Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-18
Myszków: 1) Budowa drogi w ul. 1 Maja - IV etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej - zadanie realizowane w ramach projektu Zagospodarowanie centrum Myszkowa - I etap projektu; 2) Przebudowa i remont ul. Kościelnej w Myszkowie na odcinku od budynku parafialnego parafii rzymsko-katolickiej pw. Św. Stanisława BM do ul. Kościuszki wraz remontem schodów technicznych Miejskiego Domu Kultury, kolidujących z przebudowa pasa drogowego; 3) Przebudowa drogi w ul. 3 Maja wraz z budową wydzielonego oświetlenia ulicznego
Numer ogłoszenia: 207404 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Budowa drogi w ul. 1 Maja - IV etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej - zadanie realizowane w ramach projektu Zagospodarowanie centrum Myszkowa - I etap projektu; 2) Przebudowa i remont ul. Kościelnej w Myszkowie na odcinku od budynku parafialnego parafii rzymsko-katolickiej pw. Św. Stanisława BM do ul. Kościuszki wraz remontem schodów technicznych Miejskiego Domu Kultury, kolidujących z przebudowa pasa drogowego; 3) Przebudowa drogi w ul. 3 Maja wraz z budową wydzielonego oświetlenia ulicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa drogi w ul. 1 Maja - IV etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej, przekładka sieci elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej i wodociągowej, budowa oświetlenia ulicznego. Zakres rzeczowy ww zadania obejmuje: a)przebudowę skrzyżowania zwykłego ulic: 1 Maja, 3 Maja i ul. Plac Dworcowy na skrzyżowanie typu małe rondo czterowylotowe o średnicy zewnętrznej 26m. o następujących warstwach konstrukcyjnych: jezdnia ronda z szarej kostki granitowej 8cm na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 3cm, pierścienie na rondzie, poszerzenia na zakrętach, z czerwonej kostki granitowej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grub. 3cm; z chudego betonu 20cm; z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm stabilizowanego mechanicznie o grub. 16cm; z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm stabilizowanego mechanicznie o grub. 40cm; geowłóknina separacyjna. Jezdnia na rondzie o szer.6m, pierścienie o szer.2,5m , szerokość wyspy środkowej 9m. Szerokości wjazdów na rondo wynoszą od 3,5 do 4,5 m,szerokości wylotów wynoszą od 4m do 4,5m. b) przebudowę wlotów dróg podrzędnych, nawierzchnia wlotów z kostki granitowej szarej: - wlot I (ulica 1 Maja) o długości 329m; - wlot II (ulica Plac Dworcowy) o długości 55m; - wlot III (ulica 3 Maja) o długości 50m; - wlot IV (Plac Dworcowy) o długości 28m. c) przebudowę ul. 1 Maja na odcinku o długości ok.329m. Konstrukcja nawierzchni jezdnio kategorii ruchu KR4 o warstwach: grubość 4cm - SMA o uziarnieniu 0/12/8 mm, - grubość 9cm - BAWMS o uziarnieniu 0/16, grubość10mm - BA o uziarnieniu 0/25mm,- grubość 20cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63mm, grubość 40cm - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/63 mm, geowłóknina separacyjna. Przebudowa ul. 1 Maja polega na: budowie odcinka drogi po nowym śladzie o długości ok.100m, przekrój uliczny jedno- jezdniowy, dwu-pasowy, jezdnia o szerokości 6m i 8m ze spadkiem daszkowym 2%. Do odprowadzenia wód opadowych zaprojektowano ściek przy krawężnikowy z 2 rzędów kostki brukowej; przebudowie i wymianie starej konstrukcji drogi na odcinku w istniejącym śladzie drogi ok. 229m. Od ronda do ul. 11 Listopada, szerokość jezdni 8m, chodniki obustronne, na pozostałym odcinku dł. ok. 129m - szerokość jezdni 6m i chodnik jednostronny. Budowa betonowej bariery pełnej przestawnej BPP-1 na odcinku od ul. 11 Listopada. d) budowę parkingu w miejscu starego śladu drogi na około 61 miejsc postojowych o długości 102m, parking posiada jezdnię manewrową o szerokości 5m, ściek dla wody opadowej z dwóch rzędów kostki betonowej. Parking wraz z jezdnią manewrowa wykonany z betonu asfaltowego z obramowaniem krawężnikami ulicznymi betonowymi 15x30cm; e) przebudowę chodników wraz z krawężnikami i zjazdami indywidualnymi do posesji. Chodniki z betonowej kostki brukowej grubości 8cm, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa 15cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie. Zjazdy z betonowej kostki brukowej grubości 8cm, podsypka cementowo - piaskowa 3cm, podbudowa 30cm kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, 15cm pospółka; f) zieleń - humusowanie, obsianie skarp: 1.246,0m2; Zestawienie powierzchni nawierzchni: - jezdnia asfaltowa: 2.472,0m2; - jezdnia z kostki granitowej szarej: 1.139,0m2; - poszerzenia na łukach , wyspy oraz pierścienie ronda z kostki granitowej czerwonej: 279,5m2; - nawierzchnia chodników z kostki granitowejczerwonej: 390,0m2; - nawierzchnia chodników z kostki betonowej: 952,0m2; - nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 70,0m2; - nawierzchnia parkingu z betonu asfaltowego: 1.109,0m2. g) budowę kanalizacji deszczowej: odcinek 1 - rondo z wlotami: - rury PCV-U klasy S O200mm L= 68,70m; - rury WIPRO O300mm L= 60,0m; - rury WIPRO O 400mm L= 131,7m; - studnie betonowe DN1200 8szt; - studnie wodościekowe DN 500 9szt. - wpusty 5szt. odcinek 2 - ulica 1 Maja: rury PCV-U klasy S O200mm L= 54,8m; - rury WIPRO O250mm L= 42,5m; - rury WIPRO O300mm L= 79,7; - rury WIPRO O600mm L= 61,4m; - studnie betonowe DN1200 12szt; - studnie wodościekowe DN 500 1szt; - wpusty 9szt.h) przebudowę wodociągu: - sieć wodociągowa PE dn160 L= 374,4m; - sieć wodociągowa PE dn90 L= 12,20m; - sieć wodociągową PE dn40 L= 25,0m - włączenie istniejących przyłączy 7szt. - demontaż istniejących zasuw, skrzynek hydrantowych, hydrantów, tablic informacyjnych, - zaślepienie otworów po zdemontowanej armaturze. i) przebudowę i budowę kanalizacji teletechnicznej: linia napowietrzna telekomunikacyjna: 50,0m; kanalizacja wtórna otworowa z rur 2xRHDPE O32/2,9: 1.336,0m; kabel światłowodowy 20 włóknowy: 450,0m; kabla światłowodowego 12 włóknowy: 365,0m; mufy przelotowe FOSC400A4: 4 szt.; szczegółowe pomiary linii światłowodowej i urządzeń w celu poznania rzeczywistych parametrów. j) przebudowę sieci nN kolidujących z projektowaną budową ulicy: linie kablowe nN: kabel YAKXS 4x240mm2: 112,0m; kabel YAKXS 4x120mm 268,0m; kabel YAKXS 4x35mm2: 292,0m; przewód WLZ YDY 4x10mm2: 15,0m; rury osłonowe SRS 110: 45,0m; rury osłonowe DVK110: 9,0m. przełożenie linii napowietrznej nN: słup wirowany K-12E/12: 1szt.; słup wirowany K-12E/10: 1szt.; słup wirowany ON-12E/6: 1szt.; słup wirowany O-12E/4,3: 1szt.; przewód AsXS n2x35mm2: 82,0m; przewód AsXSn 4x35mm2: 50,0m; odgromniki GXO-LOVOS-0,28/5-1: 13szt.; płaskownik FE/Zn 25x4mm: 75,0m; uziom pionowy d=17,2mm: 27,0m; szafa kablowa SKV-7: 1szt. złącza kablowe: ZK-4: 1szt.; ZK-3: 1szt.; ZK-1: 4szt.; - mufa kablowa przelotowa ZRM-5: 2szt.; mufa kablowa przelotowa ZRM-2: 3szt. k) budowę oświetlenia ulicznego: - szafka oświetleniowa: 1 szt.; - kabel YAKY 4x35 mm2: 16,0m; - kabel YAKY 5x35mm2: 370,0m; - płaskownik FE/Zn 25x4: 25,0m; - słupy oświetleniowe S-95: 16szt., - wysięgniki jednoramienne: 9szt.; - wysięgniki dwuramienne: 6szt.; - wysięgniki czteroramienne: 1szt.; - oprawy oświetleniowe SGS-102: 25szt., - przewód YDY 3x2,5mm2: 107,0m; - rura osłonowa DVK110: 24,0m; - odgromniki GXO-LOVOS-5/660-1 5 szt. l) wykonanie prac związanych z wprowadzeniem czasowej oraz stałej organizacji ruchu. 2. Przebudowa i remont ul. Kościelnej w Myszkowie na odcinku od budynku parafialnego Parafii Rzymsko-Katolickiej pod wezwaniem św. Stanisława Biskupa Męczennika do ulicy Kościuszki wraz z remontem schodów technicznych Miejskiego Domu Kultury, kolidujących z przebudową pasa drogowego. Zakres rzeczowy ww zadania obejmuje: a) rozbiórkę chodnika, krawężnika, fragmentu nawierzchni jezdni wraz z podbudową; b) ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni SMA o grubości 4cm na asfaltobetonowej warstwie wyrównawczej (profilowej) o zmiennej grubości, na odcinku ul. Kościelnej, od ulicy Kościuszki do skrzyżowania z ul. Skłodowskiej o długości 215,70m i zmiennej szerokości od 7,70m do 7,90m; c) ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni SMA o grubości 4cm, na asfaltobetonowej warstwie wyrównawczej (profilowej) o zmiennej grubości , na jednokierunkowym odcinku ul. Kościelnej, od skrzyżowania z ul Skłodowskiej do budynku parafialnego Parafii Rzymsko-Katolickiej pod wezwaniem św. Stanisława Biskupa Męczennika; d) wymianę płyt odciążających wraz z włazami studni rewizyjnych w ilości - 11szt.; e) wymianę wpustów ulicznych w ilości - 7szt.; f) wykonanie remontów zjazdów publicznych; do budynku MDK i na istniejący parking; g) wykonanie od strony elewacji południowo-wschodniej MDK parkingu o łącznej ilości miejsc postojowych 13 szt. - prostopadłych do osi jezdni ul. Kościelnej, utwardzonych kostką granitową; h) wykonanie od strony elewacji południowo-wschodniej MDK ciągu pieszego, utwardzonego kostką granitową; i) wymianę istniejącej nawierzchni ciągu pieszego na odcinku ul. Kościelnej od ul. Kościuszki do zjazdu publicznego do MDK z kostki betonowej wibroprasowanej; j) wykonanie remontu schodów technicznych MDK kolidujących z przebudową pasa drogowego; k) wykonanie prac związanych z wprowadzeniem czasowej oraz stałej organizacji ruchu. Zestawienie powierzchni nawierzchni: - powierzchnia remontowanej jezdni nawierzchnia SMA - 1.848,74m2 - powierzchnia remontowanych zjazdów publicznych z kostki betonowej - 63,40m2 - powierzchnia cieków przykrawężnikowych - 63,78m2 - powierzchnia remontowanego chodnika z kostki betonowej - 132,60m2 - powierzchnia remontowanego chodnika z kostki granitowej - 191,84m2 - powierzchnia budowanych stanowisk postojowych z kostki granitowej - 190,00m2. 3. Przebudowa ul. 3 Maja wraz z budową wydzielonego oświetlenia ulicznego. Zakres rzeczowy ww zadania obejmuje: a) wycinkę 23 drzew oraz usunięcie żywopłotu kolidującego z inwestycją; b) wymianę nawierzchni jezdni o szerokości 6,0m na kostkę granitową rzędową 15/18 na odcinku 382,60m wraz z wymianą pozostałych warstw konstrukcyjnych dla kategorii ruchu KR3; c) przebudowę chodników na chodniki o zmiennej szerokości od 1,8m do 5,0m do granicy pasa drogowego, chodniki z kostki granitowej rzędowej 9/11 o łącznej powierzchni 2075m2; d) przebudowę 22 istniejących zjazdów na zjazdy o nawierzchni z kostki granitowej rzędowej 15/18 o łącznej powierzchni 460m2; e) budowę 2 zatok autobusowych z kostki granitowej rzędowej 15/18 o łącznej powierzchni 135,0m2; f) rozebranie istniejącego betonowego kanału deszczowego DN 300mm; g) wykonanie nowej kanalizacji deszczowej DN 300mm z rur PP o łącznej długości 447,0m w miejsce zdemontowanego kanału oraz podłączenie nowych wpustów deszczowych do projektowanej kanalizacji; h) przełączenie istniejących wlotów kanalizacji deszczowej z ulic sąsiednich oraz istniejących odwodnień z posesji do nowo projektowanego kanału; i) demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego składającego się z 10 słupów stalowych wysokości 8,0m z wysięgnikami jednoramiennymi i zamocowanymi oprawami sodowymi; j) budowę oświetlenia ulicznego składającego się z 19 słupów aluminiowych o wysokości 7,0m z dwoma wysięgnikami jednoramiennymi i 1 słupa aluminiowego o wysokości 7,0m z jednym wysięgnikiem jednoramiennym z zamocowanymi oprawami sodowymi; k) nowe nasadzenie oraz ogrodzenie za pomocą krat 19 drzew niskopiennych - klonów; l) wykonanie prac związanych z wprowadzeniem czasowej oraz stałej organizacji ruchu. Zestawienie powierzchni nawierzchni: - powierzchnia jezdni z kostki granitowej rzędowej - 2.683,96m2; - powierzchnia chodników z kostki granitowej rzędowej - 2.075,0m2; - powierzchnia zjazdów z kostki granitowejrzędowej - 460,0m2; - powierzchnia zatok autobusowych z kostki granitowej rzędowej - 135,0m2. 4. Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu oraz uzyskanie jego zatwierdzenia dla ww. zadań. Przy opracowaniu kompleksowego projektu zmiany organizacji ruchu na czas budowy Wykonawca może korzystać z projektów czasowej zmiany organizacji ruchu dotyczących poszczególnych zadań inwestycyjnych, które otrzyma od Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) Dokumentacja projektowa (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiar robót). 6. W przedmiarze robót - Budowa drogi w ul. 1 Maja - IV etap w Myszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej - Budowa drogi i Kanalizacji deszczowej - str. 2 dokonuje się skreślenia poz. 9 i poz. 12, natomiast w pozycji 13 i 14 zmniejsza się ilość robót o 38,16 m3. Po ww. zmianach pozycje zawierają odpowiednio ilość: - poz. 13: 66,3m3; - poz. 14: 66,3m3. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. W przypadku, gdy wSIWZ, dokumentacji projektowej lub przedmiarach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art.30 ust. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww dokumentach określających przedmiot zamówienia. 8. W dokumentacji projektowej opisano następujące materiały w sposób wskazujący na ich pochodzenie: rury ochronne AROT :SRS 110 i DVK 110; osprzęt Firmy ENSTO SEKO; osprzęt Zakładów Wytwórczych Sprzętu Sieciowego Belos; osprzęt Firmy Polam Nakło n/Notecią; uziom pionowy typu GALMAR d=17,2m; ochronnik GXO-LOVOS-5/280-1; wpust uliczny żeliwny SELEKTA TS; osprzęt FIRMY JEAN MUELLER POLSKA Sp. z o.o.; pokrywy zabezpieczające firmy PIOCH zamykane na zamki Abloy; optotelekomunikacyjne kable tubowe, kanałowe Z-XOTKtsd, Z-XOTKtd firmy TFKable; rury odporne na UV Jano. Wykonawca może zastosować w odniesieniu do ww. materiałów rozwiązania równoważne tj. ich zamienniki, które spełniają wymagania dla rozwiązań równoważnych opisane w ust. 7. Powyższe ustalenia obowiązują w odniesieniu do określenia całego przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. 10. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Składania ofert wariantowych; 3) Udzielania zamówień uzupełniających; 4) Zawarcia umowy ramowej; 5) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 6) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 7) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60 000,00zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej jedną robotę budowlaną tj. zrealizowaną w jednym zamówieniu, której przedmiotem było wykonanie drogi, dróg, parkingów o nawierzchni asfaltowej z warstwami konstrukcyjnymi o powierzchni co najmniej 2.400m2 oraz wykonanie nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni co najmniej 4.400m2. Wykazaną robotę budowlaną winien potwierdzać dokument, z którego treści wynika, że robota została należycie wykonana.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 700 000,00 zł; c) z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku z innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, winno wynikać, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 000,00 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie w zamówieniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy i zmiany terminu zakończenia robot będących przedmiotem umowy w związku z: 1) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub, 2) brakiem technologicznej możliwości prowadzenia robót na skutek udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych, lub 3) wystąpieniem konieczności lub potrzeby wykonania robót zamiennych, lub 4) wystąpieniem konieczności wykonania robót dodatkowych, lub 5) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub 6) wstrzymaniem prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, Referat Zamówień Publicznych, pokój 57..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków w pokoju 109 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.