Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-16
Pniewy: Przebudowa drogi gminnej 160912W, dojazdowej do gruntów rolnych relacji Kruszew-Kruszewek w miejscowości Kruszew i drogi gminnej 160901W , dojazdowej do gruntów rolnych relacji Michrów-Kocerany w miejscowości Michrów.
Numer ogłoszenia: 20795 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Pniewy , Pniewy 2, 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, tel. 048 6686424, 6686429, faks 048 6686424.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pniewy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej 160912W, dojazdowej do gruntów rolnych relacji Kruszew-Kruszewek w miejscowości Kruszew i drogi gminnej 160901W , dojazdowej do gruntów rolnych relacji Michrów-Kocerany w miejscowości Michrów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinków dróg gminnych w miejscowościach: Kruszew - ok. 510 mb, Michrów - ok. 732 mb Prosimy zamieścić z ofertą kosztorysy na całe odcinki sporządzone na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ. Ceną oferowaną jest cena jednostkowa 1 mb. Zgodnie z podaną niżej technologią: Część I. Kruszew 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 510 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej - na dł. ok. 510 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/63,0 mm z zaklinowaniem 0/31,5 mm - grubość warstwy 15 cm - wykonywana układarką na dł. ok. 510 m 4. Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 na dł. ok. 510 m, krawędzie na szer. po 1,0 m 5. Wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11 W, mechaniczne, w ilości średnio 50 kg/m2 (2cm) dla KR2 - [wg WT-2] na dł. ok. 510 m 6. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,30 kg/m2 na dł. ok. 510 m 7. Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 8 S o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) dla KR2 na dł. ok. 510 m 8. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,45 mm - grubość warstwy 15 cm, szer. 0,750 m strona P i L. Część II. Michrów 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 732 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej i żwirowej - na dł. ok. 732 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm - wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy - wykonana układarką na dł. ok. 732 m 4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 2-5 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 6. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm na dł. ok. 732 m, szer. 0,50 m, strona P i L Prace drogowe należy wykonać układarką (do ułożenia podbudowy drogi), układarką do kładzenia masy bitumicznej, kombajnem do powierzchniowego utrwalenia. Maszyny należy wykazać w wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do n w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 4500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset zł. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 2300,00 zł, słownie: dwa tysiące trzysta zł. Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. O wartości brutto roboty nie mniejszej lub równiej cenie oferowanej brutto na daną część, na którą składa Wykonawca ofertę
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wykazu narzędzi i urządzeń oraz wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przy czym należy dysponować sprzętem minimum w części I : równiarka, układarka, 2 walce stalowe, skrapiarka; minimum w części II: równiarka, układarka, walec stalowy, walec ogumiony (emulsja), kombajn do powierzchniowego utrwalania z komputerowym dozowaniem kruszywa i emulsji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ma wykazać, że dysponuje ( dla części I i jak i dla części II) lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość składanej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji i rękojmi - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Gmina Pniewy Pniewy 2 05-652 Pniewy Pokój nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Kruszew - ok. 510 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Kruszew - ok. 510 mb 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 510 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej - na dł. ok. 510 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/63,0 mm z zaklinowaniem 0/31,5 mm - grubość warstwy 15 cm - wykonywana układarką na dł. ok. 510 m 4. Skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 na dł. ok. 510 m, krawędzie na szer. po 1,0 m 5. Wyrównanie podbudowy tłuczniowej betonem asfaltowym AC 11 W, mechaniczne, w ilości średnio 50 kg/m2 (2cm) dla KR2 - [wg WT-2] na dł. ok. 510 m 6. Skropienie warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową w ilości 0,30 kg/m2 na dł. ok. 510 m 7. Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 8 S o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) dla KR2 na dł. ok. 510 m 8. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,45 mm - grubość warstwy 15 cm, szer. 0,750 m strona P i L..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji i rękojmi - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Michrów - ok. 732 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Michrów - ok. 732 mb 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - na dł. ok. 732 m 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat. I-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej podbudowy tłuczniowej i żwirowej - na dł. ok. 732 m 3. Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego, sortowanego, kwarcytowego lub dolomitowego, o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm - wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy - wykonana układarką na dł. ok. 732 m 4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 5. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym bazaltowym o wym. 2-5 mm w ilości 10 dm3/m2 na dł. ok. 732 m 6. Pobocza z kruszywa naturalnego - pospółki o frakcji 0/31,5 mm - grubość warstwy 10 cm na dł. ok. 732 m, szer. 0,50 m, strona P i L Prace drogowe należy wykonać układarką (do ułożenia podbudowy drogi), układarką do kładzenia masy bitumicznej, kombajnem do powierzchniowego utrwalenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji i rękojmi - 10
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Wykonanie projektu planu ogólnego gminy Pniewy
- Remont cząstkowy masą asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysem, nawierzchni bitumicznych ulic w Pniewach i dróg gminnych
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1191P na odcinku Liszkowo - Glesno stanowiącej część obwodnicy powiatu pilskiego
- Budowa dróg na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 254 do miejscowości Olimpin wraz z infrastrukturą techniczną - etap 1
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 218 (obecnej drogi powiatowej nr 1489G) poprzez budowę chodnika w miejscowości Bojano
- Naprawa nawierzchni gruntowych w Redzie.
- Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu nawierzchni jezdni siatką stalową na ul. Mazowieckiej i pl. Małachowskiego w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.