Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-25
Kraków: Sukcesywne usługi druku i dostawy na potrzeby Instytutu Nafty i Gazu, materiałów marketingowych służących promocji INiG, a w szczególności folderu reklamowego (kilka wersji językowych), ulotek, kopert, papieru firmowego
Numer ogłoszenia: 207876 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu , ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne usługi druku i dostawy na potrzeby Instytutu Nafty i Gazu, materiałów marketingowych służących promocji INiG, a w szczególności folderu reklamowego (kilka wersji językowych), ulotek, kopert, papieru firmowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi druku i dostawy na potrzeby Instytutu Nafty i Gazu przy ul. Łukasiewicza 1 w Krakowie, materiałów marketingowych służących promocji INiG, a w szczególności folderu reklamowego (kilka wersji językowych), ulotek, kopert, papieru firmowego sukcesywnie przez okres 1 roku zgodnie z zestawieniem potrzeb , o wartości powyżej 14.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki (art.22 Prawa zamówień publicznych): posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenia wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 i 2 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły (spełnia-nie spełnia). Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-2710-2009-23.pdf.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można odebrać w siedzibie Instytutu Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, w pok. 224, u Pani Elżbiety Turek w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Instytutu - ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków - w sekretariacie pok. 113 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- Druk i dostawa publikacji dla Muzeum Stutthof w Sztutowie z podziałem na części
- Druk i dostawa jednej książki na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch książek
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.