eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Wrocław: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 146335 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Lubiniu w ramach Funduszu Wsparcia Policji oraz wyposażenia dla CBŚ, BSW KGP, Wydziału Finansów KWP we Wrocławiu. 2. Szczegółowe wymagania odnośnie sposobu realizacji przedmiotowego zamówienia zawiera załącznik nr 5 - umowa - projekt, stanowiący integralną część siwz, załącznik nr 7 - minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia, załączniki nr 1.1 i 1.2 do formularza ofertowego - formularze asortymentowo- cenowe oraz szkice: 1E, 2A, 4A, 14. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia: - 24 miesiące na wszystkie dostarczone meble, - 48 miesięcy na podnośniki pneumatyczne w krzesłach i fotelach obrotowych 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym: - cześć I obejmuje dostawę : biurek, szaf biurowych, szaf ubraniowych, wieszaków, krzeseł, krzeseł z pulpitem, krzeseł miękkich obrotowych, foteli obrotowych, kontenery do biurek, - część II obejmuje dostawę: szaf metalowych klasy A , szaf kartotecznych, szaf metalowych BHP. 5. Miejsce dostawy: zgodnie z załącznikiem nr 4 do projektu umowy, tj. magazyn KPP Kłodzko Pl. Chopina 2, magazyn KPP Lubin ul. Traugutta 3, magazyn Zamawiającego Wrocław ul. Sokolnicza 12..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 do swiz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 do swiz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 do swiz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 do swiz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 do swiz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane krzesła i fotele odpowiadają określonym przez Zamawiającego normom, tj. iż oferowane krzesła posiadają świadectwo badań wytrzymałościowych, z wynikiem badania pozytywnym; 2. certyfikat wydany, przez jednostkę certyfikującą potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy A- dla szaf metalowych klasy A,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz wraz z załącznikami nr 1.1 i/lub 1.2 do formularza ofertowego - formularze asortymentowe - cenowe, 2. oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do siwz 3. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.ppp.pwpw.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.