 8 ms Rozmiar plamki 0.264 mm Maksymalna rozdzielczość 1280 x 1024 przy 75 Hz Głośniki Nie słabsze niż 2 x 1 wat Zasilanie AC 100-240 V - Wbudowany zasilacz Złącza analogowe złącze D-Sub 15 pin Ew. komplet kabli i przejściówek pomiędzy DVI a RGB, Ilość wyświetlanych kolorów Nie mniej niż 16.2 mln Kąt widzenia w pionie-poziomie Nie mniejszy niż 1250-1250 Normy TCO 2003

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. złożą ofertę cenową, 4.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 4.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, 4.3. zaoferują urządzenia posiadające certyfikat CE.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, zgodne z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie, że oferowane urządzenia posiadają certyfikat CE. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój nr 003.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.