Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Ojców: Remont sanitariatów i łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Ojcowie
Numer ogłoszenia: 207580 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta Zgromadzenia Braci Albertynów , Ojców 64, 32-047 Ojców, woj. małopolskie, tel. 12 389 20 25, 389-29-08, faks 12 389 20 25, 389-29-08 w. 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsojcow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostak organizacyjna Kościoła Katolickiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów i łazienek w Domu Pomocy Społecznej w Ojcowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : . Wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej . Skucie glazury oraz tynków wraz z rozbiórką ścian . Skucie posadzek wraz z wylewkami i starą izolacją . Demontaż urządzeń sanitarnych . Demontaż podejść i urządzeń centralnego ogrzewania , ciepłej wody, kanalizacji i instalacji elektrycznej . Wykonanie nowych ścianek działowych z płyt GK oraz obudowa pionów instalacyjnych . Wykonanie nowych pionów kanalizacji wraz z podejściami pod urządzenia i kratkami odwadniającymi . Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania , ciepłej wody( miedziana) wraz z montażem zaworów odcinających . Wykonanie nowej instalacji elektrycznej z przygotowaniem pod oświetlenie typu LED . Wykonanie nowych tynków i warstw wyrównawczych pod posadzki . Wykonanie izolacji wodoszczelnej ścian i posadzek . Wykonanie wylewek pod posadzki . Ułożenie płytek na ścianach i posadzkach . Montaż sufitu podwieszanego . Montaż urządzeń sanitarnych zgodnie z projektem . Montaż wyposażenia zgodnie z projektem . Montaż uchwytów dla niepełnosprawnych . Montaż obudów wanien . Montaż narożników ochronnych . Montaż drzwi w tym drzwi przesuwnych. Roboty instalacyjne obejmują swym zakresem wymianę istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej w pomieszczeniach łazienek i sanitariatów , montaż nowej armatury oraz przyborów sanitarnych. Instalacje wodociągową w pomieszczeniach , należy wykonać z rur miedzianych , łączonych przez lutowanie , natomiast instalację kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U łączonych na uszczelki gumowe. Bezpośrednio za włączeniem do pionów montować zawory odcinające zapewniające możliwość awaryjnego odcięcia zasilania w pomieszczeniu. Rozprowadzenie instalacji wodociągowej wykonać w bruzdach ściennych (izolacja cieplna-otuliną), a następnie zamurować. Przewody instalacji kanalizacyjnej , należy rozprowadzić w posadzkach i bruzdach ściennych lub podwiesić w przestrzeni między stropem , a sufitem podwieszanym. Podejścia poziome od urządzeń sanitarnych do pionu głównego należy prowadzić ze spadkiem min.2% w kierunku istniejącego pionu. Roboty instalacyjne c.o obejmują swym zakresem wymianę istniejących rurociągów instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach łazienek i sanitariatów , wymianę istniejących grzejników żeliwnych na stalowe płytowe. Rozprowadzenie ciągów poziomych instalacji w pomieszczeniach należy wykonać w bruzdach ściennych oraz posadzkach . Zasilanie projektowanej instalacji przewidziano z istniejących pionów centralnego ogrzewania. Instalację centralnego ogrzewania należy wykonać z rur miedzianych łączonych przez lutowanie lutem miękkim przy użyciu topików bezołowiowych. Odpowietrzenie instalacji nastąpi poprzez zawory odpowietrzające montowane do każdego grzejnika. Do ogrzewania pomieszczeń zastosowano grzejniki stalowe płytowe . Grzejniki te należy wyposażyć w zawory termostatyczne wraz z głowicą. Instalacje elektryczne w łazienkach i pomieszczeniach WC należy wykonać przewodem kabelkowym bezpośrednio pod tynkiem oraz w przestrzeni pomiędzy stropem właściwym i sufitem podwieszonym. Instalację wykonać przewodem o izolacji 450/750V. W przestrzeni nad sufitem podwieszonym instalację należy układać w korytkach PVC lub na uchwytach mocowanych do sufitu właściwego. Łączniki i gniazda wtykowe zamocować na wysokości 1,4m od poziomu posadzki. W pomieszczeniach przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych osprzęt elektryczny należy mocować na wysokości 0,8m od poziomu posadzki. Oświetlenie wewnętrzne należy zrealizować w oparciu o oprawy oświetleniowe LED o mocy jednostkowej 5W wbudowane w sufit podwieszany . Nad lustrem należy dodatkowo zbudować oprawę LED do podświetlenia , załączaną niezależnym łącznikiem instalacyjnym. Ze względu na fakt , że instalacja wodna i c.o wykonana jest rurami miedzianymi należy w łazienkach i pomieszczeniach WC wykonać połączenia wyrównawcze miejscowe. Połączenie to ma za zadanie wyrównanie potencjałów części dostępnych i obcych z przewodem PE wprowadzonym do w/w pomieszczeń. Połączenie wyrównawcze miejscowe wykonać przewodem miedzianym min LgY-2,5mm2 prowadzonym w rurce PVC pod tynkiem . Należy w tym celu wykonać w każdym z pomieszczeń puszkę p/t z szyną do wyrównania potencjałów do której należy podłączyć dostępne elementy metalowe instalacji wodnej oraz c.o jak też przewód ochronny PE wprowadzony do tego pomieszczenia . Szynę połączenia wyrównawczego miejscowego należy podłączyć do głównej szyny uziemiającej GSU. Powyżej opisany zakres robót winien być wykonany zgodnie z Decyzją Nr AB.V.6743.444.2012 z dnia 04.09.2012r i załączoną dokumentacją techniczną w której zawarto rysunki szczegółowe poszczególnych łazienek i sanitariatów z podaniem wymiarów, posadzek , wyposażenia i urządzeń sanitarnych. 2. Roboty porządkowe -oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy, -przenoszenie w nosiłkach gruzu budowlanego w jednym poziomie na odl. do 20m, -wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami skrzyniowymi, -transport pionowy ręczny elementów lub materiałów o masie całkowitej do 500 kg, -transport poziomy na wózku elementów lub materiałów o masie całkowitej do 500 kg, -wywiezienie elementów stalowych samochodami skrzyniowymi, -mycie posadzek po robotach malarskich..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości : 5 000 zł do dnia 03.07.2014 r. do godz.10.00 - w pieniądzu (za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uważa się wpływ kwoty wadium do dnia 03.07.2014 r. do godz. 10.00 na rachunek zamawiającego), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Oryginał dokumentu gwarancyjnego lub poręczenia należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego do dnia 03.07.2014 r. do godz. 10.00. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy przelać na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta Zgromadzenia Braci Albertynów 32 - 047 Ojców nr 64 Numer rachunku: 19 84500005 0020020000260001
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie dwa zamówienia z którego każde ma obejmować wykonanie następujących robót: wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i prace ogólnobudowlane i wykończeniowe malarskie, posadzkarskie, okładziny z płytek ceramicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i specjalności instalacje sanitarne. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem dwiema osobami posiadającymi odrębnie uprawnienia w poszczególnych branżach lub wykaże się dysponowaniem jedną osobą posiadającą łącznie uprawnienia w branżach o których mowa powyżej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części B pkt II siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000 zł oraz posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 100 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsojcow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-047 Ojców nr 64.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im.Św. Brata Alberta Zgromadzenia Braci Albertynów, 32-047 Ojców nr 64, (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.