eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipuszOrganizacja i przeprowadzenie w 2012 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Lipusz: Organizacja i przeprowadzenie w 2012 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 206634 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wybickiego 27, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 58 680 05 92, faks 58 680 05 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ops.lipusz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie w 2012 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie w 2012 roku usług szkoleniowych w ramach projektu WSPÓLNIE ODKRYJEMY TWÓJ WEWNĘTRZNY POTENCJAŁ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Podziałania 7.1.1 Rozwój upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębną część: Część I Trening umiejętności społecznych Część II Indywidualne porady psychologa Część III Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy Część IV. Indywidualne porady doradcy zawodowego Część V. Warsztaty kształcenia własnego stylu i autoprezentacji Część VI. Kurs opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną Część VII Nazwa szkolenia: Kuchnia regionalna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; w przypadku składania oferty wspólnej, w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej, w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 S I W Z w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument, 2) odpowiednie pełnomocnictwa 3) inne dokumenty wskazane w S I W Z

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/lipusz http://www.ops.lipusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipuszu ul. Wybickiego 27 83-424 Lipusz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowych zajęć z zakresu podnoszenia kompetencji społecznych zwany dalej w tej części szkoleniem dla 10 osobowej grupy Beneficjentów Ostatecznych projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D - P O K L.07.01.01-22-027/12 Celem szkolenia jest podniesienie samooceny i wiary w siebie, podniesienie efektywności działań poprzez doskonalenie umiejętności i kompetencji społecznych, samopoznanie i motywacja, efektywna komunikacja interpersonalna, trening asertywności, kreatywne rozwiazywanie problemów radzenie sobie ze stresem racjonalne gospodarowane czasem wolnym. Ilość osób do przeszkolenia: 10 osób kobiet uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 Termin szkolenia: II połowa m-ca lipca 2012 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 i nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych rozdział III S I W Z Ilość godzin zegarowych szkolenia 30 łącznie dla wszystkich uczestników Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20-sto- 30-sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku. Ilość godzin szkolenia - 30 godzin zajęcia grupowe. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą, co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami Miejsce realizacji szkolenia pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca wymaga się, aby były to pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia na terenie gminy Lipusz lub w miejscowości Kościerzyna, powiat kościerski województwo pomorskie. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. p o ż Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy dla Zamawiającego do dokumentacji projektu i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia certyfikaty materiały szkoleniowe program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach P O K L 2007 - 2013. Przed rozpoczęciem zajęciem i po zakończeniu wykonawca przedstawi uczestnikom do wypełnienia ankietę która ma celu sprawdzenie osiągnięcie stopnia poziomu samowystarczalności u uczestnika projektu. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia tj imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek dzienniki zajęć harmonogram warsztatów imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Indywidualne porady psychologa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie indywidualnych porad z psychologiem o tematyce roli kobiety i mężczyzny w rodzinie zmiana nastawienia do wykonywanych działań, poznanie osobistych wzorców motywacyjnych dla 10 osób kobiet po 2 godziny dla każdej uczestniczki razem 20 godzin Termin indywidualnych porad II połowa m-ca lipca 2012 roku rozdział III S I W Z Ilość osób do przeszkolenia 10 osób- kobiet uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D - P O K L.07.01.01-22-027/12 Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą, co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami Miejsce realizacji szkolenia pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca, wymaga się, aby były to pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia na terenie gminy Lipusz lub w miejscowości Kościerzyna powiat kościerski województwo pomorskie. Warunki lokalowe sale szkoleniowe także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. pożarowe.Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu i wydanie zaświadczenia o ukończeniu spotkań oraz opinię na zakończenie konsultacji. Zaświadczenia certyfikaty materiały szkoleniowe program spotkań - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach P O K L 2007 - 2013 Wykonawca będzie prowadził dokumentację warsztatów tj imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia imienne listy potwierdzające poczęstunek dzienniki zajęć harmonogramy zajęć imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowych warsztatów z zakresu doradztwa zawodowego dla 10 uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 Celem warsztatów jest nabycie przez uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 umiejętności przygotowujących do wejścia lub powrotu na rynek pracy, wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności z zakresu m.in. przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, symulacje rozmów z pracodawcą, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych CV, list motywacyjny, skuteczne poszukiwanie pracy; Termin szkolenia II połowa m-ca lipca 2012 roku od poniedziałku do piątku w wymiarze nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych. rozdział III S I W Z. Ilość godzin zegarowych szkolenia 30 godzin łącznie dla wszystkich uczestników Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin zegarowych z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20-sto/30-sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku. Ilość godzin szkolenia - 30 godzin/ zajęcia grupowe. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą, co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami. Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca, wymaga się, aby były to pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia na terenie gminy Lipusz lub w miejscowości Kościerzyna, powiat kościerski, województwo pomorskie. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. pożarowe Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia oraz opinię albo kartę rejestru doradztwa zawodowego. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach P O K L 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu.Zajęcia powinny zakończyć się wydaniem opinii o każdym z uczestników z określeniem predyspozycji, w celu zaplanowania ścieżki wsparcia, indywidualnego planu działania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Indywidualne porady doradcy zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie indywidualnych porad z zakresu doradztwa zawodowego w wymiarze po 2 godzin dla każdego uczestnika razem 20 godzin dla 10 osób w ciągu tygodnia uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 Celem spotkań jest nabycie przez uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 umiejętności przygotowujących do wejścia na rynek pracy oraz wyznaczenie indywidualnego planu działania I P D Podstawowy zakres tematyczny rozpoznanie istniejących trudności w znalezieniu pracy, określenie predyspozycji i preferencji zawodowych w celu zmiany lub podwyższenia kwalifikacji zawodowych, określenie potencjału zawodowego, stworzenia indywidualnego planu działania Termin indywidualnych porad II połowa m-ca lipca 2012 roku od poniedziałku do piątku rozdział III S I W Z Ilość osób do przeszkolenia: 10 osób- kobiet uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D -P O K L.07.01.01-22-027/12 Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą, co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami Miejsce realizacji szkolenia pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca, wymaga się, aby były to pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia na terenie gminy Lipusz lub w miejscowości Kościerzyna, powiat kościerski, województwo pomorskie. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. pożarowe. Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach P O K L 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. Zajęcia powinny zakończyć się wydaniem opinii o każdym z uczestników z określeniem predyspozycji, w celu zaplanowania ścieżki wsparcia, indywidualnego planu działania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warsztaty kształcenia własnego stylu i autoprezentacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie warsztatów z zakresu kształcenia własnego stylu i autoprezentacji dla 10 kobiet - uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 Celem warsztatów jest nabycie umiejętności kreowania swojego wizerunku, podnoszenie wiedzy teoretycznej i praktycznej codziennej pielęgnacji, zastosowanie w praktyce porad kosmetycznych, metamorfoza wizualna i mentalna uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L. 07.01.01-22-027/12 Termin szkolenia II połowa m-ca lipca 2012 roku lub I połowa m-ca sierpnia 2012r. od poniedziałku do piątku rozdział III S I W Z Ilość osób do przeszkolenia: 10 osób uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22- 027/12 Ilość godzin zegarowych szkolenia- 12 godzin/ zajęcia grupowe.Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą, co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami .Miejsce realizacji szkolenia pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca, wymaga się, aby były to pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia na terenie gminy Lipusz lub w miejscowości Kościerzyna, powiat kościerski, województwo pomorskie. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. pożarowe. Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach P O K L 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursu Opiekun nad osoba starszą i niepełnosprawną dla 7 osób kobiet będących uczestnikami projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 Celem kursu jest przygotowanie uczestnika projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L.07.01.01-22-027/12 do opieki nad osobą starszą i niepełnosprawną -nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu opieki nad osobami zależnymi - starszymi oraz niepełnosprawnymi metodyka pracy z osobą chorą, wykonywanie czynności i zabiegów higieniczno-pielęgnacyjnych. Kurs powinien zawierać między innymi bloki tematyczne   aspekty psychologiczne, medyczne i społeczne opieki nad osobą starszą,   niepełnosprawną,  organizacja opieki nad osobą w domu,   podstawy higieny i pielęgnacji,   podstawy rehabilitacji i aktywizacji,   podstawy racjonalnego żywienia, organizacja zająć w gospodarstwie domowym klienta,   zajęcia praktyczne w instytucji zajmującej się opieką nad osobami starszymi lub niepełnosprawnymi, podstawy udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia -szkolenie praktyczne w środowiskowym domu pomocy społecznej lub innej placówce opiekuńczej o podobnym charakterze położonej na terenie miasta Kościerzyna, wyposażoną w odpowiedni sprzęt m.in. sprzęt rehabilitacyjny, zestaw do wykonywania toalety przyłóżkowej, termometr, ciśnieniomierz, bańki, kompresy, inhalator, plansze szkoleniowe poszczególnych układów dotyczące budowy anatomicznej i fizjologicznej, materiały opatrunkowe, sprzęt do reanimacji Termin szkolenia I połowa m-ca sierpnia 2012 roku, zakończenia nie później niż do m-ca października 2012 roku; od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin lekcyjnych z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20-sto/30-sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku, dopuszcza się prowadzenie zajęć praktycznych w soboty i niedziele.rozdział III S I W Z Ilość godzin zegarowych szkolenia: min. 100 :h max. 120 h, w tym zajęcia praktyczne i zajęcia teoretyczne .Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą, co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min Miejsce realizacji szkolenia: pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca, wymaga się, aby były to pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia na terenie gminy Lipusz lub w miejscowości Kościerzyna, powiat kościerski, województwo pomorskie. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. pożarowe.Wykonawca szkolenia zapewnia materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach P O K L 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kuchnia regionalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie 3 uczestników projektu do wykonywania zawodu Kucharz z elementami kuchni regionalnej. Ilość osób do przeszkolenia 3 uczestników projektu Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał nr W N D-P O K L .07.01.01-22-027/12 Ilość godzin szkolenia- minimalna liczba godzin: min. 100 godzin max. 160 godziny dydaktyczne 45 minut Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut zegarowych z przerwą, co najmniej 5 minutową pomiędzy lekcjami a zajęcia praktyczne 60 min Termin szkolenia rozpoczęcia od II połowy miesiąca sierpnia 2012 r. zakończenia: nie później niż do m-ca października 2012 roku, całotygodniowy od poniedziałku do piątku w wymiarze nie więcej niż 8 godzin lekcyjnych i nie mniej niż 5 godzin, z uwzględnieniem przerw, w tym jednej 20-sto/30-sto minutowej na spożycie ciepłego posiłku.rozdział III S I W Z Miejsce realizacji szkolenia pomieszczenia do realizacji szkolenia zapewnia wykonawca, wymaga się, aby były to pomieszczenia odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia na terenie gminy Lipusz lub w miejscowości Kościerzyna, powiat kościerski, województwo pomorskie. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi w zakresie BHP i p. pożarowe .Minimum programowe 1.Planowanie produkcji. 2.Surowce gastronomiczne. 3.Maszyny i urządzenia. 4.Stanowisko pracy. 5.Obróbka wstępna produktów. 6.Technika sporządzania dań podstawowych. 7.Sporządzanie zup. 8.Przekąski. 9.Wypiek ciast. 10.Desery i napoje. 11.Potrawy specjalistyczne. 12.Ekspedycja wyrobów kulinarnych. 13.Zajęcia praktyczne. Wykonawca winien zapewnić pomieszczenie, dostosować oraz wyposażyć je w pomoce dydaktyczne do potrzeb szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Podczas zajęć praktycznych każdy uczestnik musi mieć do dyspozycji własne stanowisko do gotowania jedna osoba przy piecu Wykonawca winien zapewnić uczestnikom materiały zużywalne do zajęć praktycznych produkty spożywcze Zajęcia w ramach szkolenia zrealizują nauczyciele Wykładowcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe wykształcenie kierunkowe do prowadzenia zajęć w wymaganym zakresie oraz udokumentowanymi doświadczeniem w tym zakresie.Szkolenie winno zakończyć się wydaniem zaświadczenia lub certyfikatu z logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji projekt Wspólnie odkryjemy Twój wewnętrzny potencjał współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Wykonawca szkolenia zapewnia: materiały szkoleniowe w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu i wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz wykonanie minimum sanitarnego z elementami H A C C P i badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych książeczka zdrowia.Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia -powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach P O K L 2007 - 2013. Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, harmonogram zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, odzież ochronną dla uczestnika kursu, badania lekarskie uczestnika kursu, poczęstunek w przerwie kawowej kawa, herbata, drobne ciasteczka dla uczestnika kursu podczas zajęć teoretycznych w każdym dniu kursu, obiad dla uczestnika podczas zajęć teoretycznych Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.