To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-17
Białystok: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 30118 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20777 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Białymstoku, ul. Legionowa 8, Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7408587, 7408580, faks 085 7404895.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Białymstoku, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi określonymi w załączniku nr 1.1. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wskazanych powyżej lub równoważnych. 5. Za równoważne uznaje się produkty nieregenerowane w ogóle, niepoddawane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Materiały równoważne muszą mieć pojemność oraz wydajność co najmniej taką, jaka została podana w załączniku nr 1.1. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. 6. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający żąda przedłożenia przez niego łącznie z ofertą: 1) oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu - certyfikatu (świadectwa) wystawionego przez upoważnioną jednostkę certyfikującą stwierdzającego, że oferowany produkt spełnia wymogi polskich norm przenoszących normy europejskie oraz warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; certyfikat (świadectwo) musi odnosić się do konkretnego produktu, mającego zastosowanie do wskazanego typu urządzenia wymienionego producenta (drukarki, faksu, kserokopiarki) i musi wyraźnie wskazywać równoważność produktów; 2) wykazu asortymentowo - ilościowego ze wskazaniem rodzaju oferowanych produktów równoważnych. 7. Wymagania odnośnie opakowań materiałów eksploatacyjnych: a) opakowania, w których dostarczane będą materiały eksploatacyjne, muszą posiadać m.in. czytelną nazwę producenta, listę kompatybilności (typy urządzeń: drukarek i innych urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane) oraz komunikat określający termin gwarancji b) opakowania zbiorcze, w których wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu dostarczy materiały eksploatacyjne, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem wykonawcy; c) opakowania zbiorcze, w których wykonawca wyłoniony w przedmiotowym postępowaniu dostarczy materiały eksploatacyjne, muszą być zaplombowane lub zapieczętowane w inny sposób, uniemożliwiający naruszenie, dekompletację oraz chroniący przed uszkodzeniem zawartości. 8. Warunki odnośnie gwarancji materiałów eksploatacyjnych: a) okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne liczy się od daty odbioru produktu bez zastrzeżeń i trwa do momentu wyczerpania się środka drukującego; b) w przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad materiałów eksploatacyjnych, wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnej ich wymiany na nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego drogą telefoniczną, faksem lub pisemnie; c) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowe materiały eksploatacyjne, wolne od wad, do siedziby zamawiającego, na własny koszt; d) w przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich odbioru. e) w przypadku dostarczenia przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wykonawca gwarantuje: - zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych; - bezpłatną wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności; - w sytuacji, gdy zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta urządzeń, wykonawca przejmie wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń. 9. Dodatkowe wymagania: a) dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy do zamawiającego; b) wykonawca ma obowiązek na własny koszt zutylizować zużyte pojemniki po materiałach eksploatacyjnych; w związku z tym wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru; wykonawca może dokonać odbioru zużytych pojemników również w inny sposób, w porozumieniu i za zgodą zamawiającego, np. wysyłka kurierem na koszt wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 155198.51 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Automatyka Biurowa Sp. z o.o., al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 155198.51
- Oferta z najniższą ceną: 155198.51 oferta z najwyższą ceną: 178072.98
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa i montaż 8 sztuk wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
- Usługi związane z zabezpieczeniem i uprzątnięciem lokali po przejęciu przez ZMK w budynkach Wspóln. Mieszkaniowych oraz spółdzielczych z udziałem Gminy Białystok oraz lokali użytkowych wolnostojących.
- Projekt i Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Budzisko Zachód przy drodze ekspresowej S61 woj. Podlaskie
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych, papieru biurowego, papieru ozdobnego oraz kopert (łącznie 247 pozycji w 4 częściach) - numer sprawy 1/ZP/2025
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa sprzętu na artykuły biurowe, worki, środki czystości, baterie, tusze, tonery, myszki, klawiatury dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.