eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa pierwszego wyposażenia dla szkoły i internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych ul. Kamiennogórska 16 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Wrocław: Dostawa pierwszego wyposażenia dla szkoły i internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych ul. Kamiennogórska 16 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 20691 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7769397, fax 071 7769141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszego wyposażenia dla szkoły i internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych ul. Kamiennogórska 16 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia dla szkoły i internatu w Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Dzieci Niewidomych we Wrocławiu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niewidomych ul. Kamiennogórska 16 we Wrocławiu, z podziałem na 7 części: Część nr 1 Obrabiarki; Część nr 2 System jednego klucza; Część nr 3 Warsztat tkacki; Część nr 4 System alarmowy; Część nr 5 Meble; Część nr 6 Wyposażenie kuchni; Część nr 7 Sprzęt AGD.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.40.00.00 - Obrabiarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.60.00.00 - Obrabiarki Oryginalny kod CPV: 28.63.22.00 - Klucze Kod CPV wg słownika 2008: 44.52.22.00 - Klucze Oryginalny kod CPV: 29.54.13.00 - Maszyny tkackie Kod CPV wg słownika 2008: 42.71.30.00 - Maszyny tkackie Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 36.12.11.20 - Szafki metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.21.00 - Kredensy Oryginalny kod CPV: 36.13.31.00 - Meble do sypialni Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.00 - Meble do sypialni Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 29.33.10.00 - Kosiarki Kod CPV wg słownika 2008: 16.31.00.00 - Kosiarki Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo Oryginalny kod CPV: 26.13.31.00 - Szklana zastawa stołowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.12.00 - Zastawa stołowa Oryginalny kod CPV: 28.58.20.00 - Sprzęt gaśniczy Kod CPV wg słownika 2008: 44.48.20.00 - Urządzenia przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 36.67.33.00 - Miotły i szczotki do sprzątania w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 25.24.30.00 - Zastawa stołowa, kuchenna z tworzyw sztucznych, artykuły gospodarstwa domowego toaletowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania o charakterze podmiotowym powinni spełniać wszyscy współubiegający się o zamówienie, natomiast wymagania dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 5. Zamawiający wzywa do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych art. 26 ust.3 Ustawy Pzp. 6. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z tych Wykonawców składa ten dokument osobno.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 50-411 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 50-411 Wrocław pok. nr 429.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu województwa

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obrabiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pozycje wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym w pkt Obrabiarki, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.40.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System jednego klucza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pozycje wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym w pkt System jednego klucza, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.63.22.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztat tkacki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pozycje wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym w pkt Warsztat tkacki, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.54.13.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System alarmowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pozycje wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym w pkt System alarmowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.53.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pozycje wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym w pkt Meble, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.00-3, 36.12.11.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie kuchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pozycje wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym w pkt Wyposażenie kuchni, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.33.00-2, 32.33.32.00-8, 29.33.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje pozycje wskazane w Formularzu asortymentowo-cenowym w pkt Sprzęt AGD, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.30.00-6, 26.13.31.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.