eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 207610 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 11 pakietów. Szczegółowy asortyment oraz ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo-cenowy. Oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe - pakiety: PAKIET nr 1 - rękawice, PAKIET nr 2 - sprzęt do EKG i EEG, PAKIET nr 3 - sondy i cewniki, PAKIET nr 4 -sprzęt do inhalatorów typu THOME, PAKIET nr 5 - sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR , PAKIET nr 6 - igły motylkowe, PAKIET nr 7 - bakteriologiczny sprzęt jednorazowy, PAKIET nr 8 - mikrometoda, PAKIET nr 9 - groty Kirschnera, PAKIET nr 10 - obłożenia jednorazowe, PAKIET nr 11 -rury karbowane. Warunki graniczne:, PAKIET NR 1 - rękawice Poz. nr 1 Rękawice sterylne pudrowane o obniżonej zawartości pudru. Pakowane w podwójne opakowanie, zewnętrzne powlekane folią polietylenową, wewnątrz w kopertę papierową. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry, co zapewnia łatwe i antyseptyczne otwieranie opakowania. Zawartość protein - wartość pojedyncza <50 ?g na g (zgodnie z EN 455-3). Grubość ścianek: na dłoni: 0,23mm, mankiet 0,19mm, koniuszek palca 0,25mm (tolerancja 0,01mm). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Poz. nr 2 Rękawice latexowe pudrowane o obniżonej zawartości pudru, gładkie, zakończone rentem, uniwersalny kształt pasujący na prawą i lewą dłoń. Zawartość protein - wartość pojedyncza <50?g na g (zgodnie z EN 455-3). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 3 Rękawice latexowe - jałowe, bezpudrowe, do wszystkich zabiegów operacyjnych. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Muszą posiadać w pełni anatomiczny kształt. Poz. nr 4 Rękawice winylowe diagnostyczne, bezpudrowe, bezlatexowe, miękkie, rozciągliwe, wzmocniony rolowany mankiet. - zgodne z normą EN 455 - 1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 5 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej, Wszystkie dane umieszczone fabrycznie na opakowaniu. Mikroteksturowane z dodatkową widoczną teksturą na końcach palców, grubość na mankiecie 0,07 mm, dłoń 0,10 mm, palce 0,10 mm. - przebadane na przenikalność 4 różnych substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3. - posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością. - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 6 Rękawice latexowe diagnostyczne bezpudrowe polimerowa warstwa wewnętrzna, z latexu naturalnego z zewnętrzną warstwą antypoślizgową (struktura plastra miodu). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Łatwość wyjmowania z opakowania każdej sztuki. Zamawiający wymaga złożenia (zgodnie z pkt. VII ppkt. 6 niniejszego SIWZ) certyfikatów potwierdzających wyżej opisane normy. PAKIET NR 2 - sprzęt do EKG i EEG. Poz. nr 12 Ustnik papierowy do spirometru, jednorazowy do aparatu abc PNEUMO 2000RS, średnica mierzona na zewnątrz ustnika 30mm. Poz. nr 14 Papier do EKG typ Farum E 60110mm x53 z otworem na szpulkę, grubość samego papieru 16mm, kratka na wierzchu. Papier kompatybilny z aparatem FARUM E60 zgodny z wymogami producenta aparatu(typu FARUM). PAKIET NR 3 Sondy i cewniki Poz. 1 -11 Cewniki do odsysania - cewnik powinien posiadać: barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na cewniku oraz fabrycznie nadrukowany rozmiar na opakowaniu jednostkowym, otwór centralny + dwa koncentryczne otwory boczne, powierzchnia otworów bocznych nie może przekraczać 50% otworu centralnego. Poz. nr 12,13,14, Sondy do karmienia mają być skalowane co 1 cm, z zatyczką LUER LOCK, atraumatycznym zamkniętym zakończeniem i na przemian ległymi otworami bocznymi, pasek RTG, sterylne. Poz. nr 17, 18 Cewniki Foleya nr 06, 08 mają być z prowadnicą. Poz. nr 26-30 Cewniki urologiczne - mają posiadać dwa otwory boczne, atraumatycznie zamknięty koniec, barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na cewniku oraz fabrycznie nadrukowany rozmiar na opakowaniu jednostkowym. Poz. nr 22 Zatyczka uniwersalna do cewników Foleya ma być sterylna i schodkowa, karbowana. PAKIET NR 4 - sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR Poz. nr 1 Filtr powietrza do inhalatora. Poz. nr 2 Maska dla dorosłych do inhalatora ELISIR wielorazowa do sterylizacji, Poz. nr 3 Maska dla dzieci do inhalatora ELISIR wielorazowa do sterylizacji. Poz. nr 4 Głowica rozpylająca (nebulizator) typu RAPID PLAEM 6 składająca się z części dolnej naczynia na lek, dyszy, części górnej zaworka wdechowego, posiada system zaworków wdechowo-wydechowych, uruchamianych automatycznie przez pacjenta, konstrukcja nebulizatora zabezpiecza jego zawartość przed wylaniem nawet podczas ustawienia głowicy do góry nogami. Pakiet nr 7 bakteriologiczny sprzęt jednorazowy Poz. 5, 6 i 7, należy dołączyć do każdej z pozycji dokument potwierdzający przeżywalność szczepów wzorcowych w czasie 6, 24, 48 i 72 godzin od momentu pobrania. Każda pozycja w pakiecie nr 37 musi mieć potwierdzoną jałowość odpowiednim dokumentem. PAKIET NR 8 - mikrometoda Mikrometoda do pobierania krwi z naczyń włosowatych za pomocą kapilarki wchodzącej w skład naczyńka. Pakiet NR 9 - groty Kirschnera Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości. Pakiet nr 10 - Obłożenia jednorazowe Poz. 1 Zestaw obłożeń uniwersalnych wykonany z laminatu dwuwarstwowego (polietylen lub polipropylen) o gram min. 43g na m2 o składzie min: - 1 serweta 210 x 134 cm z przylepcem, - 1 serweta 180 x 120 cm z przylepcem, - 2 serwety 80 x 60 cm z przylepcem. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 2 Zestaw obłożeń uniwersalnych wykonany z laminatu dwuwarstwowego (polietylen lubpolipropylen) o gram min. 54g na m2 o składzie min: składzie min: - 1 serweta 150 x 190 cm na stół instrumentarium, - 1 serweta 145 x 80 cm na stół Mayo - 2 serwety operacyjne z przylepcem 80 x 90 cm, - 1 serweta operacyjna z przylepcem150 x 180 cm, - 1 serweta operacyjna z przylepcem 180 x 240 cm, - 1 taśma medyczna 50x9 cm, - 2 ręczniki włókninowe 40 g na m2 40 x 20 cm, Zamawiający dopuszcza różnicę w podanych wymiarach (+ lub -) 10%. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 3 Zestaw obłożeń do artroskopii wykonany z laminatu dwuwarstwowego (włókniny polietylenowej/ polipropylenowej) o gram min. 54 g na m2 o składzie min:- 1 serweta 320x180 z elastycznym otworem o śr. min. 6 cm, - 1 osłona na kończynę min. 33x60 cm - 1 taśma medyczna 50x9 cm, - 1 serweta 150 x 190 cm na stół instrumentarium, - 1 serweta 145 x 80cm na stół Mayo - 2 ręczniki włókninowe 40 g na m2 40 x 20 cm Zamawiający dopuszcza różnicę w podanych wymiarach (+ lub -) 10%. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Wszystkie powyżej opisane zestawy podwójnie pakowane w papier krepowy lub serwetę włókninową i torebkę foliowo-papierową. Poz. nr 4, 5, 6, 7, 8 Serwety włókninowe, sterylne wykonane z włókniny odpornej na penetrację mikrobiologiczną (na sucho i mokro), odpornej na penetrację płynów z materiału niepylnego, odpornego na przedziurawienie, rozerwanie (na sucho i morko)antyelektrostatyczne, wg normy EN 13795. Na opakowaniu samoprzylepna podwójna etykieta typu TAG z informacją identyfikującą pakiet, umożliwiającą wklejenie do dokumentacji Szpitala (lot, termin sterylizacji, ważności). Pozostałe pakiety i pozycje zgodne ze specyfikacją podaną w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.41 - Sondy 33.19.25.00 - Probówki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3) oraz złożenia stosownego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonywania oraz załączeniem stosownych dokumentów, np. referencji. Potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednej dostawy sprzętu jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż kwota proponowanego pakietu (każdy pakiet osobno) na który wykonawca złożył ofertę. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów przez Wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3). Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3) oraz złożenia polisy, opłaconej najpóźniej na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż proponowana wartości oferty brutto. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia i polisy przez Wykonawcę. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczenia i polisy a następnie dokona oceny spełnienia warunków, wg zasady spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Załącznik nr 2 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 do SIWZ, , Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa KRS, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie, poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 08:30, miejsce: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, budynek administracji, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.