To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-01
Wrocław: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 207329 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146335 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu. 2. Szczegółowe wymagania odnośnie sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 5 - umowa - projekt, stanowiący integralną część siwz, załącznik nr 7 - minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia, załączniki nr 1.1 i 1.2 do formularza ofertowego - formularze asortymentowo- cenowe oraz szkice: 1E, 2A, 4A, 14. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia: - 24 miesiące na wszystkie dostarczone meble, - 48 miesięcy na podnośniki pneumatyczne w krzesłach i fotelach obrotowych 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym: - cześć I obejmuje dostawę : biurek, szaf biurowych, szaf ubraniowych, wieszaków, krzeseł, krzeseł z pulpitem, krzeseł miękkich obrotowych, foteli obrotowych, kontenery do biurek, - część II obejmuje dostawę: szaf metalowych klasy A , szaf kartotecznych, szaf metalowych BHP. 5. Miejsce dostawy: zgodnie z załącznikiem nr 4 do projektu umowy, tj. magazyn KPP Kłodzko Pl. Chopina 2, magazyn KPP Lubin ul. Traugutta 3, magazyn Zamawiającego Wrocław ul. Sokolnicza 12...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębierstwo Wytwórczo- Usługowe KARSTOL meble i wyposażenie wnętrz, ul. Starzyńskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24792,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24800,49
Oferta z najniższą ceną: 24800,49 / Oferta z najwyższą ceną: 33449,85
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KJK Meble sp. z o.o., ul. Bp. H. Bednorza 2a-6, 40-384 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28279,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22707,51
Oferta z najniższą ceną: 22707,51 / Oferta z najwyższą ceną: 34378,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Gzowie
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.