Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-20
Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 207610 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 11 pakietów. Szczegółowy asortyment oraz ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo-cenowy. Oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe - pakiety: PAKIET nr 1 - rękawice, PAKIET nr 2 - sprzęt do EKG i EEG, PAKIET nr 3 - sondy i cewniki, PAKIET nr 4 -sprzęt do inhalatorów typu THOME, PAKIET nr 5 - sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR , PAKIET nr 6 - igły motylkowe, PAKIET nr 7 - bakteriologiczny sprzęt jednorazowy, PAKIET nr 8 - mikrometoda, PAKIET nr 9 - groty Kirschnera, PAKIET nr 10 - obłożenia jednorazowe, PAKIET nr 11 -rury karbowane. Warunki graniczne:, PAKIET NR 1 - rękawice Poz. nr 1 Rękawice sterylne pudrowane o obniżonej zawartości pudru. Pakowane w podwójne opakowanie, zewnętrzne powlekane folią polietylenową, wewnątrz w kopertę papierową. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry, co zapewnia łatwe i antyseptyczne otwieranie opakowania. Zawartość protein - wartość pojedyncza <50 ?g na g (zgodnie z EN 455-3). Grubość ścianek: na dłoni: 0,23mm, mankiet 0,19mm, koniuszek palca 0,25mm (tolerancja 0,01mm). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Poz. nr 2 Rękawice latexowe pudrowane o obniżonej zawartości pudru, gładkie, zakończone rentem, uniwersalny kształt pasujący na prawą i lewą dłoń. Zawartość protein - wartość pojedyncza <50?g na g (zgodnie z EN 455-3). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 3 Rękawice latexowe - jałowe, bezpudrowe, do wszystkich zabiegów operacyjnych. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Muszą posiadać w pełni anatomiczny kształt. Poz. nr 4 Rękawice winylowe diagnostyczne, bezpudrowe, bezlatexowe, miękkie, rozciągliwe, wzmocniony rolowany mankiet. - zgodne z normą EN 455 - 1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 5 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej, Wszystkie dane umieszczone fabrycznie na opakowaniu. Mikroteksturowane z dodatkową widoczną teksturą na końcach palców, grubość na mankiecie 0,07 mm, dłoń 0,10 mm, palce 0,10 mm. - przebadane na przenikalność 4 różnych substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3. - posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością. - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 6 Rękawice latexowe diagnostyczne bezpudrowe polimerowa warstwa wewnętrzna, z latexu naturalnego z zewnętrzną warstwą antypoślizgową (struktura plastra miodu). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Łatwość wyjmowania z opakowania każdej sztuki. Zamawiający wymaga złożenia (zgodnie z pkt. VII ppkt. 6 niniejszego SIWZ) certyfikatów potwierdzających wyżej opisane normy. PAKIET NR 2 - sprzęt do EKG i EEG. Poz. nr 12 Ustnik papierowy do spirometru, jednorazowy do aparatu abc PNEUMO 2000RS, średnica mierzona na zewnątrz ustnika 30mm. Poz. nr 14 Papier do EKG typ Farum E 60110mm x53 z otworem na szpulkę, grubość samego papieru 16mm, kratka na wierzchu. Papier kompatybilny z aparatem FARUM E60 zgodny z wymogami producenta aparatu(typu FARUM). PAKIET NR 3 Sondy i cewniki Poz. 1 -11 Cewniki do odsysania - cewnik powinien posiadać: barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na cewniku oraz fabrycznie nadrukowany rozmiar na opakowaniu jednostkowym, otwór centralny + dwa koncentryczne otwory boczne, powierzchnia otworów bocznych nie może przekraczać 50% otworu centralnego. Poz. nr 12,13,14, Sondy do karmienia mają być skalowane co 1 cm, z zatyczką LUER LOCK, atraumatycznym zamkniętym zakończeniem i na przemian ległymi otworami bocznymi, pasek RTG, sterylne. Poz. nr 17, 18 Cewniki Foleya nr 06, 08 mają być z prowadnicą. Poz. nr 26-30 Cewniki urologiczne - mają posiadać dwa otwory boczne, atraumatycznie zamknięty koniec, barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na cewniku oraz fabrycznie nadrukowany rozmiar na opakowaniu jednostkowym. Poz. nr 22 Zatyczka uniwersalna do cewników Foleya ma być sterylna i schodkowa, karbowana. PAKIET NR 4 - sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR Poz. nr 1 Filtr powietrza do inhalatora. Poz. nr 2 Maska dla dorosłych do inhalatora ELISIR wielorazowa do sterylizacji, Poz. nr 3 Maska dla dzieci do inhalatora ELISIR wielorazowa do sterylizacji. Poz. nr 4 Głowica rozpylająca (nebulizator) typu RAPID PLAEM 6 składająca się z części dolnej naczynia na lek, dyszy, części górnej zaworka wdechowego, posiada system zaworków wdechowo-wydechowych, uruchamianych automatycznie przez pacjenta, konstrukcja nebulizatora zabezpiecza jego zawartość przed wylaniem nawet podczas ustawienia głowicy do góry nogami. Pakiet nr 7 bakteriologiczny sprzęt jednorazowy Poz. 5, 6 i 7, należy dołączyć do każdej z pozycji dokument potwierdzający przeżywalność szczepów wzorcowych w czasie 6, 24, 48 i 72 godzin od momentu pobrania. Każda pozycja w pakiecie nr 37 musi mieć potwierdzoną jałowość odpowiednim dokumentem. PAKIET NR 8 - mikrometoda Mikrometoda do pobierania krwi z naczyń włosowatych za pomocą kapilarki wchodzącej w skład naczyńka. Pakiet NR 9 - groty Kirschnera Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości. Pakiet nr 10 - Obłożenia jednorazowe Poz. 1 Zestaw obłożeń uniwersalnych wykonany z laminatu dwuwarstwowego (polietylen lub polipropylen) o gram min. 43g na m2 o składzie min: - 1 serweta 210 x 134 cm z przylepcem, - 1 serweta 180 x 120 cm z przylepcem, - 2 serwety 80 x 60 cm z przylepcem. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 2 Zestaw obłożeń uniwersalnych wykonany z laminatu dwuwarstwowego (polietylen lubpolipropylen) o gram min. 54g na m2 o składzie min: składzie min: - 1 serweta 150 x 190 cm na stół instrumentarium, - 1 serweta 145 x 80 cm na stół Mayo - 2 serwety operacyjne z przylepcem 80 x 90 cm, - 1 serweta operacyjna z przylepcem150 x 180 cm, - 1 serweta operacyjna z przylepcem 180 x 240 cm, - 1 taśma medyczna 50x9 cm, - 2 ręczniki włókninowe 40 g na m2 40 x 20 cm, Zamawiający dopuszcza różnicę w podanych wymiarach (+ lub -) 10%. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 3 Zestaw obłożeń do artroskopii wykonany z laminatu dwuwarstwowego (włókniny polietylenowej/ polipropylenowej) o gram min. 54 g na m2 o składzie min:- 1 serweta 320x180 z elastycznym otworem o śr. min. 6 cm, - 1 osłona na kończynę min. 33x60 cm - 1 taśma medyczna 50x9 cm, - 1 serweta 150 x 190 cm na stół instrumentarium, - 1 serweta 145 x 80cm na stół Mayo - 2 ręczniki włókninowe 40 g na m2 40 x 20 cm Zamawiający dopuszcza różnicę w podanych wymiarach (+ lub -) 10%. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Wszystkie powyżej opisane zestawy podwójnie pakowane w papier krepowy lub serwetę włókninową i torebkę foliowo-papierową. Poz. nr 4, 5, 6, 7, 8 Serwety włókninowe, sterylne wykonane z włókniny odpornej na penetrację mikrobiologiczną (na sucho i mokro), odpornej na penetrację płynów z materiału niepylnego, odpornego na przedziurawienie, rozerwanie (na sucho i morko)antyelektrostatyczne, wg normy EN 13795. Na opakowaniu samoprzylepna podwójna etykieta typu TAG z informacją identyfikującą pakiet, umożliwiającą wklejenie do dokumentacji Szpitala (lot, termin sterylizacji, ważności). Pozostałe pakiety i pozycje zgodne ze specyfikacją podaną w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.41 - Sondy 33.19.25.00 - Probówki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3) oraz złożenia stosownego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonywania oraz załączeniem stosownych dokumentów, np. referencji. Potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednej dostawy sprzętu jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż kwota proponowanego pakietu (każdy pakiet osobno) na który wykonawca złożył ofertę. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów przez Wykonawcę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3) oraz złożenia polisy, opłaconej najpóźniej na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż proponowana wartości oferty brutto. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia i polisy przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia i polisy a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
Załącznik nr 2 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 do SIWZ, , Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa KRS, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie, poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 08:30, miejsce: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, budynek administracji, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.