eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu sportowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Kraków: Dostawa sprzętu sportowego.
Numer ogłoszenia: 207043 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha , al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 683 15 16, faks 012 648 12 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu sportowego (piłki do tenisa ziemnego, lotki do badmintona, wstążki wyczynowe, siatki do tenisa stołowego, naciąg do rakiet). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postepowaniu nie jest przewidzine wnoszenie wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione SIWZ, na zasadzie formuły spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3 parafowany projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ), 4 opis oferowanego sprzętu sportowego zawierający np.: opis, nazwę producenta, markę, typ tj. cechy umożliwiające Zamawiającemu ocenę zgodności oferty z wymogami zał. Nr 1 do SIWZ. 5 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. a. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. b. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. c. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ws. Rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych AWF, budynek główny IV pietro pokój 411..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 08:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych AWF, budynek główny IV pietro pokój 411..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Temat: Siateczka Mistrzostw Europy 1998 i 2002..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Siateczka Mistrzostw Europy 1998 i 2002. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Temat: Składane płotki ograniczające pole gry do tenisa stołowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Składane płotki ograniczające pole gry do tenisa stołowego. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Temat: Elastyczny i komfortowy naciąg do rakiet tenisowych. Polyestrowy, mocny i dynamiczny naciąg do rakiet tenisowych. Piłka profesjonalna do tenisa ziemnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Elastyczny i komfortowy naciąg do rakiet tenisowych. Polyestrowy, mocny i dynamiczny naciąg do rakiet tenisowych. Piłka profesjonalna do tenisa ziemnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naturalne (piórowe) lotki do badmintona. Nylonowe lotki do badmintona..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naturalne (piórowe) lotki do badmintona. Nylonowe lotki do badmintona. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Temat: Zestaw do BOCCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Zestaw do BOCCI Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Temat: Wstążki wyczynowe do gimnastyki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Wstążki wyczynowe do gimnastyki. Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.