To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-30
Bieruń: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU
ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU:
ZAD. 1 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ I DOLOMITOWEJ,
ZAD. 2 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ
Numer ogłoszenia: 259872 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206646 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU: ZAD. 1 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ I DOLOMITOWEJ, ZAD. 2 - POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektu: Zad. 1 ,,Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic: Warszawskiej, Piaskowcowej i Dolomitowej - teren o powierzchni około 27 ha, przeznaczony w ,,Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi oraz wytwórczość, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1a do niniejszej SIWZ. 2.1 Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie .shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: .tif wraz z plikiem nagłówkowym tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2 Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3 Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4 Termin realizacji zamówienia dla zadania 1 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.5 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy. 2.6 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Zad. 2 Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Oświęcimskiej, Homera i Mlecznej - teren o powierzchni około 38 ha, przeznaczony w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Bierunia pod budownictwo mieszkaniowe, usługi, wytwórczość a także zieleń ekologiczną, zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz jak w uchwale otwierającej prace planistyczne - uchwała jest załącznikiem nr 1b do niniejszej SIWZ. 2.1. Zakres zamówienia : 1. Prace wstępne (przygotowawcze): a) inwentaryzacja urbanistyczna, b) ocena stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, w tym pod kątem konieczności uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolne i nieleśne. 2. Analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia. 3. Opracowanie projektu planu. 4. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje). 5. Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu, w tym prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej. 6. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 7. Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu (min. 1 dzień w tygodniu). 8. Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami. 9. Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu. 10. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag, o których mowa w poz. 9. 11. Prezentacja projektu planu władzom gminy (Burmistrz Miasta, Komisje Rady Miejskiej, sesja Rady Miejskiej - min. 3 prezentacje, w tym 2 w godzinach popołudniowych). 12. Przygotowanie projektu planu do uchwalenia. 13. Sporządzenie kopii planu: a) tekst planu - 3 egzemplarze oprawione + płyta CD, b) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:1000 - 5 egzemplarzy, c) rysunek planu w wersji kolorowej w skali 1:2000 - 3 egzemplarze, d) zapis części tekstowej oraz rysunku planu wg wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa, na 7 dni przed uchwaleniem planu, e) przekazanie ostatecznego rysunku planu zgodnego z uchwałą i jej załącznikiem graficznym w formacie: - elektronicznym na płycie CD: poligony przeznaczeń terenów elementarnych w formacie .shp (Esri Shapefile) - w układzie 65, z nadanym atrybutem opisowym: etykietą terenu elementarnego, zgodną z uchwałą i rysunkiem planu, - elektronicznym na płycie CD: pliku rastrowego: .tif wraz z plikiem nagłówkowym .tfw (Word File) - w układzie 65, 256 kolorów, rozdzielczość 400 dpi (rysunek należy tak przygotować, żeby poza rzeczywistą granicą opracowania był tylko kolor biały, bez dodatkowych informacji, takich jak: legenda, mapy zasadnicze, itp.). oraz opracowań towarzyszących: 1. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko. 2. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie udział głównego projektanta w następujących spotkaniach i prezentacjach: prezentacja projektu/ koncepcji planu, władzom gminy (min. 6 prezentacje w tym 4 w godzinach popołudniowych), prezentacja projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistycznej, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej (w godzinach popołudniowych) oraz udział przedstawiciela Wykonawcy w konsultacjach społecznych minimum 1 raz w tygodniu w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu w ciągu 21 dni. 2.4. Termin realizacji zamówienia dla zadania 2 - do dnia 31.12.2010r. w tym termin realizacji poszczególnych etapów: a) Termin realizacji etapu 1 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy. b) Termin realizacji etapu 2 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy pisemnej akceptacji propozycji rozpatrzenia wniosków do planu. c) Termin realizacji etapu 3 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 2 tygodni od dnia przekazania Wykonawcy uzgodnień. d) Termin realizacji etapu 4 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do dnia 08.10.2010r. Zastrzeżenie: propozycję rozpatrzenia uwag wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 10 dni od otrzymania ostatniej z nich. e) Termin realizacji etapu 5 zamówienia w zakresie określonym w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy - do 4 dni kalendarzowych od dnia uchwalenia planu. 2.6 Zamawiający nie przewiduje: aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu ustawy . 2.7 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawcy w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52582.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC: WARSZAWSKIEJ, PIASKOWCOWEJ, DOLOMITOWEJ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Projektowania Studiów, Usług i Realizacji TERPLAN Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 6/7, 40-036 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16800.00
- Oferta z najniższą ceną: 16800.00 oferta z najwyższą ceną: 28000.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO TERENU POŁOŻONEGO W REJONIE ULIC OŚWIĘCIMSKIEJ, HOMERA I MLECZNEJ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Projektowania Studiów, Usług i Realizacji TERPLAN Sp. z o.o., ul. Wita Stwosza 6/7, 40-036 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26300.00
- Oferta z najniższą ceną: 26300.00 oferta z najwyższą ceną: 34000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Remont kapitalny zespołu pompowego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wiercenia otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
- ,,Dostawa 2 szt. pomp tłokowych jednoosiowych o napędzie hydraulicznym dla PGG S.A. Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych"
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
- Wykonanie badań i certyfikacji sekcji obudów zmechanizowanych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział ZRP z podziałem na zadania.
- Dostawa wraz z montażem Systemu Sygnalizacji Pożaru dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Łapy
- "Opracowanie Planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Mrągowo"
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Firlej
- Opracowanie dokumentacji projektowej Planu ogólnego Gminy Sokółka
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Goszczanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.