Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Kłobuck: Dostawa wraz z montażem bram segmentowych i garażowych dla PSP w Kłobucku
Numer ogłoszenia: 207387 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kłobucku, ul. Częstochowska 45, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 0-34 317 22 65, fax 0-34 317 22 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.klobuck.katowice.kwpsp.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem bram segmentowych i garażowych dla PSP w Kłobucku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem obejmuje niżej wymienione bramy garażowe, bramy segmentowe oraz drzwi stalowe o podanych wymiarach i dodatkowych parametrach. Należy wymontować dotychczasowe drzwi i bramy i wykonać usługę montażu. Stare drzwi i bramy należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na placu wewnętrznym Komendy Powiatowej PSP w Kłobucku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.23.00 - Bramy Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.13.00 - Bramy Oryginalny kod CPV: 28.12.22.40 - Wrota garażowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.40 - Wrota garażowe Oryginalny kod CPV: 28.12.22.20 - Drzwi przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.48 - Instalowanie bram Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.48 - Instalowanie bram .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oferta (wzór - zał. nr 1 do SIWZ); - Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ); - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór - zał. nr 3 do SIWZ);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.klobuck.katowice.kwpsp.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Kłobucku ul. Częstochowska 45, 42-100 Kłobuck.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Częstochowska 45, sekretariat - pom. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Remont drogi powiatowej nr 2015S w miejscowości Opatów.
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2024/2025 na terenie Powiatu Kłobuckiego z podziałem na 5 części
- Zakup i dostawa soli drogowej i piasku płukanego do zimowego utrzymania dróg
- Dostawa pelletu drzewnego do placówki oświatowej - Zespołu Szkół Nr 3 w Kłobucku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2036S i 2037S (skrzyżowanie) poprzez budowę chodnika w m. Zwierzyniec Pierwszy.
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Sali dydaktycznej Collegium Medicum Uniwersytetu Kaliskiego przy ul. Kaszubskiej 13 na cele pracowni fizjologii
- Prace remontowe w budynkach w Nadleśnictwie Bytnica
- Budowa nowego obiektu usługowo- handlowego wraz z niezbędną infrastrukturą , położonego w Międzyzdrojach ,dz.nr 165, obr. Woliński Park Narodowy ,gm. Międzyzdroje
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych od strony placu Narutowicza oraz od strony ul. Mochnackiego w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "Akademik" przy placu Narutowicza 5
- Wykonanie prac remontowych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej
- Remont siedziby wydziałów Prokuratury Okręgowej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Chopina 52
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.