eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-01

Wrocław: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 207329 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146335 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu. 2. Szczegółowe wymagania odnośnie sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 5 - umowa - projekt, stanowiący integralną część siwz, załącznik nr 7 - minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia, załączniki nr 1.1 i 1.2 do formularza ofertowego - formularze asortymentowo- cenowe oraz szkice: 1E, 2A, 4A, 14. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia: - 24 miesiące na wszystkie dostarczone meble, - 48 miesięcy na podnośniki pneumatyczne w krzesłach i fotelach obrotowych 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym: - cześć I obejmuje dostawę : biurek, szaf biurowych, szaf ubraniowych, wieszaków, krzeseł, krzeseł z pulpitem, krzeseł miękkich obrotowych, foteli obrotowych, kontenery do biurek, - część II obejmuje dostawę: szaf metalowych klasy A , szaf kartotecznych, szaf metalowych BHP. 5. Miejsce dostawy: zgodnie z załącznikiem nr 4 do projektu umowy, tj. magazyn KPP Kłodzko Pl. Chopina 2, magazyn KPP Lubin ul. Traugutta 3, magazyn Zamawiającego Wrocław ul. Sokolnicza 12...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębierstwo Wytwórczo- Usługowe KARSTOL meble i wyposażenie wnętrz, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24792,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24800,49

  • Oferta z najniższą ceną: 24800,49 / Oferta z najwyższą ceną: 33449,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KJK Meble sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28279,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22707,51

  • Oferta z najniższą ceną: 22707,51 / Oferta z najwyższą ceną: 34378,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.