Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-19
Białystok: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 20777 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku , ul. Legionowa 8, 15-099 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7408587, 7408580, faks 085 7404895.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych powyżej lub równoważnych. 5. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddawane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Materiały równoważne muszą mieć pojemność oraz wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku nr 1.1. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 6. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający żąda przedłożenia przez niego łącznie z ofertą: 1) oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu - certyfikatu (świadectwa) wystawionego przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzającego, że oferowany produkt spełnia wymogi polskich norm przenoszących normy europejskie oraz warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; certyfikat (świadectwo) musi odnosić się do konkretnego produktu, mającego zastosowanie do wskazanego typu urządzenia wymienionego producenta (drukarki, faksu, kserokopiarki) i musi wyraźnie wskazywać równoważność produktów; 2) wykazu asortymentowo - ilościowego ze wskazaniem rodzaju oferowanych produktów równoważnych. 7. Wymagania odnośnie opakowań materiałów eksploatacyjnych: a) opakowania, w których dostarczane będą materiały eksploatacyjne, muszą posiadać m.in. czytelną nazwę producenta, listę kompatybilności (typy urządzeń: drukarek i innych urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz komunikat określający termin gwarancji b) opakowania zbiorcze, w których wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu dostarczy materiały eksploatacyjne, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem wykonawcy; c) opakowania zbiorcze, w których wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu dostarczy materiały eksploatacyjne, muszą być zaplombowane lub zapieczętowane w inny sposób, uniemożliwiający naruszenie, dekompletację oraz chroniący przed uszkodzeniem zawartości. 8. Warunki odnośnie gwarancji materiałów eksploatacyjnych: a) okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego; b) w przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych, wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie; c) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby zamawiającego, na własny koszt; d) w przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru. e) w przypadku dostarczenia przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wykonawca gwarantuje: - zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych; - bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności; - w sytuacji, gdy zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń. 9. Dodatkowe wymagania: a) dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy do zamawiającego; b) wykonawca ma obowiązek na własny koszt zutylizować zużyte pojemniki po materiałach eksploatacyjnych; w związku z tym wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru; wykonawca może dokonać odbioru zużytych pojemników również w inny sposób, w porozumieniu i za zgodą zamawiającego, np. wysyłka kurierem na koszt wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w ustawy - oświadczenie zawarte zostało w formularzu ofertowym pkt. 4 (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) pełnomocnictwo, w przypadku gdy w imieniu wykonawcy ofertę składa pełnomocnik. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) certyfikat (świadectwo) wystawione przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzający, że oferowany produkt spełnia wymogi polskich norm przenoszących normy europejskie oraz warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; certyfikat (świadectwo) musi odnosić się do konkretnego produktu, mającego zastosowanie do wskazanego typu urządzenia wymienionego producenta (drukarki, faksu, kserokopiarki) i musi wyraźnie wskazywać równoważność produktów (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na materiały eksploatacyjne równoważne); 2) wykaz asortymentowo-ilościowy ze wskazaniem rodzaju oferowanych produktów równoważnych (dotyczy Wykonawcy składającego ofertę na materiały eksploatacyjne równoważne)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.bialystok.pl (zakładka MENU - Ogłoszenia).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku
15-099 Białystok, ul. Legionowa 8
Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku 15-099 Białystok, ul. Legionowa 8 Sekcja Zamówień Publicznych, pok. Nr 22.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa urządzeń do stanowisk do badania turbin wodnych na potrzeby Laboratorium Odnawialne źródła energii, wytwarzanie energii elektrycznej Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 "
- Dostawa surowic laboratoryjnych
- Wykonanie remontu pomieszczeń szatni w budynku szkoły.
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbędnymi pracami remontowymi w budynkach Wydziału Nauk o Edukacji i Wydziału Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Białystok w 2025 - 2028 3 części
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczpospolitej Polskiej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH I FAKSÓW DLA ŻW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.