To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-18
Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 248498 - 2011; data zamieszczenia: 18.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207610 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, faks 033 8151630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 11 pakietów. Szczegółowy asortyment oraz ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo-cenowy. Oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. Oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe - pakiety: PAKIET nr 1 - rękawice, PAKIET nr 2 - sprzęt do EKG i EEG, PAKIET nr 3 - sondy i cewniki, PAKIET nr 4 -sprzęt do inhalatorów typu THOME, PAKIET nr 5 - sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR , PAKIET nr 6 - igły motylkowe, PAKIET nr 7 - bakteriologiczny sprzęt jednorazowy, PAKIET nr 8 - mikrometoda, PAKIET nr 9 - groty Kirschnera, PAKIET nr 10 - obłożenia jednorazowe, PAKIET nr 11 -rury karbowane. Warunki graniczne:, PAKIET NR 1 - rękawice Poz. nr 1 Rękawice sterylne pudrowane o obniżonej zawartości pudru. Pakowane w podwójne opakowanie, zewnętrzne powlekane folią polietylenową, wewnątrz w kopertę papierową. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry, co zapewnia łatwe i antyseptyczne otwieranie opakowania. Zawartość protein - wartość pojedyncza <50 ?g na g (zgodnie z EN 455-3). Grubość ścianek: na dłoni: 0,23mm, mankiet 0,19mm, koniuszek palca 0,25mm (tolerancja 0,01mm). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Poz. nr 2 Rękawice latexowe pudrowane o obniżonej zawartości pudru, gładkie, zakończone rentem, uniwersalny kształt pasujący na prawą i lewą dłoń. Zawartość protein - wartość pojedyncza <50?g na g (zgodnie z EN 455-3). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 3 Rękawice latexowe - jałowe, bezpudrowe, do wszystkich zabiegów operacyjnych. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Muszą posiadać w pełni anatomiczny kształt. Poz. nr 4 Rękawice winylowe diagnostyczne, bezpudrowe, bezlatexowe, miękkie, rozciągliwe, wzmocniony rolowany mankiet. - zgodne z normą EN 455 - 1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 5 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej, Wszystkie dane umieszczone fabrycznie na opakowaniu. Mikroteksturowane z dodatkową widoczną teksturą na końcach palców, grubość na mankiecie 0,07 mm, dłoń 0,10 mm, palce 0,10 mm. - przebadane na przenikalność 4 różnych substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3. - posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością. - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Poz. nr 6 Rękawice latexowe diagnostyczne bezpudrowe polimerowa warstwa wewnętrzna, z latexu naturalnego z zewnętrzną warstwą antypoślizgową (struktura plastra miodu). - zgodne z normą EN 455 -1,2,3. Każde opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry. Łatwość wyjmowania z opakowania każdej sztuki. Zamawiający wymaga złożenia (zgodnie z pkt. VII ppkt. 6 niniejszego SIWZ) certyfikatów potwierdzających wyżej opisane normy. PAKIET NR 2 - sprzęt do EKG i EEG. Poz. nr 12 Ustnik papierowy do spirometru, jednorazowy do aparatu abc PNEUMO 2000RS, średnica mierzona na zewnątrz ustnika 30mm. Poz. nr 14 Papier do EKG typ Farum E 60110mm x53 z otworem na szpulkę, grubość samego papieru 16mm, kratka na wierzchu. Papier kompatybilny z aparatem FARUM E60 zgodny z wymogami producenta aparatu(typu FARUM). PAKIET NR 3 Sondy i cewniki Poz. 1 -11 Cewniki do odsysania - cewnik powinien posiadać: barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na cewniku oraz fabrycznie nadrukowany rozmiar na opakowaniu jednostkowym, otwór centralny + dwa koncentryczne otwory boczne, powierzchnia otworów bocznych nie może przekraczać 50% otworu centralnego. Poz. nr 12,13,14, Sondy do karmienia mają być skalowane co 1 cm, z zatyczką LUER LOCK, atraumatycznym zamkniętym zakończeniem i na przemian ległymi otworami bocznymi, pasek RTG, sterylne. Poz. nr 17, 18 Cewniki Foleya nr 06, 08 mają być z prowadnicą. Poz. nr 26-30 Cewniki urologiczne - mają posiadać dwa otwory boczne, atraumatycznie zamknięty koniec, barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na cewniku oraz fabrycznie nadrukowany rozmiar na opakowaniu jednostkowym. Poz. nr 22 Zatyczka uniwersalna do cewników Foleya ma być sterylna i schodkowa, karbowana. PAKIET NR 4 - sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR Poz. nr 1 Filtr powietrza do inhalatora. Poz. nr 2 Maska dla dorosłych do inhalatora ELISIR wielorazowa do sterylizacji, Poz. nr 3 Maska dla dzieci do inhalatora ELISIR wielorazowa do sterylizacji. Poz. nr 4 Głowica rozpylająca (nebulizator) typu RAPID PLAEM 6 składająca się z części dolnej naczynia na lek, dyszy, części górnej zaworka wdechowego, posiada system zaworków wdechowo-wydechowych, uruchamianych automatycznie przez pacjenta, konstrukcja nebulizatora zabezpiecza jego zawartość przed wylaniem nawet podczas ustawienia głowicy do góry nogami. Pakiet nr 7 bakteriologiczny sprzęt jednorazowy Poz. 5, 6 i 7, należy dołączyć do każdej z pozycji dokument potwierdzający przeżywalność szczepów wzorcowych w czasie 6, 24, 48 i 72 godzin od momentu pobrania. Każda pozycja w pakiecie nr 37 musi mieć potwierdzoną jałowość odpowiednim dokumentem. PAKIET NR 8 - mikrometoda Mikrometoda do pobierania krwi z naczyń włosowatych za pomocą kapilarki wchodzącej w skład naczyńka. Pakiet NR 9 - groty Kirschnera Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości. Pakiet nr 10 - Obłożenia jednorazowe Poz. 1 Zestaw obłożeń uniwersalnych wykonany z laminatu dwuwarstwowego (polietylen lub polipropylen) o gram min. 43g na m2 o składzie min: - 1 serweta 210 x 134 cm z przylepcem, - 1 serweta 180 x 120 cm z przylepcem, - 2 serwety 80 x 60 cm z przylepcem. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 2 Zestaw obłożeń uniwersalnych wykonany z laminatu dwuwarstwowego (polietylen lubpolipropylen) o gram min. 54g na m2 o składzie min: składzie min: - 1 serweta 150 x 190 cm na stół instrumentarium, - 1 serweta 145 x 80 cm na stół Mayo - 2 serwety operacyjne z przylepcem 80 x 90 cm, - 1 serweta operacyjna z przylepcem150 x 180 cm, - 1 serweta operacyjna z przylepcem 180 x 240 cm, - 1 taśma medyczna 50x9 cm, - 2 ręczniki włókninowe 40 g na m2 40 x 20 cm, Zamawiający dopuszcza różnicę w podanych wymiarach (+ lub -) 10%. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 3 Zestaw obłożeń do artroskopii wykonany z laminatu dwuwarstwowego (włókniny polietylenowej/ polipropylenowej) o gram min. 54 g na m2 o składzie min:- 1 serweta 320x180 z elastycznym otworem o śr. min. 6 cm, - 1 osłona na kończynę min. 33x60 cm - 1 taśma medyczna 50x9 cm, - 1 serweta 150 x 190 cm na stół instrumentarium, - 1 serweta 145 x 80cm na stół Mayo - 2 ręczniki włókninowe 40 g na m2 40 x 20 cm Zamawiający dopuszcza różnicę w podanych wymiarach (+ lub -) 10%. Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Wszystkie powyżej opisane zestawy podwójnie pakowane w papier krepowy lub serwetę włókninową i torebkę foliowo-papierową. Poz. nr 4, 5, 6, 7, 8 Serwety włókninowe, sterylne wykonane z włókniny odpornej na penetrację mikrobiologiczną (na sucho i mokro), odpornej na penetrację płynów z materiału niepylnego, odpornego na przedziurawienie, rozerwanie (na sucho i morko)antyelektrostatyczne, wg normy EN 13795. Na opakowaniu samoprzylepna podwójna etykieta typu TAG z informacją identyfikującą pakiet, umożliwiającą wklejenie do dokumentacji Szpitala (lot, termin sterylizacji, ważności). Pozostałe pakiety i pozycje zgodne ze specyfikacją podaną w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.41 - Sondy 33.19.25.00 - Probówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX SP. z o. o., Sp. k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84236,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93364,50
Oferta z najniższą ceną: 93364,50 / Oferta z najwyższą ceną: 93364,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia medycznego ZARYS Sp. z o. o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14581,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8592,04
Oferta z najniższą ceną: 8592,04 / Oferta z najwyższą ceną: 12293,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o. o., Sp. k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16999,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14426,38
Oferta z najniższą ceną: 14426,38 / Oferta z najwyższą ceną: 14426,38
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o. o., ul. Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1360,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1360,40
Oferta z najniższą ceną: 1360,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1360,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa CEZAL Lublin Sp. z o. o., ul. Al. Spółdzielczości Pracy 38, 20-147 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2799,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7557,91
Oferta z najniższą ceną: 7557,91 / Oferta z najwyższą ceną: 7557,91
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH IKA Ryszard Królczak, ul. A.D. Chłapowskiego 12, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18448,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19678,90
Oferta z najniższą ceną: 19678,90 / Oferta z najwyższą ceną: 19678,90
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SARSTEDT Sp. z o. o., ul. Warszawska 25 Blizne Łaszczyńskiego, 05-082 Stare Babice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2300,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1944,00
Oferta z najniższą ceną: 1944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2307,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MEDGAL, ul. Wąska 59, 15-122 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 865,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1298,00
Oferta z najniższą ceną: 1298,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1298,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8214,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7109,85
Oferta z najniższą ceną: 7109,85 / Oferta z najwyższą ceną: 7109,85
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRIDENT MED S.C., ul. Nowy Świat 60/13, 00-357 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1496,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1326,00
Oferta z najniższą ceną: 1326,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1530,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Ochrona fizyczna budynku głównego Książnicy Beskidzkiej oraz dozór obiektów Książnicy Beskidzkiej na rok 2025.
- Dostawa ciągła oleju napędowego wraz z dzierżawą kontenerowej stacji paliw dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Prenumerata czasopism polskich i zagranicznych na rok 2025
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa noszy elektryczno-hydraulicznych dla ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.