Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Bieruń: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU:
ZAD. 1 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ I DOLOMITOWEJ
ZAD. 2 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ
Numer ogłoszenia: 206646 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU: ZAD. 1 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ I DOLOMITOWEJ ZAD. 2 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu: Zad. 1 Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic: Warszawskiej, Piaskowcowej i Dolomitowej - teren o powierzchni około 27 ha, przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi oraz wytwórczość, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.1 Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: tif wraz z plikiem nagłówkowym tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2 Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3 Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu/ koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4 Termin realizacji zamówienia dla zadania 1 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.6 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy. 2.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Zad. 2 Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Oświęcimskiej, Homera i Mlecznej - teren o powierzchni około 38 ha, przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi, wytwórczość a także zieleń ekologiczną, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1b do niniejszej SIWZ. 2.1. Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: tif wraz z plikiem nagłówkowym tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu/ koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4. Termin realizacji zamówienia dla zadania 2 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień. d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.6 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy . 2.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia - zad.I i II, mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Spełnią wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia oraz inne wymagania formalne określone w ustawie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( zad. 1 i zad.2) 2. Zapewnią powierzenie funkcji głównego projektanta planu osobie, która jest członkiem Izby Urbanistów (zad. 1 i zad. 2). 3. Opracowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) : a) w przypadku złożenia oferty na zad. 1 co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie; b) w przypadku złożenia oferty na zad. 2, co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, które weszły w życie; W przypadku złożenia oferty na dwa zadania z zakresu opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego tj. zad. 1,2, w dokumencie - wykazie opracowań( patrz pkt.VI.3 SIWZ), dla spełnienia warunku z pkt.3 a-b, należy wskazać odpowiednio min. 4 różne przedmiotowe opracowania . Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia nie spełnia, na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń w związku z wymaganiami określonymi w SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenie: 1. Z art.22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1,2 pkt 1 ustawy, że: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Oświadczenie, że po zapoznaniu się z SIWZ akceptuje ją bez zastrzeżeń. 3. Oświadczenie, że będzie związany ofertą przez 30 dni od daty upływu składania ofert, a w przypadku wygrania przetargu zawrze umowę zawierającą dane wskazane w specyfikacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wyborze oferty. 4. Oferta jest jawna w całości/części. Strony oferty od ...do ...stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania (z uwzględnieniem pkt. I. 4 ppkty G i H SIWZ). 5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ich uczestnictwa). 6. Oświadczenie, że cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją poszczególnych Zadań określonych w SIWZ. 7. Oświadczenie w zakresie realizacji zamówienia siłami własnymi lub przy udziale podwykonawców. 8. Oświadczenia o terminach wykonania zamówienia. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonym do oferty aktualnym wpisem do właściwych rejestrów (KRS) czy ewidencji działalności gospodarczej lub odpowiednim pełnomocnictwem w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, przedstawienie n/w dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.,(Dz. U. Nr 87-2006, poz.605 wraz z późn. zm.) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii (zaleca się poświadczenie każdej zapisanej strony dokumentu) poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tzn. osobę (osoby) uprawniona(e) do podpisania oferty. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie głównego projektanta na listę Okręgowej Izby Urbanistów (w przypadku braku określenia na zaświadczeniu okresu ważności należy również dołączyć dowód opłaty składek). 3. Wykaz wykonanych z należytą starannością opracowanych planów miejscowych; dla potwierdzenia warunków z pktu IV.3. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem. W przypadku złożenia oferty na 2 zadania z zakresu opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego tj. zad.1, 2, w wykazie należy wskazać odpowiednio min. 4 różne przedmiotowe opracowania . 4. Wykaz osób, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności wskazanie głównego projektanta dla każdego z zadań. Uwaga: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkcie 1 Listy wymaganych dokumentów przedstawia odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentów, o których mowa w punkcie 1 niniejszej uwagi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14 (Referat Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14 (Kancelaria - parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU: POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ I DOLOMITOWEJ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu: Zad. 1 Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic: Warszawskiej, Piaskowcowej i Dolomitowej - teren o powierzchni około 27 ha, przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi oraz wytwórczość, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.1 Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: tif wraz z plikiem nagłówkowym tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2 Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3 Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu/ koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4 Termin realizacji zamówienia dla zadania 1 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.6 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy. 2.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU: POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Oświęcimskiej, Homera i Mlecznej - teren o powierzchni około 38 ha, przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi, wytwórczość a także zieleń ekologiczną, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1b do niniejszej SIWZ. 2.1. Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: tif wraz z plikiem nagłówkowym tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu/ koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4. Termin realizacji zamówienia dla zadania 2 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień. d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.6 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy . 2.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Remont kapitalny zespołu pompowego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wiercenia otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- ,,Dostawa 2 szt. pomp tłokowych jednoosiowych o napędzie hydraulicznym dla PGG S.A. Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych"
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Wykonanie badań i certyfikacji sekcji obudów zmechanizowanych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział ZRP z podziałem na zadania.
- Dostawa wraz z montażem Systemu Sygnalizacji Pożaru dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Łapy
- "Opracowanie Planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Mrągowo"
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Firlej
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Goszczanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.